Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man har sluttet og elske en person? 

Vi har vært gift i 13 år, siste 6 årene har vært vanskelige.jeg ønsker ikke at det skal ta slutt, virkelig ikke. Det gjør vondt og tenke på det. Men jeg tror at mine føler for han er borte. Vi har vært i terapi mange ganger, og på Modum bad 2 ganger i familie terapi. Alle steiner er snudd, vi har vannet riktig gress,men det går ikke. Tilbake til spørsmålet:hvordan vet man at man ikke elsker en person lengre? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Minimalista skrev (3 timer siden):

Vi har vært gift i 13 år, siste 6 årene har vært vanskelige.jeg ønsker ikke at det skal ta slutt, virkelig ikke. Det gjør vondt og tenke på det. Men jeg tror at mine føler for han er borte. Vi har vært i terapi mange ganger, og på Modum bad 2 ganger i familie terapi. Alle steiner er snudd, vi har vannet riktig gress,men det går ikke. Tilbake til spørsmålet:hvordan vet man at man ikke elsker en person lengre? 

Hvorfor vil du leve med en du ikke har følelser for? Har du mistet følelsene elsker du ham ikke lengre. Du kan likevel sette pris på ham som en nær venn og til og med være glad i ham. Det betyr ikke nødvendigvis at du elsker ham. 

Anonymkode: ae96a...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at første tegn er når man stiller spørsmålstegn rundt om man elsker personen eller ei. Da er det noe som ikke stemmer. Er det noe du mangler i forholdet som gjør det tro? Er det noe som kan jobbes med? 

Anonymkode: 3c651...49d

• Liker 1
Skrevet

La meg snu det: hvordan vet du at du elsker noen? 

Skrevet

når de negative følelsene i forholdet overgår de positive over lang nok tid..da er det over. Når man forelsker seg så er det kun de positive følelsene og ingen negative, så begynner timeglasset å renne..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Minimalista skrev (14 timer siden):

Se for deg et liv uten mannen din. Helt ute av livet ditt, bortsett fra når dere overleverer barna. Ikke tenk bare på hvor deilig det er å slippe å rydde 😉

Anonymkode: c35c4...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...