Gå til innhold

Hvilken flyplass er den verste du har vært på i det siste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må dsv si Catania på Sicilia. Terminal C. Etter sikkerhetskontrollen fantes det en liten taxfree-butikk og en slags cafe, men det var nesten ingen sitteplasser. Og de få som fantes var jo opptatt, for det var masse turister der. Det er veldig slitsomt når man er dårlig til bens. Så mitt tips om noen skal dit, ta med en campingstol. Og dassene på Brussel Airport var utrolig skitne og nasty, jeg ble overrasket over at det var så ille der. 

Flere?

Anonymkode: 51a50...c77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heathrow.

Bare kaos og enorme avstander.

Anonymkode: 46054...da1

Skrevet

München. Umulig å vite hvor en skal, utrolig dårlig skilting. Også selvfølgelig ingen self-check in som medfører lang kø, men det forventer jeg heller ingen steder utenfor Skandinavia. 

+ for ingen kø i sikkerhetskontroll og moderne anlegg der, trenger f.eks. ikke å legge væske i pose

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Addis abeba airport - ankomst. Helt kaos. Alle bare stod stille i en stor hall i flere timer. Helt utrolig at vi ikke mista bagasjen, for bagasjen ble jo satt ut like etter at flyet landa. 

Avgang var ganske greit! Da var det i den nye delen, så var stort og fint. 

Anonymkode: efd91...83b

AnonymBruker
Skrevet

Santorini flyplass er sjokkerende for en så stor turistdestinasjon. Antar at de fleste kommer dit med skip, for den brakka av en flyplass kan ikke klare mange passasjerer på et døgn. 

Anonymkode: a6466...358

Skrevet (endret)

Dusseldorf, 1,5 - 2 timers kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen. Og siden Norwegian kun har 2 flygninger i uken derifra så har de ingen automatinnsjekk. Og innsjekk starter et sted mellom 2 - 1,5 time før avreise. Og så var det bare å stille seg i kø som strakk seg gjennom mesteparten av området. ALDRI mer.

Endret av Kjetil E
AnonymBruker
Skrevet

Hater virkelig Charles de Gaulle. Heathrow har i hvert fall et par lounger som duger. CDG har ingenting.

Anonymkode: 0a89d...f42

• Liker 1
Skrevet

Louis  Armstrong Airport- New Orleans.

Rot med å levere fra seg bil og utrolig mange bakfulle personer som ikke har forstått at du ikke kan ta med en full vanlaske gjennom sikkerhetskontrollen.

Stresset med å rekke flyet selv om jeg var flink gutt og møtte om to timer før avgang..

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hater virkelig Charles de Gaulle. Heathrow har i hvert fall et par lounger som duger. CDG har ingenting.

Anonymkode: 0a89d...f42

Helt enig her. Har en jobb med mange internasjonale flygninger, og av alle flyplasser jeg har vært på, så er det den verste.  

Anonymkode: 646c1...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...