H a n n e Skrevet 22. juni 2023 #1 Del Skrevet 22. juni 2023 Datteren vår er invitert i bursdag til ei jente som går i barnehagen. Det er livets første bursdagsinvitasjon til ett annet barn enn de vi er i familie med. Hva kan vi gi i gave? Jeg er helt blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Del Skrevet 22. juni 2023 Skumvannpistol fra Sprell til 39 kr. Den desidert beste og enkleste vannpistolen. Anonymkode: 60f62...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 22. juni 2023 #3 Del Skrevet 22. juni 2023 Min jente på 5 år har fått (og blitt glad for): - Tegnesaker - Tegne/malebøker med klistremerker - Hårpynt - Squizmallows - Ty Bamser - Badehåndkle med Disneymotiv - Liten lommebok med enhjørningmotiv og noen mynter oppi - Prompepute - Disney Frozen Elsa og Anna dukker - Perlesett - Brettspill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Del Skrevet 22. juni 2023 5 årige jenter her elsker det meste. Hvis du er i nærheten av accezorize har de tilbud på vesker, pynt til hår og fine solhatter med glitter.klistremerker, vannflaske og stæsj i massevis. Ellers er lego friends småpakker fine gaver og du kan sette på byttelapp. Ellers er jo uteleker, strandmadrassen og likn fint på denne tida. Anonymkode: 2057f...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #5 Del Skrevet 23. juni 2023 Er det noen "regler" i bhg på besløpsgrense? Mange steder er det typ 50 kr. Her går det mye i klistremerker (et ark klistremerker til 39 kr er helt supert), og ellers plastræl fra lekebutikken (de har ofte egne hyller dedikert til toskete småleker til under 100 kr....). Anonymkode: 80e29...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2023 Tusen takk for tips 🤗 Er det innafor å gi noe sånt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Del Skrevet 23. juni 2023 La hun få gå i butikken å velge ut noe selv. Våre unger synes det er kjempestas å bestemme. Det kan ikke slå feil uansett. Anonymkode: 174fe...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Del Skrevet 23. juni 2023 Her gir vi; Legoeske, puslespill, brettspill, sett med klær, squishmallows, uteleker (etter sesong), dukker eller lekebiler. Anonymkode: 23d70...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #9 Del Skrevet 23. juni 2023 H a n n e skrev (6 minutter siden): Tusen takk for tips 🤗 Er det innafor å gi noe sånt? Denne er nok kjempefin! Anonymkode: 62c04...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 23. juni 2023 #10 Del Skrevet 23. juni 2023 6 minutter siden, H a n n e said: Tusen takk for tips 🤗 Er det innafor å gi noe sånt? Syns den ser kjempefin ut! Blir nok populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Del Skrevet 23. juni 2023 Hvis datteren din er invitert, hva like hun å drive med? Jeg vil jo da anta de er omtrent jevngamle. Men ting som - Såpebobler - Enkle vannpistoler (Disse i flyteskum som man bare trekker opp vann i fra en bøtte er helt supre. Lette å bruke.) - Badeleker - Lego - Klistremerker/tegnesaker/malesaker/aktivitetsbøker - Puslespill - Småfigurer - Perler og perlebrett - Sandkasseleker - Tryllestav - Utkledningsting (Kan være hårbøyle med ører, eller en "nese" eller kappe eller noe annet enkelt) Anonymkode: 62c04...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juni 2023 Muskath skrev (3 minutter siden): Syns den ser kjempefin ut! Blir nok populær. Enig, men jeg blir så irriterende usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis datteren din er invitert, hva like hun å drive med? Jeg vil jo da anta de er omtrent jevngamle. Men ting som - Såpebobler - Enkle vannpistoler (Disse i flyteskum som man bare trekker opp vann i fra en bøtte er helt supre. Lette å bruke.) - Badeleker - Lego - Klistremerker/tegnesaker/malesaker/aktivitetsbøker - Puslespill - Småfigurer - Perler og perlebrett - Sandkasseleker - Tryllestav - Utkledningsting (Kan være hårbøyle med ører, eller en "nese" eller kappe eller noe annet enkelt) Anonymkode: 62c04...0c6 De er like gamle. Jeg vet at datteren vår hadde likt ett sånt aktivitetshefte så tror jeg går for det. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #14 Del Skrevet 23. juni 2023 Badeleke Vannpistol Anonymkode: f7696...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå