AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Sliter med legging av jenta på 2 år og 2 mnd. for tiden. I barnehagen sover hun enkelt når de legger henne kl. 12. Våkner av seg selv etter en times tid. Problemet oppstår om kvelden, hvor vi legger henne kl. 19:15/19:30, men vi må ta henne opp etter konstant hyling og hun sovner ikke før kl. 22:30. Barnehagen foreslo å legge henne tidligere, men det fungerte bare for en liten periode. Jeg vet at barnehagen ikke er særlig fan av å kutte ut sovingen på dagen - om det er i barnets eller deres interesse vet jeg ikke. Forslag til hva vi bør gjøre i dette tilfelle? Anonymkode: 533ff...3df
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Kan være årstiden også. Begge mine sovner veldig sent om dagen. Har dere prøvd å ligge ved siden av henne til hun sovner? Jeg ville unngått å stått opp igjen, men prøv å hold på rutinene selv om hun sovner senere enn vanlig. Mørkt og kjøligst mye på rommet, og om mulig begrense litt dagslys timen før hun skal legge seg Anonymkode: f6946...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå