Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 11. januar 2006 #1 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor mye kalorier er det mulig å forbrenne ved bruk av stepmaskin? Jeg har en sånn billig utgave og på 30 min forbrenner jeg hele 100 kcal Synes det var lite. Har hørt at det skal være så effektivt å gå på stepmaskin, men da kan jeg like gjerne ta meg en joggetur. Forbrenner mer kalorier på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 11. januar 2006 #2 Del Skrevet 11. januar 2006 Kommer ann på vekt, høyde, motstand på stepen osv. Ei pulsklokke er egentlig beste verktøy for å følge med på forbruket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #3 Del Skrevet 11. januar 2006 Selv om veier lite og ikke trener intensivt,så vil du forbrenne mer enn 100 kcal pr.30 min. Mellom 200-400 som da kommer ann på hvor hardt du trener og vekter din. HUSK: Ikke len deg på armlenen-da blir det ikke så tungt,og kalorieforbruket går ned!!! God trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå