AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har den siste tiden opplevd mye hodepine, og etterhvert i tillegg et trykk i øynene. Så jeg dro for en sjekk hos optiker men alt så helt fint ut. Nå har jeg oppdaget at jeg føler lindring om jeg løfter panna oppover, altså som et ansiktsløft. Jeg la da merke til at jeg har begynt å få pittelitt tunge øyelokk(jeg er 35). Kan dette forårsake hodepine?? Det er så lite at jeg nok ikke hadde lagt merke til det om jeg ikke hadde fått denne hodepina... Hva gjør jeg? Jeg kan jo ikke drive å knaske smertestillende! Jeg har prøvd å ha en skikkelig stram hestehale for å løfte opp, men da får jeg hodepine av det i stedet. Jeg har bestilt time hos fastlege for å utelukke andre ting som årsak til hodepinen men var noe ventetid. Anonymkode: 25f33...07e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Du skal ha ganske tunge øyelokk for at det skal gi hodepine. Det er for øvrig ikke øyelokkene som gir hodepine, det er hvis du må heise på panna hele dagen for å se skikkelig. Tidligere kunne man få en slik operasjonen dekket, det er nesten umulig i dag. Anonymkode: 5ba66...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå