AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Noen måneder siden brudd men en jeg elsket. Det har vært veldig vondt og gjør enda vondt. Føler meg langt fra klar til å elske en annen mann. Er dette vanlig? Anonymkode: dad12...7e6
Bombasi Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Absolutt vanlig. Noen få måneder er ingenting. Jeg brukte så lang tid på å prosessere og nullstille at jeg tilslutt ble ansett som han "loneren" det "er noe galt med" siden ingen vil ha han. #Bygda
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Takk for svar. Blir glad hvis andre som har vært i samme situasjon vil dele. Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Føler enda helt sperre inni meg, selv om jeg vet at keg ønsker et forhold på sikt. ts Anonymkode: dad12...7e6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har det også sånn, ble slutt på nyåret. Tror jeg trenger noen måneder til før jeg orker å involvere meg med en ny mann. Selv om det var jeg som gikk, så trenger jeg tid til å prosessere. Anonymkode: 8d0bf...954
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #7 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har det også sånn, ble slutt på nyåret. Tror jeg trenger noen måneder til før jeg orker å involvere meg med en ny mann. Selv om det var jeg som gikk, så trenger jeg tid til å prosessere. Anonymkode: 8d0bf...954 Har du det vondt slik som meg? Eller trenger du bare tid for deh selv? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å knytte meg til et annet menneske igjen 😭 ts Anonymkode: dad12...7e6
kjekkfyr Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Det kommer naturlig når du er klar - jeg ville sagt ikke stress, ta tida til hjelp. Det er ikke noe rett og galt for når/hvor lenge en skal eller bør vente. Prøv å nyt tida alene så godt som mulig ☺️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 22.22): Takk for svar. Blir glad hvis andre som har vært i samme situasjon vil dele. Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Føler enda helt sperre inni meg, selv om jeg vet at keg ønsker et forhold på sikt. ts Anonymkode: dad12...7e6 Jeg har det veldig vondt, og savner han fortsatt. Hadde et magisk sexliv, så jeg kan ikke tenke meg at noen kommer til å nå han opp til anklene en gang. Ikke vits i å prøve på noe nytt forhold/sex med andre før jeg har fått ristet han av meg. Anonymkode: 8d0bf...954 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har det veldig vondt, og savner han fortsatt. Hadde et magisk sexliv, så jeg kan ikke tenke meg at noen kommer til å nå han opp til anklene en gang. Ikke vits i å prøve på noe nytt forhold/sex med andre før jeg har fått ristet han av meg. Anonymkode: 8d0bf...954 Skjønner heller ikke hvordan jeg kan finne en som jeg blir like tiltrukket av. Huff. Det er så vondt. Er redd jeg aldri kommer til å oppleve kjærlighet igjen, det er også vondt. ts Anonymkode: dad12...7e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå