Gå til innhold

Men på tinder med rare bilder og mange selfier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det turn off for dere ? Jeg skjønner ikke hva er greia med å avbilde hodet sitt fra forskjellige vinkler. Eller sitte på do, bruke filter, halvnakne, mange bilder der de poserer foran speilet 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d9161...e6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller bakgrunnsbilde av dassen, og han kikker i speilet i helfigur. 
Eller mislykkede forsøk på å være morsom som trusebleie og kokkelue.

Kan de ikke bare ha vanlige og litt ordentlige og stilfulle bilder? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1d14d...b1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller bakgrunnsbilde av dassen, og han kikker i speilet i helfigur. 
Eller mislykkede forsøk på å være morsom som trusebleie og kokkelue.

Kan de ikke bare ha vanlige og litt ordentlige og stilfulle bilder? 🤷🏼‍♀️

Det er akkurat det jeg tenker. Hva er greia med å ta selfie der du ser betenkt ut eller vise muskler 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er akkurat det jeg tenker. Hva er greia med å ta selfie der du ser betenkt ut eller vise muskler 😅

Også er det ikke akkurat et sjekketriks å vise frem dassen sin, eller vise seg i en trusebleie 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne legge til;

- avkledd der de åpenbart vil fremheve tatoveringer

- poseringer med dyret sitt

- liggende i sengen (-ofte avkledd)

- motorsykkelen sin

- skjuler alderen eller lyver om alder

Det som overrasker meg mest er hvor utrolig mange som har den typen bilder. Er det hverandre de vil imponere? Det er i alle fall ikke noe merkelig at kun et fåtall av mennene får matcher! 

De mennene må være det mannlige motstykket til kvinner som bruker filter, har ducklips, silikonpupper og fake vipper. 

Definitivt turn-Off for meg. 

Anonymkode: bad16...f0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil gjerne legge til;

- avkledd der de åpenbart vil fremheve tatoveringer

- poseringer med dyret sitt

- liggende i sengen (-ofte avkledd)

- motorsykkelen sin

- skjuler alderen eller lyver om alder

Det som overrasker meg mest er hvor utrolig mange som har den typen bilder. Er det hverandre de vil imponere? Det er i alle fall ikke noe merkelig at kun et fåtall av mennene får matcher! 

De mennene må være det mannlige motstykket til kvinner som bruker filter, har ducklips, silikonpupper og fake vipper. 

Definitivt turn-Off for meg. 

Alltid like morsomt med disse trådene som påpeker trekk ved mannlige Tinder-profiler som samtidig er dusinvare blant de kvinnelige Tinder-profilene.

Jeg har ingen slike bilder, og alle mine kan betegnes som «stilfulle» (tatt av fotograf), men får likevel bare moderat med matcher. Det er nok mange kvinner som heller vil ha disse mennene som dere gremmes over.

Anonymkode: a22ec...907

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltid like morsomt med disse trådene som påpeker trekk ved mannlige Tinder-profiler som samtidig er dusinvare blant de kvinnelige Tinder-profilene.

Jeg har ingen slike bilder, og alle mine kan betegnes som «stilfulle» (tatt av fotograf), men får likevel bare moderat med matcher. Det er nok mange kvinner som heller vil ha disse mennene som dere gremmes over.

Anonymkode: a22ec...907

Det hadde vært interessant om du kan starte en ny tråd med samme tema vedrørende kvinner? Jeg vil gjerne vite hva og om jeg gjør noe feil/som er turn-off på mine bilder.

Ingenting av det som nevnes i denne tråden er noe jeg eller mine venninner har bilder av på tinder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...