Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde hver vår leilighet som vi eide da vi møttes. Vi fant raskt ut etter at vi ble kjærester at vi ikke trengte 2 leiligheter fordi typen min alltid er hos meg. Han solgte leiligheten sin etter 3 mnd og flyttet inn til meg. Jeg angrer så sinnsykt på at jeg lot det gå så kjapt! 
Sexen er dårlig, han varer i rundt 3-5 jokk og klarer ikke la være å komme! Vi har prøvd alt og dette endrer seg ikke. 
Vi skal på ferie om 2 uker til Italia og vil ikke ta opp negative ting før ferien for at ferien skal være best mulig for begge.

Jeg får så dårlig samvittighet av å tenke på at det skal bli slutt. Men jeg har virkelig ikke lyst til å bo sammen mer. Jeg vil være uten han fordi jeg ikke får noe spesielt ut av forholdet.

Synes synn i han for at han må finne seg en annen plass å bo rett etter han solgte leiligheten sin.

Noen som har noen kloke ord å gi meg eller som har vært i samme båt og har angret på å ha blitt samboere for tidlig?❤️🫣

Anonymkode: cd3e2...63d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde hver vår leilighet som vi eide da vi møttes. Vi fant raskt ut etter at vi ble kjærester at vi ikke trengte 2 leiligheter fordi typen min alltid er hos meg. Han solgte leiligheten sin etter 3 mnd og flyttet inn til meg. Jeg angrer så sinnsykt på at jeg lot det gå så kjapt! 
Sexen er dårlig, han varer i rundt 3-5 jokk og klarer ikke la være å komme! Vi har prøvd alt og dette endrer seg ikke. 
Vi skal på ferie om 2 uker til Italia og vil ikke ta opp negative ting før ferien for at ferien skal være best mulig for begge.

Jeg får så dårlig samvittighet av å tenke på at det skal bli slutt. Men jeg har virkelig ikke lyst til å bo sammen mer. Jeg vil være uten han fordi jeg ikke får noe spesielt ut av forholdet.

Synes synn i han for at han må finne seg en annen plass å bo rett etter han solgte leiligheten sin.

Noen som har noen kloke ord å gi meg eller som har vært i samme båt og har angret på å ha blitt samboere for tidlig?❤️🫣

Hæ, hadde dere ikke sex før han solgte leiligheten? 

Anonymkode: fbf39...5e7

• Liker 16
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere forsøkt å jobbe med sexlivet? 

Anonymkode: db0a4...abc

• Liker 4
Skrevet

Prøv hjelpemidler mot for tidlig orgasme.  
penis sleeve ! Eller ballestropp

AnonymBruker
Skrevet

Håper for din skyld at han ikke har kjøpt seg inn i din leilighet? Da er det bare for han å flytte når han finner noe nytt. Er han enig i at forholdet er dårlig? 

Anonymkode: 01382...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Vi hadde sex før han flyttet inn ja. Samme problem da. Men trodde det skumme endre seg etter hvert som tiden gikk 😕

Har prøvd krem, han prøver å trene opp at utløsningen ikke skal skje så fort men fungerer ikke når han er inni meg. Han har ikke kjøpt seg inn han blir heller ikke å få gjøre det.

Synes det blir så flaut å gjøre det slutt, har møtt familien og fått en svært godt forhold til dem.

Det føles bare trist å være kjærester og ikke ha sex som fungerer. Dette går ut over mitt humør og jeg kjenner på depresjon pga alt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her!

Vi hadde sex før han flyttet inn ja. Samme problem da. Men trodde det skumme endre seg etter hvert som tiden gikk 😕

Har prøvd krem, han prøver å trene opp at utløsningen ikke skal skje så fort men fungerer ikke når han er inni meg. Han har ikke kjøpt seg inn han blir heller ikke å få gjøre det.

Synes det blir så flaut å gjøre det slutt, har møtt familien og fått en svært godt forhold til dem.

Det føles bare trist å være kjærester og ikke ha sex som fungerer. Dette går ut over mitt humør og jeg kjenner på depresjon pga alt.

Hvorfor i all verden trodde du det skulle endre seg?

Anonymkode: eb4a5...9d5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har han prøvd å bruke kondom?

Alle menn klager på dårlig følsomhet og at de aldri kommer med det på. 

Anonymkode: 5ebf8...be0

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her!

Herlighet. Dette skulle du tenkt på før du bad han selge leiligheten sin. 

Anonymkode: fcea5...e83

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble du sammen med han kun for sex? 

Anonymkode: 8445e...03a

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes synd på deg TS!! Den er kinkig. Kjip situasjon. Er det best å bare dra av plasteret? Hvis du tror det kan bedre seg med Italia-tur, og vil gi det en sjanse til, så venter du med å si noe. Hvis ikke, så forteller du alt hva du føler nå, så dere kan jobbe med det og gi det et ærlig forsøk. Det beste er kanskje en kombinasjon av de to:) 

lykke til 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

ble ikke sammen med han kun for sex nei. Men jeg savner deilig og romantisk sex som varer mere enn 1 min….

Hvis vi ikke har sex, så er det samme som å bi sammen med en god venn basicly

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han villig til å jobbe med det? all sex må jo ikke være penetrasjon.. 

finnes jo andre alternativer som kan gjøre det digg og spennende for deg også ? 

Anonymkode: eda46...169

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS

ble ikke sammen med han kun for sex nei. Men jeg savner deilig og romantisk sex som varer mere enn 1 min….

Hva om han tar seg en handjob en time før og så kan dere ha sex etterpå? Da bør han ikke være fullt så overtent 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Ymse meninger skrev (9 minutter siden):

Hva om han tar seg en handjob en time før og så kan dere ha sex etterpå? Da bør han ikke være fullt så overtent 🤔

Var borti en fyr som kom 3 ganger  (i kondomet) bare på suging i 2 min og 4 jokk så ikke alltid det fungerer en gang der. 

HI: Slikt er dessverre håpløst om ikke kremer eller sleeve kan fungere (eller annen øvelse). Da må han i så fall lære seg å tilfredsstille deg på mange andre måter i etterkant i så tilfelle. Jeg har litt større problemer i motsatt retning her hvor mannen holder på gjerne i en time uten å komme.  En luksus ja, men for meg er spermen en del av spenningen (å bli fylt). Om samboeren din ikke klarer å tilfredsstille deg så avslutt det så humant som mulig.

Anonymkode: 17513...ebb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg gjorde samme tabben og ble samboer uten å tenke en gang, anbefale deg å ta affære så snart som mulig etter ferien da det bare blir verre etterhvert. Sexen må funke, må være lidenskaplig, deilig, lekent og gøy for begge parter. Skjønner det er vanskelig, men bryt opp. Lykke til😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes innlegget ditt er litt uklart. Hvor lenge har dere bodd i sammen? Ønsker du å gjøre det slutt eller bare det å bo for deg selv igjen? 

Anonymkode: cab9e...dbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en måte dere omtaler menn på, som om de kun er "jokkedokker"...? 

Er det ingen kjærlighet i forholdene her? Hva om menn skulle skrevet innlegg her med at "Jeg angrer så sinnsykt på at jeg flytta inn med dama, hu varer 4 jokk og så er a ferdig"? 

Da hadde det blitt bråk da. 

Anonymkode: 8817e...221

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en måte dere omtaler menn på, som om de kun er "jokkedokker"...? 

Er det ingen kjærlighet i forholdene her? Hva om menn skulle skrevet innlegg her med at "Jeg angrer så sinnsykt på at jeg flytta inn med dama, hu varer 4 jokk og så er a ferdig"? 

Da hadde det blitt bråk da. 

Anonymkode: 8817e...221

Tja, damer blir ikke «ferdig» av en orgamse

Anonymkode: 53ab4...788

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS

Det du skriver er at han er så dårlig i senga at du har mista følelsene for ham. Når skal du fortelle han dette? 

Anonymkode: 64883...307

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...