Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen måneder siden brudd men en jeg elsket. Det har vært veldig vondt og gjør enda vondt. 

Føler meg langt fra klar til å elske en annen mann. Er dette vanlig? 

Anonymkode: dad12...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er vanlig. 

Skrevet

Absolutt 100% normalt.

Skrevet

Absolutt vanlig. Noen få måneder er ingenting.

Jeg brukte så lang tid på å prosessere og nullstille at jeg tilslutt ble ansett som han "loneren" det "er noe galt med" siden ingen vil ha han. :) #Bygda

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Blir glad hvis andre som har vært i samme situasjon vil dele. 

Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Føler enda helt sperre inni meg, selv om jeg vet at keg ønsker et forhold på sikt. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, ble slutt på nyåret. Tror jeg trenger noen måneder til før jeg orker å involvere meg med en ny mann. Selv om det var jeg som gikk, så trenger jeg tid til å prosessere. 

Anonymkode: 8d0bf...954

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har det også sånn, ble slutt på nyåret. Tror jeg trenger noen måneder til før jeg orker å involvere meg med en ny mann. Selv om det var jeg som gikk, så trenger jeg tid til å prosessere. 

Har du det vondt slik som meg? Eller trenger du bare tid for deh selv? 

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å knytte meg til et annet menneske igjen 😭 

ts

Skrevet

Det kommer naturlig når du er klar - jeg ville sagt ikke stress, ta tida til hjelp. Det er ikke noe rett og galt for når/hvor lenge en skal eller bør vente. Prøv å nyt tida alene så godt som mulig ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 22.22):

Takk for svar. Blir glad hvis andre som har vært i samme situasjon vil dele. 

Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Føler enda helt sperre inni meg, selv om jeg vet at keg ønsker et forhold på sikt. 

ts

Jeg har det veldig vondt, og savner han fortsatt. Hadde et magisk sexliv, så jeg kan ikke tenke meg at noen kommer til å nå han opp til anklene en gang. Ikke vits i å prøve på noe nytt forhold/sex med andre før jeg har fått ristet han av meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har det veldig vondt, og savner han fortsatt. Hadde et magisk sexliv, så jeg kan ikke tenke meg at noen kommer til å nå han opp til anklene en gang. Ikke vits i å prøve på noe nytt forhold/sex med andre før jeg har fått ristet han av meg. 

Skjønner heller ikke hvordan jeg kan finne en som jeg blir like tiltrukket av. Huff. Det er så vondt. 

Er redd jeg aldri kommer til å oppleve kjærlighet igjen, det er også vondt. 

ts

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...