Gå til innhold

Mennene er eiesyke og damene får ikke tillatelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke å være rasist, men tenker dette er sannheten. Jeg er ei kvinne som alltid har datet norske menn og arabiske menn er ikke min greie. Jeg opplever stadig vekk at arabiske menn som er gift eller har dame prøver seg på meg. Jeg har en jobb hvor jeg er mye i kontakt med mennesker og har opplevd ofte at mennene jeg omgis flørter med meg og spørr om min kontaktinfo. Jeg avviser høflig.  Jeg finner ut senere de har dame hjemme. De ser også på mine damekollegaer. Men vi er profesjonelle.  Når de er med damene sine så tørr ikke disse damene de å titte rundt en gang, damene må være som en statue.

De lar ikke sine døtre gå ute eller gå lettkledd. Ungene deres som holder til i Oslo- Øst kaller seg selv muslimer men egentlig går de rundt og herjer med machete og mye annet og mens lørdagen neste dag går de til en moske på Furuset og ber om tilgivelse, neste dag igjen med bråk. Lever dobbeltliv, men vi er lei av å prøve å få de til å oppføre seg, og de vil ikke. 

Jeg erfarer også at mange av de mennene er også meget kontrollerende, ute på byen så lager de bråk pga en annen mann  så på deres dame, så flyr de rett på mannen med kniv eller noe annet og utløser krangel. Videre hvis en random fyr har sett på dama deres på Aker brygge så går  de bort og kjefter: wallah bro hvorfor stirra du på dama mi? Vil du ha bråk eller, hold deg unna ellers blir det bråk. Mannen sier: nei var ikke meningen. Han kan likeså være norsk. Så igjen slåsskamp. Kommer de aldri til å lære seg å bli mindre eiesyke? Holder kvinner fanget som hunder, men selv så trår de langt over grensen.  Jeg syns synd på disse damene og jeg prøver å respektere de svake.

Anonymkode: 80253...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant.Da skjønner du sikkert hvorfor jeg ikke lenger er muslim(Dvs.at jeg egentlig aldri har vært det,men trodde at jeg var det helt til jeg leste meg opp)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...