Gå til innhold

Tinderdate - normalt med sååå mye kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr fra tinder i forrige uke og har hatt 2 dates. Superfin fyr, vi har snakket en stund før vi møttes, og han har vært skikkelig tydelig på at han liker meg. 

Vi har også begge vært tydelige på at vi ikke er veldig målretta på å få kjæreste, men bruker tiden på å bli kjent. Begge har barn fra før og ikke ønske om fler, så det haster virkelig ikke med nytt forhold, og jeg fortalte ham også at jeg var redd for å få en ny kjæreste. 

Men vi har sykt mye kontakt, og han sier så mye fint til meg. Vi har snakka på telefon flere ganger. Han sender meg masse snaps, hvor han bl.a. sier at han er veldig betatt av meg, at han skulle ønske jeg var der osv (vi har hatt sex og snakket mye om sex også). Vi har kontakt gjennom hele dagen nesten. Han sier at jeg er sykt søt, kul, rå, sexy osv. Jeg blir nesten litt satt ut for jeg har aldri fått så mye bekreftelse før😅. Han sier også at jeg er den første jenta han har truffet på tinder som han har likt. Og at han liker meg veldig mye.. Det er nesten litt mye ass, men jeg liker ham også. 

Pga barn får vi ikke møttes så ofte, men jeg bare lurer på - er det normalt å ha så hyppig kontakt med en tinderdate jeg bare har møtt 2 ganger? Det går sjelden mer enn 4 timer mellom hver kontakt vi har. Og da sender vi fram og tilbake hver gang. 

jeg liker ham også veldig godt, men ønsker å gå veldig forsiktig fram og vente lenge før vi evt blir kjærester. Usikker på om han egentlig er kjærestemateriale.

Anonymkode: 71ae3...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt ja. Vær glad han er på,viser jo masse interesse for deg.

Jeg forventer faktisk at en mann er veldig på om man dater. Selvfølgelig om jeg liker han like godt i retur. Har datet menn og pratet sammen på snap dagen lang😅 Jeg har allikevel tider med barna der jeg legger tlf helt bort! Så ikke alltid jeg svarer fort,men ja har datet menn der vi pratet sammen veldig mye.

Folk er ulike. Noen er ikke slik som prater mye og foretrekker det,andre prater mye🤷 Skjønner ikke helt hva du mener med normalt...alt er jo normalt i ulike øyne så lenge dere trives🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanligvis et dårlig tegn. Har vært der og plutselig dabber det av. Menn som er så på i starten pleier å miste interessen like fort.

Som en sa til meg ,, Det er ikke elektrisk mellom oss som før,, 😂

Anonymkode: 07f57...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå begge veier. Enten blir dere sammen, ellers dabber det av. Begge deler er like vanlig. 

Anonymkode: f5643...8b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er vanligvis et dårlig tegn. Har vært der og plutselig dabber det av. Menn som er så på i starten pleier å miste interessen like fort.

Som en sa til meg ,, Det er ikke elektrisk mellom oss som før,, 😂

Anonymkode: 07f57...5e0

Motsatt her. Han ivrigste ble jeg sammen med🙈Men da jeg var veldig ung var det noen av de,etter sex plutselig ikke så på,umodne gutter....men kan gå begge veier som hun under her sier. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...