AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg og noen venner skulle på en svært populær konsert i Oslo som skal være snart. Nå er det bare to av oss som ender med å dra, og ettersom det var jeg som kjøpte billettene er det jeg som får jobben med å selge dem. Men Finn.no avviser annonsen min. Hva gjør jeg da? Jeg skal selvsagt ikke selge de for med enn jeg ga, men synd å brenne inne med dem, og synd for de som ønsker men ikke får billett. Anonymkode: 22c84...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Del Skrevet 22. juni 2023 Selg de på Facebook. Anonymkode: 0a67b...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Del Skrevet 22. juni 2023 Fikk samme beskjed. Endte med å selge til noen bekjente via jungeltelegrafen. Anonymkode: e5533...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Del Skrevet 22. juni 2023 Er det Springsteen? Isåfall kan du velge resale på Ticketmaster. Jeg fikk solgt mine på et blunk. Anonymkode: 86492...59d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Del Skrevet 22. juni 2023 Du kan selge på Facebook grupper og på jungeltelegrafen Misunner dere, jeg vil så jævlig men har ikke råd til hotellet 😪 Anonymkode: bf960...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. juni 2023 #6 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg har solgt på tise 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Del Skrevet 22. juni 2023 Facebook siden til eventet Ellers er ticketswap bra (aldri brukt på konsert i Norge) Anonymkode: 94128...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det Springsteen? Isåfall kan du velge resale på Ticketmaster. Jeg fikk solgt mine på et blunk. Anonymkode: 86492...59d Springsteen ja. Jeg så den resale-muligheten, men stemmer det at de tar et høyt gebyr der? De som ligger ute der nå ligger til over 1000 kr, og de koster jo egentlig bare 895. Og ingen kan ta høyere pris enn pålydende, så da taper man jo endel penger hvis man skal selge til opprinnelig pris. Når solgte du dine? TS Anonymkode: 22c84...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Del Skrevet 22. juni 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Springsteen ja. Jeg så den resale-muligheten, men stemmer det at de tar et høyt gebyr der? De som ligger ute der nå ligger til over 1000 kr, og de koster jo egentlig bare 895. Og ingen kan ta høyere pris enn pålydende, så da taper man jo endel penger hvis man skal selge til opprinnelig pris. Når solgte du dine? TS Anonymkode: 22c84...57f Det er kjøperen som betaler gebyret, du får hele summen du krever hvis du får solgt. Dvs maks pålydende. Jeg solgte for noen dager siden, og det tok faktisk lengre tid å registrere seg enn det tok å selge billettene. Skal sies at det var Front floor-billetter, kanskje vanskeligere med de ordinære. Anonymkode: 86492...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_My_ Skrevet 23. juni 2023 #10 Del Skrevet 23. juni 2023 Du kan selge de igjen via ticketmaster. Trygt og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå