AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 2 dager etter fødsel finner jeg ut at han snakker med ei han tidligere har ligget med. Visste ingenting om dette, men da jeg fant ut av det så sier han at jeg burde treffe henne for at jeg skulle se at det kun var vennskap, og da hadde jeg akkurat født. Akkurat som det var viktig å treffe henne, enn å kose meg med datteren vår på 2 år. Han har i tillegg tidligere løyet en del om damer. Burde jeg dumpe han? Anonymkode: 95dad...15a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Herlighet. Datteren som var nyfødt ** har ei annen ei på 2. Anonymkode: 95dad...15a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Så, jeg føler jeg må gjenta hva jeg leser: han føler dere burde prioritere å møte en venninne som han har pult, rett etter fødsel, fremfor familie og venner? Løp, sier jeg. Anonymkode: 37d45...85a 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Denne mannen forsøker etter min mening for hardt å "bevise" at hans tidligere elskerinne ikke lenger er mer enn en venninne. At han gjør dette to dager etter at du har født ham hans andre barn, og da forsøker å presse deg til å møte denne andre kvinnen, det er faktisk absurd, som begge over sier. Jeg antar at det er mye mer med denne mannen som gjør at det er vanskelig å være i et forhold med ham, ts? Snakk med en person du stoler på, eller få timer alene på familievernkontoret. Den mannen du bor med hadde jeg ikke stolt på et øyeblikk. Og en mann jeg ikke stoler på, det er en mann jeg ikke deler livet mitt med. En mann som synes det er viktigere at han får prioritere å opprettholde kontakt med sin "venninne"/tidligere sexpartner/elskerinne, fremfor å prioritere hun som akkurat har født hans barn... det er absurd. Tenk deg nøye om om dette er en mann du og ungene bør bo sammen med, men få hjelp av andre, noen du stoler på kan hjelpe deg saklig, og helst også fagpersoner. Gratulerer med minste ❤️ Anonymkode: 326a4...4e8 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #6 Skrevet 23. juni 2023 Hva søren leste jeg nå?? 👀 Er han ikke helt god i toppen? Anonymkode: 12150...669 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 Tid og sted er jo helt off. Merkelig fyr du har fått deg. Med det sagt, jeg omgås noe venner jeg har ligget med. (Treffer de på fest, invitert på båttur osv). Det er KUN vennskap nå og har aldri datet. Jeg har valgt å ikke si noe til samboeren min om det, for det kan kun skape en uttrygghet som ikke noe vits for noen å ha. Altså ingen løse tråder eller skjulte forelskelser på noe vis. Anonymkode: e20bc...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Jeg er noens "venn". Vi har snakket ukentlig i 16 år. Jeg er singel nå, men begge har barn og han er gift. Vi har et nært vennskap, han har delt det meste med meg om fødsler, jobb, ferier, oppturer og nedturer. Vi har sex av og til via snap. Vi er alltid der for hverandre. Han kommer ikke til å gå fra kona. Og jeg ville ikke satse da i begge var singel før barn. Så da står vi her. Anonymkode: 1e27d...10c 1 1
Matas Skrevet 23. juni 2023 #9 Skrevet 23. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, latterliggjøring, brukerdebatt og avsporinger. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #10 Skrevet 23. juni 2023 For det første er det ikke greit å beholde hverken exer eller tidligere pulevenner som venn når man går inn i nytt forhold. For det andre så er typen din ekstremt idiot som nevner en slik venn på barselrommet. Selvsagt skal dere ikke være venn med en har har ligget med før 😳 Anonymkode: 73902...ee2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå