Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han møtte henne kort tid etter vi slo opp og de har vært sammen i 5 uker nå ca... Hun er 8 år eldre enn meg (3 år eldre enn han) og alenemor til to som går i barnehage og barneskole. Hun har de 100% så han møtte ungene med en gang😔 På Facebook har hun bilde av en mann som holder rundt henne fra ifjor (det så ikke ut som en stabil type), og det var ikke faren til ungene mtp fargene.. 

Han slettet ikke bildene av meg på Instagram eller fjernet navnet mitt fra profilen før hun ba han om det. Vi klarte ikke å slette det, fordi det var så vanskelig å akseptere at vi var over.. Vi så virkelig for hverandre å være med hverandre livet ut og sorgen over hverandre har vært brutal for begge to😔 Det er vanskelig å skrive om grunnen til vi slo opp, det vil bli alt for langt.. Men han kom på besøk til meg for han ville ha meg tilbake og vi hadde en helt magisk helg, men jeg ble likevel ikke med tilbake hjem av en viss årsak. 2 uker etter dette møtte han henne😔 Og jeg angrer på at jeg ikke ble med tilbake og det har jeg sagt flere ganger til han😭

Jeg sendte han en del meldinger hvor jeg tryglet han om han kunne gi opp henne og at det kunne blitt oss to igjen... Da svarte Han dette: "Det er vondt for meg også xxxxx, jeg vet hvordan du har det for jeg har det ikke lett jeg heller. Vi har jo så mange gode minner sammen og det knuser hjertet mitt når jeg tenker på det og at det ikke vil skje igjen😢" Så hadde hun bedt om å få se de meldingene, og etter det slått opp med han. Da fikk jeg virkelig håp😭 Men dagen etterpå sendte han meg melding om at han hadde ordnet det med hun nye, og at jeg måtte akseptere at det var slutt😥 

Vi er helt forskjellige, helt motsatt i utseende også. Jeg har elsket å lage mat og dullet med han, men hun likte ikke å lage mat.. Vi har mange hobbyer til felles, mens de sannsynligvis ikke kan det siden hun har full jobb og barn.. Hun eier rekkehus nærme motorveien i stor by, så de er kun hos henne visstnok. Og han er virkelig ikke by menneske. Jeg har foreløpig flyttet tilbake til hjembygda mi, hvor vi to drømte å flytte til😥 Jeg tenker med en gang at hun må vær mye bedre å ha sex med eller noe sånn, og det er helt grusomt😭 

Er det noen som har noen tanker rundt dette?😢 Høres det ut som en bra start på et forhold og tror dere det vil vare? Jeg må bare la vær å ta kontakt og vente og se, men hjertet mitt er revet i to😔

Anonymkode: 2c894...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud gi deg! La da faen meg mannen få fred! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har valgt en annen. Det er ikke noe mer å lure på.

Finn en som ikke klarer å være deg foruten 🥰

Anonymkode: 4becf...a3e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du avviste han, hva klager du over? Valget av ny partner høres kanskje rart ut, men forventer du at han skal leve i sølibat resten av sitt liv?

Anonymkode: f711f...c53

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han kommer til å komme tilbake til deg, garantert! Hvis ikke hadde han ikke sagt og vært slik han er mot deg. Når han går rett inn i et forhold med ei som er så motsatt som deg… rebound uten håp for varighet. Gi deg tid, for all del ikke mas på han. Vær litt tilbaketrukket og ikke stalk han. Skal se han kommer til å savne deg snarere enn du tror. 

Anonymkode: 2150b...956

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har allerede gjort det man ikke skulle gjøre etter brudd, tatt kontakt og tryglet.. Håper det fortsatt fungerer hvis jeg starter no contact fra og med nå😔

Anonymkode: 2c894...569

Skrevet

Du avviste han, han møtte ei ny, då angra du. Det er kjipt, men då vil du ha ting du ikkje kan få, og då er det for seint.

Istadenfor å tenkje på kva du vil med han, tenk på kvifor de gjorde det slutt.  Tenk på kvifor du valgte å ikkje bli med han. Og for guds skuld: blokker han så du ikkje tryglar meir. Det er berre teit, og du vil aldri vinne nokon tilbake på den måten uansett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...