AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg må dsv si Catania på Sicilia. Terminal C. Etter sikkerhetskontrollen fantes det en liten taxfree-butikk og en slags cafe, men det var nesten ingen sitteplasser. Og de få som fantes var jo opptatt, for det var masse turister der. Det er veldig slitsomt når man er dårlig til bens. Så mitt tips om noen skal dit, ta med en campingstol. Og dassene på Brussel Airport var utrolig skitne og nasty, jeg ble overrasket over at det var så ille der. Flere? Anonymkode: 51a50...c77
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Heathrow. Bare kaos og enorme avstander. Anonymkode: 46054...da1
gobbledigook Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 München. Umulig å vite hvor en skal, utrolig dårlig skilting. Også selvfølgelig ingen self-check in som medfører lang kø, men det forventer jeg heller ingen steder utenfor Skandinavia. + for ingen kø i sikkerhetskontroll og moderne anlegg der, trenger f.eks. ikke å legge væske i pose 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Addis abeba airport - ankomst. Helt kaos. Alle bare stod stille i en stor hall i flere timer. Helt utrolig at vi ikke mista bagasjen, for bagasjen ble jo satt ut like etter at flyet landa. Avgang var ganske greit! Da var det i den nye delen, så var stort og fint. Anonymkode: efd91...83b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Santorini flyplass er sjokkerende for en så stor turistdestinasjon. Antar at de fleste kommer dit med skip, for den brakka av en flyplass kan ikke klare mange passasjerer på et døgn. Anonymkode: a6466...358
Kjetil E Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Dusseldorf, 1,5 - 2 timers kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen. Og siden Norwegian kun har 2 flygninger i uken derifra så har de ingen automatinnsjekk. Og innsjekk starter et sted mellom 2 - 1,5 time før avreise. Og så var det bare å stille seg i kø som strakk seg gjennom mesteparten av området. ALDRI mer. Endret 23. juni 2023 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 Hater virkelig Charles de Gaulle. Heathrow har i hvert fall et par lounger som duger. CDG har ingenting. Anonymkode: 0a89d...f42 1
Bigote Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Louis Armstrong Airport- New Orleans. Rot med å levere fra seg bil og utrolig mange bakfulle personer som ikke har forstått at du ikke kan ta med en full vanlaske gjennom sikkerhetskontrollen. Stresset med å rekke flyet selv om jeg var flink gutt og møtte om to timer før avgang..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Hater virkelig Charles de Gaulle. Heathrow har i hvert fall et par lounger som duger. CDG har ingenting. Anonymkode: 0a89d...f42 Helt enig her. Har en jobb med mange internasjonale flygninger, og av alle flyplasser jeg har vært på, så er det den verste. Anonymkode: 646c1...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå