Gå til innhold

Jeg trodde han var interessert, men så sendte han dickpick..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du høres veldig ung ut...

Men ikke lag noe greie ut av dette, dere har vært intime. Si tydelig i fra at du ikke like dickpics...eller nakenbilder.

Lær deg å opprette kommunikasjon og relasjon til et menneske FØR du har sex med noen, ikke etterpå. Som er dessverre vanlig i Norge.

Anonymkode: cb4a0...481

Enig trodde vi snakket 16 år her 🤣🙈😂

Anonymkode: f69d4...bb5

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mannen min sier stadig vekk at jeg er sexy - og vi er lykkelig gift så må ikke være sånn 😂

Anonymkode: c6f33...d00

Ja når du er i forhold er det noe annet. Men før du kommer dit har det mye og si hva de sier. I forhold hadde jeg villet høre at jeg er sexy og hot osv.  ikke ellers for da er d bare sex som betyr noe. Blir det slutt en gang så vil du finne det ut. 

Anonymkode: b994c...30e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig trodde vi snakket 16 år her 🤣🙈😂

Anonymkode: f69d4...bb5

For meg hørtes det ut som 18-20år... :o Utrolig umoden hvertfall.

Anonymkode: cb4a0...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også menn på godt over 45 år som sender dickpick. Det kommer kanskje som en bombe på noen men. 

Anonymkode: fbc14...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Når mannfolk sier du er sexy, du ser deilig ut type ting. Er du kun bra nok til sex. En mann som sier du er vakker og ikke fokuserer på sex men viser ved handling at de bryr seg om deg som menneske er de du bør gå etter for forhold har jeg skjønt nå etter mange år på ute på dating fronten. 

Greit nok det, og mye bra visdom i det du skriver. Men det er ingen motsetning mellom å ville ha noen seksuelt, være kåt på, og også like hele mennesket. 

Anonymkode: b29a0...ffc

• Liker 2
Skrevet

"Hei, jeg setter pris på at du stoler såpass på meg at du sender meg bilde av pakken din. Men dette er ikke noe jeg tenner på, så vær grei å ikke send det igjen. Det jeg derimot tenner på er ***" 

Så enkelt kan det gjøres. Ikke overtenk ting. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig glad for å dickpics da jeg var singel. Det ble en virkelig god morgen da jeg fikk 4 før lunsj en dag 🤩
Aldersspennet for de som sendte dickpics var fra 29-49. Er ikke singel mer, men tar gjerne i mot dickpics fra min kjære (på samme måte som han får et bilde av en pupp i ny og ne). Er man så pripne ang dickpics så gi beskjed når dere chatter/snakker sammen da før det toner seg seksuelt. Mange interesserte fyrer vil selvsagt forsøke å tenne deg med en dickpic selv om det har motsatt effekt for deg. Min kjæreste sendte meg for øvrig 5 dickpics og vi hadde sex fra 2 date.

Anonymkode: 9314a...a10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg var veldig glad for å dickpics da jeg var singel. Det ble en virkelig god morgen da jeg fikk 4 før lunsj en dag 🤩
Aldersspennet for de som sendte dickpics var fra 29-49. Er ikke singel mer, men tar gjerne i mot dickpics fra min kjære (på samme måte som han får et bilde av en pupp i ny og ne). Er man så pripne ang dickpics så gi beskjed når dere chatter/snakker sammen da før det toner seg seksuelt. Mange interesserte fyrer vil selvsagt forsøke å tenne deg med en dickpic selv om det har motsatt effekt for deg. Min kjæreste sendte meg for øvrig 5 dickpics og vi hadde sex fra 2 date.

Anonymkode: 9314a...a10

Ikke gjør dette til et spørsmål om "prippenhet". Det kan være mange grunner til at man ikke ønsker dickpics. f.eks. dersom man har vært utsatt for seksuelle overgrep. For andre kan det være greit med DP om avsenderen har hatt såpass respekt og omløp i hodet at han har spurt først. Andre igjen synes rett og slett at det er turnoff med (ofte dårlige, dårlig lys, rare vinkler etc.) bilder av tilfeldige pikker fra mer eller mindre ukjente menn. 

Mange menn tror at alle damer er like fascinert av greia deres som de selv er. Newsflash - de fleste av oss er ikke det. Få det inn i (det store) hodet, og spør før du sender. Og godta et nei. 

Anonymkode: 05663...f59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke anmledt han enda? Har du virkelig vært så opptatt at du ikke har hatt tid? Det er viktig å få stoppet denne fyren, for han har garantert gjort det før og kommer til å gjøre det igjen.

Anonymkode: dfa22...6b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Haha ok. Jeg bare syns dickpick er så sykt turnoff! 

Anonymkode: c192d...7b9

Da ville jeg bare ledd litt av det.

Du har jo sett ham naken, at du også ser ham naken på et bilde er da ingen forskjell. Same dick. Som du har hatt både her og der. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke gjør dette til et spørsmål om "prippenhet". Det kan være mange grunner til at man ikke ønsker dickpics. f.eks. dersom man har vært utsatt for seksuelle overgrep. For andre kan det være greit med DP om avsenderen har hatt såpass respekt og omløp i hodet at han har spurt først. Andre igjen synes rett og slett at det er turnoff med (ofte dårlige, dårlig lys, rare vinkler etc.) bilder av tilfeldige pikker fra mer eller mindre ukjente menn. 

Mange menn tror at alle damer er like fascinert av greia deres som de selv er. Newsflash - de fleste av oss er ikke det. Få det inn i (det store) hodet, og spør før du sender. Og godta et nei. 

Om man mer enn gjerne tar pikken i munnen og vagina på andre date så vil ikke den andre parten anta man er såpass traumatisert av overgrep/voldtekt at man ikke vil takle å få en litt klein dickpic. 

Det er ikke helt i kategorien unsolicited når man jo har ligget sammen og er på dateren - hvor hun jo nettopp har vist stor interesse nettopp for hans underliv. 

She had the cake and ate it too, og han var full og tenkte «dette synes sikkert hun er hot». 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje)

Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. 

I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla?

Det er så nedtur med dickpics 🤬 mister helt interesse og tenning når menn holder på sånn. Som om de tror det er attraktivt å la pikken ta over hjernen 🙄🙄 Ja han er bare ute etter sex. Han har fått litt, og nå vil han ha mye og mer!

Anonymkode: ee354...a68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (5 timer siden):

"Hei, jeg setter pris på at du stoler såpass på meg at du sender meg bilde av pakken din. Men dette er ikke noe jeg tenner på, så vær grei å ikke send det igjen. Det jeg derimot tenner på er ***" 

Så enkelt kan det gjøres. Ikke overtenk ting. 

Dette 👍

Anonymkode: eabdb...ba1

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja når du er i forhold er det noe annet. Men før du kommer dit har det mye og si hva de sier. I forhold hadde jeg villet høre at jeg er sexy og hot osv.  ikke ellers for da er d bare sex som betyr noe. Blir det slutt en gang så vil du finne det ut. 

Jeg har alltid fått høre under dating til de jeg har vært sammen med , at jeg er både sexy og deilig. Har da blitt forhold etter hvert likevel, så dette er det ingen mal på.

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 minutter siden):

Om man mer enn gjerne tar pikken i munnen og vagina på andre date så vil ikke den andre parten anta man er såpass traumatisert av overgrep/voldtekt at man ikke vil takle å få en litt klein dickpic. 

Det er ikke helt i kategorien unsolicited når man jo har ligget sammen og er på dateren - hvor hun jo nettopp har vist stor interesse nettopp for hans underliv. 

She had the cake and ate it too, og han var full og tenkte «dette synes sikkert hun er hot». 

Det er jeg enig i, men svaret mitt var rettet til uttalelsen om at "man er så prippen at" - det tolker jeg som at det handler om flere enn kun TS. Jeg ønsket å påpeke at det kan være et flertall årsaker til at kvinner ikke ønsker å motta DP enn akkurat prippenhet.

For min egen del må jeg likevel si at jeg finner DP turn-off uansett hvor ofte jeg har sett mannen naken og/eller hatt sex med ham. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje)

Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. 

I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla?

Du har jo hatt SEX med han. 😂Kan ikke være en overraskelse hvordan penisen ser ut og få et bilde da😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (7 minutter siden):

Du har jo hatt SEX med han. 😂Kan ikke være en overraskelse hvordan penisen ser ut og få et bilde da😂😂😂😂

Det er jo ikke poenget. Poenget er at TS ikke tenner på dickpics, som er helt fair. Det er ikke alle kvinner som gjør det. (jeg personlig hater det også). 

Prøv å se for deg noe du synes er ekkelt, kanskje føtter, eller skittent hår, eller personer som raper eller fiser, å så møter du noen du har kjempefin kjemi med, og det går en stund, dere har hatt ett par runder i høyet, alt er fint. å så BAM: video av at personen sitter å fiser. Eller bilde av svette føtter. whatever. Poenget er at han prøver å insje god stemning med noe som ikke er sexy, men direkte flaut og kanskje for noen (meg eks) ekkelt. Er ikke alt jeg trenger bilde av på min mobil liksom, 

skjønner du problemstillingen nå ? 

Til TS. Jeg tenker, si i fra at du ikke er spes gira på dickpicks og prøv å sett det på "klein-kontoen". Nå er trikset å si det på en måte som ikke får han til å bli flau/skamme seg som skremmer han bort, i guess. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jeg enig i, men svaret mitt var rettet til uttalelsen om at "man er så prippen at" - det tolker jeg som at det handler om flere enn kun TS. Jeg ønsket å påpeke at det kan være et flertall årsaker til at kvinner ikke ønsker å motta DP enn akkurat prippenhet.

For min egen del må jeg likevel si at jeg finner DP turn-off uansett hvor ofte jeg har sett mannen naken og/eller hatt sex med ham. 

Ja, og det synes jo endel menn også om vagpics fra damer.

Mange liker det dog fra menn/kvinner de har en seksuell/romantisk relasjon med. 

For TS sin del er det jo et litt kjønnsdiskriminerende paradoks at hun skal få uttrykke sin seksualitet og kåthet ved å sette seg oppå ham etter lunsj mens han skal tillegges kyniske motiver når han uttrykker det samme. 

Man har ikke alltid samme preferanser, helt lov å takke pent nei - men hun uttrykker jo selv hovedsakelig seksuell interesse. 

Klein dickpic, la det gå. TS har sikkert og sagt/gjort noe som ikke er 100% hans kopp te. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Ja, og det synes jo endel menn også om vagpics fra damer.

Mange liker det dog fra menn/kvinner de har en seksuell/romantisk relasjon med. 

For TS sin del er det jo et litt kjønnsdiskriminerende paradoks at hun skal få uttrykke sin seksualitet og kåthet ved å sette seg oppå ham etter lunsj mens han skal tillegges kyniske motiver når han uttrykker det samme. 

Man har ikke alltid samme preferanser, helt lov å takke pent nei - men hun uttrykker jo selv hovedsakelig seksuell interesse. 

Klein dickpic, la det gå. TS har sikkert og sagt/gjort noe som ikke er 100% hans kopp te. 

Ja, men det er nettopp det jeg vil fram til. Det handler om preferanser, ikke "prippenhet". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dickpics er en dealbreaker, uansett hvor god kjemien og sexen måtte ha vært. Hadde mistet all tenning.

Anonymkode: 481ce...fd2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...