AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Hvilken destinasjon i Europa ville dere anbefalt for et par med en 5 mnd gammel baby? Anonymkode: a33b0...19f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Nå i sommer? Eller senere i høst? Hellas. Kroatia. Men disse landene er altfor varme i sommer mener jeg. Det skal bli hetebølge i Europa, og jeg ville revurdert hvor jeg reiser. Anonymkode: aab63...cb5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hjemme Anonymkode: 6728c...346 Enig. Vi valgte destinasjon hytta for oss og vår lille på 10 mnd 😊 Anonymkode: c43be...898 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Slår også et slag for hjemme.. Om jeg skulle reist med baby, ville jeg ikke gjort det om sommeren. Det blir fort fryktelig varmt, og om dere reiser i høysesongen, også fort trangt og stressende med en så liten baby. Husk at babyen også blir overstimulert og overopphetet.. Om jeg absolutt SKULLE utenlands, ville jeg vel gått for typ sommerhus i Danmark, hvor man får eget kjøkken, uteplass, osv.. Og hatt med vifter til å kjøle seg ned med. Anonymkode: 8bb35...ccb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå