AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1 Skrevet 23. juni 2023 Hei! Jeg har et spørsmål angående dating. Jeg har vært på 3 dater med en mann og han har vært tydelig fra start at han ønsker noe seriøst, det samme som meg. Han har vist meg at han bryr seg om meg og har prioritert meg. Etter 3 date så sa han at han dessverre har nok med seg selv akkurat nå på grunn av jobb og familiesituasjoner. Han sa at han håper at veien vår krysser en gang i fremtiden fordi vi har det utrolig fint sammen. Det jeg lurer på er om det er mulig at han mener det? Jeg føler nå til dags at alt er bare «spill» og er usikker på alle situasjoner jeg har vært i. Jeg ønsker bare å høre om det faktisk er mulig at ikke alt bare handler om sex osv.. Er det mulig at han har mye på fatet akkurat nå og kunne ønsket å treffes på et senere tidspunkt når ting har blitt bedre for han? Anonymkode: b4be7...db7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg har et spørsmål angående dating. Jeg har vært på 3 dater med en mann og han har vært tydelig fra start at han ønsker noe seriøst, det samme som meg. Han har vist meg at han bryr seg om meg og har prioritert meg. Etter 3 date så sa han at han dessverre har nok med seg selv akkurat nå på grunn av jobb og familiesituasjoner. Han sa at han håper at veien vår krysser en gang i fremtiden fordi vi har det utrolig fint sammen. Det jeg lurer på er om det er mulig at han mener det? Jeg føler nå til dags at alt er bare «spill» og er usikker på alle situasjoner jeg har vært i. Jeg ønsker bare å høre om det faktisk er mulig at ikke alt bare handler om sex osv.. Er det mulig at han har mye på fatet akkurat nå og kunne ønsket å treffes på et senere tidspunkt når ting har blitt bedre for han? Anonymkode: b4be7...db7 Han har mistet interessen og prøver å være grei. Tror mange har opplevd det samme. Ikke vent eller noe. Kommer nok til å treffe han om en mnd med en annen dame. Dating er noe drit. Ta vare på deg selv, ha klare grenser og det er like greit at de forsvinner i startfasen. Anonymkode: 34cf9...f47 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Det er mulig, men stort sett brukes jo "det er ikke deg, det er meg" som en dumpestrofe for å unngå å si "jeg liker deg ikke godt nok". Uansett må du bare la han gå også må du gå videre med livet ditt, du kan ikke sitte å vente på en fyr du har møtt tre ganger Anonymkode: 3627b...b04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå