AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje) Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Anonymkode: c192d...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Har du aldri opplevd at menn både er interessert i deg som person og samtidig er et seksuelt vesen? Du har jo allerede hatt sex med han begge gangene dere har møttes (!) Hadde aldri stusset over å få dickpick etter en god stund uti relasjonen som dere er. Slutt å overtenk!! Anonymkode: e4293...318 23 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du aldri opplevd at menn både er interessert i deg som person og samtidig er et seksuelt vesen? Du har jo allerede hatt sex med han begge gangene dere har møttes (!) Hadde aldri stusset over å få dickpick etter en god stund uti relasjonen som dere er. Slutt å overtenk!! Anonymkode: e4293...318 Haha ok. Jeg bare syns dickpick er så sykt turnoff! Anonymkode: c192d...7b9 17 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Det samme tror jo han om deg, og det er jo ikke så rart når du insjer sex hver gang dere treffes. Beste du kan gjøre nå er å sende fittebilde som hevn. Anonymkode: ab9c2...eec 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Har han gitt deg komplimenter på annet enn utseende?? Anonymkode: 080c0...80e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Idioter avslører seg bestandig etterhvert. Anonymkode: 3c663...0a1 10 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje) Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Anonymkode: c192d...7b9 Syntes du kanskje over reagerer her. Selv om Dick pic du ikke har bedt om , ikke er helt ok. Så kom det nå iallefall etter en god tone og sex. Så da kjenner jeg at jeg ikke reagerer så mye på det egentlig. Du får heller ta det opp med han at du ikke ønsker sånt, med mindre du spør. Og at du opplever det som mer hyggelig evnt. Godt mulig det var et dumt innfall i fylla. Uansett her er det rom for å gi han en sjanse til. Men ta det op med en gang. Da viser du at du har dine grenser Anonymkode: 89f74...1ea 1
svartkatt Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Ser ikke helt problemet når dere allerede har hatt sex. 9 1
AnonymBruker 42 Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Det er ingen som er spå-koner/menn her inne, og ingen vet hvilket stjernetegn du er født i heller... Det kan være begge deler, ingen av delene, og/eller en pen blandings... Endret 23. juni 2023 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #10 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje) Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Anonymkode: c192d...7b9 Når mannfolk sier du er sexy, du ser deilig ut type ting. Er du kun bra nok til sex. En mann som sier du er vakker og ikke fokuserer på sex men viser ved handling at de bryr seg om deg som menneske er de du bør gå etter for forhold har jeg skjønt nå etter mange år på ute på dating fronten. Anonymkode: b994c...30e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Skrevet 23. juni 2023 Når dere allerede har hatt sex så syns jeg ikke du skal reagere negativt på det. Hadde det vært før sex så er det litt annerledes. Du har jo lagt lista selv når du har sex første gang dere møtes fysisk også, og har sagt at dere ikke vil gjøre det seriøst, da blir jo forholdet sex-basert fra start. Så da gjenstår det å se om det blir bare sex eller om dere klarer å få det til å bli noe mer. Hvis du faktisk ønsker et serøst forhold så kan det nok bære lurt å legge om strategien, for du har ikke akkurat signalisert at du ønsker noe seriøst ut fra det du forteller. Anonymkode: ecfe2...36f 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #12 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når mannfolk sier du er sexy, du ser deilig ut type ting. Er du kun bra nok til sex. En mann som sier du er vakker og ikke fokuserer på sex men viser ved handling at de bryr seg om deg som menneske er de du bør gå etter for forhold har jeg skjønt nå etter mange år på ute på dating fronten. Anonymkode: b994c...30e Ikke begge deler? Jeg også er kåt. Han gjør meg kåt. Vi forteller det til hverandre en gang eller to i uken når det virkelig melder seg. Jeg er fortsatt interessert i han som menneske og livspartner. Han kan finne på å si han gleder seg til vi skal sove sammen, at han vil holde meg tett inntil seg, snakke i timesvis å bare være nær. Med din tankegang vil han altså bare ha sex og ikke noe mer. Anonymkode: 56ed8...7d4 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juni 2023 #13 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje) Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Anonymkode: c192d...7b9 Nei han har sikkert bare lyst på deg og var litt full. Når han er interessert i deg, vil han jo også ha sex med deg Trenger overhodet ikke bety at han ikke vil ha et forhold med deg ❤️
aksase Skrevet 23. juni 2023 #14 Skrevet 23. juni 2023 Jeg tror det er en ganske klassisk tabbe i forbindelse med dating, at man har sex fra og med første date. Kan være fint det, altså, hvis det er sex man dater for, men hvis målet med datingen er å finne en partner for et varig forhold, da bør man ikke begynne med sex, for da er det vanskelig å skille ut de du har god kjemi med, og de som bare er ute etter kroppen din. Hvis du ønsker deg en partner for et varig forhold, da må du finne en partner som du passer sammen med på det personlige plan. En du har god kjemi med. En som vil ha deg fordi du er et likandes menneske. Vent derfor med sex og date en stund uten sex først. Hvis dere fortsatt søker sammen og trives sammen etter å ha datet noen uker uten å ha sex, da har dere trolig en plattform å bygge på som kan bli et varig forhold. Et forhold som kan overleve skiftende tider, varierende sex-lyst og utfordringer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #15 Skrevet 23. juni 2023 Hva er egentlig greia med dickpics. Er de egentlig virkningsfulle? Jeg sender aldri slike og sitter her alene. Jeg har venner som sender i hytt og pine og napper til seg ene kvinnfolket etter det andre. Anonymkode: 2410b...95f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #16 Skrevet 23. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Haha ok. Jeg bare syns dickpick er så sykt turnoff! Anonymkode: c192d...7b9 Du er nok ikke den første han sender bildet av kjønnsorganet sitt til. Hvor gamle er dere? Jeg er mann på 44 og hvis det hadde kommer frem at noen av gutta i vennegjengen min hadde sendt dickpic hadde vi ledd og mobba han til evig tid. Anonymkode: 31aa6...ef6 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #17 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når mannfolk sier du er sexy, du ser deilig ut type ting. Er du kun bra nok til sex. En mann som sier du er vakker og ikke fokuserer på sex men viser ved handling at de bryr seg om deg som menneske er de du bør gå etter for forhold har jeg skjønt nå etter mange år på ute på dating fronten. Anonymkode: b994c...30e Mannen min sier stadig vekk at jeg er sexy - og vi er lykkelig gift så må ikke være sånn 😂 Anonymkode: c6f33...d00 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #18 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Haha ok. Jeg bare syns dickpick er så sykt turnoff! Anonymkode: c192d...7b9 Enig, skikkelig turn-off! Jeg tenker i utgangspunktet at menn som synes det er greit å sende dickpics uten å ha spurt først, er litt sosialt inkompetente. Det har ikke noe å si om man har hatt sex eller ikke. Dickpics er noe av det minst sexy som finnes. Anonymkode: 05663...f59 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Skrevet 23. juni 2023 Du høres veldig ung ut... Men ikke lag noe greie ut av dette, dere har vært intime. Si tydelig i fra at du ikke like dickpics...eller nakenbilder. Lær deg å opprette kommunikasjon og relasjon til et menneske FØR du har sex med noen, ikke etterpå. Som er dessverre vanlig i Norge. Anonymkode: cb4a0...481 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #20 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har møtt en fyr jeg klaffer skikkelig med. Vi har møttes fysisk 2 ganger, og chatta veldig mye, og også snakka flere timer på telefonen. Hvor han spurte meg masse om bakgrunnen min, og fortalte mye om seg selv. Hørtes ut som han var opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv også. Og vi snakka om personlige ting, og sex.. vi har hatt sex de 2 gangene vi har møttes, men særlig på møte nr 2 så tror jeg ikke han egentlig var ute etter det (han virka veldig overraska da jeg tok insj til det etter å ha spist lunsj..haha.. random å ha sex etter lunsj kanskje) Han sier masse søte komplimenter, hvor søt og sexy jeg er, at han begynner å bli betatt av meg osv. Men når vi diskuterte hva vi ønsker, så var begge ganske tydelige på at vi er forsiktige med å gjøre ting seriøst, siden begge har barn. Han skriver likevel nattamelding hver kveld, og melding hver dag med f.eks. lykke til med noe jeg skulle på jobben. I dag er han ute med kompiser, og jeg fikk en del snaps hvor han skrev søte ting igjen. Jeg liker jo han veldig godt også skrev jeg søte ting tilbake. Vi har hatt en litt flørtende sexy tone på snap i dag. Og plutselig sendte han meg dickpick...hva faen liksom. Nå er jeg overbevist om at han kun er ute etter meg sexuelt. Selv om han har sagt så mye, at han er veldig betatt osv. Jeg tror han var litt full da han sendte det. Men hva tror dere, er han bare ute etter sex? Eller var det bare et dumt innfall i fylla? Anonymkode: c192d...7b9 Herregud du er for umoden til å ha forhold! Skremmende du har barn! Anonymkode: f69d4...bb5 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå