Gå til innhold

Stryker deres menn sine egne skjorter før de skal i bryllup osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her skal sambo i bryllup. Deres mor fikser klærne til alle tre, stryker skjorter og sjekker at de har med slips, dressokker osv. sønnene er 40 år og nedover til 30. 

Hva gjør deres menn? Jeg føler det er spesielt…

Anonymkode: f8425...a8e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Han fikser alt selv. Jeg minner ham på å sjekke dressen helgen før feks, slik at han får kjøpt ny skjorte og vasket dressbuksen, om det trengs 

AnonymBruker
Skrevet

Min fikser alt selv.

Anonymkode: a5325...efe

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min forrige samboer fikset også alt selv… Så blir litt overrasket over dette… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt gjør han det. Han stryker også skjorter/bunadsskjorter for barna. Han er ikke utviklingshemmet heller….

Anonymkode: 40bcf...50b

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her skal sambo i bryllup. Deres mor fikser klærne til alle tre, stryker skjorter og sjekker at de har med slips, dressokker osv. sønnene er 40 år og nedover til 30. 

Hva gjør deres menn? Jeg føler det er spesielt…

Voksne mennesker fikser da for faen det selv. 

Anonymkode: ef065...c12

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnefar fikk enten stryke selv eller gå med rufsete skjorte, ikke mitt ansvar.

Anonymkode: 29dc0...d3c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min fikser alt selv. Han stryker mitt også hvis jeg har noe for eksempel bunadsskjorte, da han er best på stryking. 

Kjøper aldri klær for ham, eller pakker for ham.

Anonymkode: fb4e4...8a9

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt gjør han det. Han stryker også skjorter/bunadsskjorter for barna. Han er ikke utviklingshemmet heller….

Anonymkode: 40bcf...50b

Ditto. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min vasker og stryker sine egne skjorter, ja.

Anonymkode: f1767...54b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gitt at det er mennene som er håpløse, kan være at det er mødrene som er håpløse. Enkelte mødre/foreldre nekter å akseptere at barna er voksne og hverken trenger eller ønsker hjelpen mødrene/foreldrene gir. 

Anonymkode: b2171...41a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, stryker alt som skal strykes i huset.Selv har jeg vel bare bunadsskjorta som trengs strykes, så han tar alltid den også.

Anonymkode: 8b639...c07

• Liker 1
Skrevet

Min fikser alt selv.  Jeg stryker aldri noen ting så da tar han evt. mitt om jeg noen gang har noe som må strykes. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her fikser alle det i huset selv, men svigermor elsker å gjøre det, så da er det ingen som protesterer når hun tilbyr seg. Ingen som er spesiell her i huset av den grunn ;) 

Anonymkode: 43efc...e78

AnonymBruker
Skrevet

Han spurte både meg og mora da vi skulle i bryllup, vi sa begge nei. Nå har han lært å ordne det selv.

Anonymkode: 3ac27...60c

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt stryker han sine egne skjorter. Jeg synes ofte at han gjør det i siste liten, men det er nå så.

Bunadsskjorta mi har stor affeksjonsverdi for meg. Jeg vil stryke den selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke gitt at det er mennene som er håpløse, kan være at det er mødrene som er håpløse. Enkelte mødre/foreldre nekter å akseptere at barna er voksne og hverken trenger eller ønsker hjelpen mødrene/foreldrene gir. 

Anonymkode: b2171...41a

Ønsker mødrene å gjøre det, forstår jeg ikke problemet, så lenge mennene absolutt har kjempelyst å gjøre det selv. Min svigermor bare elsker å stryke, jeg elsker det ikke, så hva er da problemet? Mannen min er verken håpløs eller bortskjemt. Svigermor er heller ikke håpløs. Folk lager problemer for alt, samt diagnoser på menn og svigermødre over en lav kam! 

Anonymkode: 43efc...e78

AnonymBruker
Skrevet

Nei, her er det nok kvinnen i huset som må gjøre det 😆 Spesielt at mor blander seg i dette ja, spes når sønnen er i forhold..

Anonymkode: 703c3...022

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer fikser sånne ting selv. Jeg har levert dressen på rens en gang, det er vel det eneste jeg har gjort. Han er flinkere til å stryke skjorter enn meg uansett 😅

Anonymkode: 1f7d3...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke for ham, men han gjør det ikke nødvendigvis selv heller.

Jeg minner ham på å sjekke at han har rene klær til anledninger som kommer opp. Og så går han ofte i ustrøkne skjorter. Men jeg kan ikke stryke så da får det være. Hans problem :P

Anonymkode: 8503a...65b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...