AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Bor og studerer i Hellas. Nå fortiden jobber jeg som praksis hos en legesenter som sykepleier. Er 22 år gammel og har prøvd å date i nesten 1 år, fra studiestart og enda. Her hvor jeg jobber er det et lite øy, men Greske menn virker ikke interesserte. Det går liksom ikke Ann å ha en samtale, ikke mange kan engelsk heller. Er det noe galt med meg eller er det like vanskelig? Har en venninne som studerer i Australia som sier det samme. what the fuck?? aldri det problemet hjemme i Norge lol Anonymkode: e70dc...0b7 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Kanskje være dere konkurer med vakre greske og australaske damer? Anonymkode: 63df9...3a6 9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Du er helt sikkert mer ettraktet her hjemme enn du er i Hellas. Du kan jo ikke språket også har de mer å velge mellom. Nå vet jeg ikke om du har en skjønnhet som overstiger deres? Anonymkode: 63df9...3a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Jepp samme problemet i Danmark Anonymkode: b841d...15c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Tror du må by deg mer fram, vise hva du har å tilby 😎 Sjenerte tilbaketrukne damer blir glatt oversett Anonymkode: 3c3fa...07e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Jeg skjønner problemstillingen din. Samme problemet da jeg studerte i USA også en liten stund i Italia. Ble helt oversett der, helt det motsatte enn hva jeg er vant til her hjemme. Anonymkode: 5ce73...389
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du må by deg mer fram, vise hva du har å tilby 😎 Sjenerte tilbaketrukne damer blir glatt oversett Anonymkode: 3c3fa...07e Nja, tror det er nok lite hun for gjort. De menna der borte har mye å velge mellom som kjenner til. Det hjelper nok ikke hva enn hun gjør. Studerte i England selv og følte på å være usynlig. Det var liksom ikke noe grunn til å printere meg fremfor de Engelske damene de omgikk med. Anonymkode: 75a83...a1e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Same here! Helt oversett i Australia. De kunne henge i en liten periode, men ellers var prio-en de damene der. Anonymkode: 94431...013
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 Høres rart ut, greske menn elsker norske damer, særlig blonde og blåøyde, om jeg får generalisere. Men språket er selvsagt et problem, på de små øyene er det jo få fastboende, de unge som er igjen er ofte fiskere og bønder som knapt kan engelsk. Men du bør jo lære deg gresk siden du bor der. Hilsen norsk kvinne som er gift med en greker. Anonymkode: 8ef73...16f 10 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner problemstillingen din. Samme problemet da jeg studerte i USA også en liten stund i Italia. Ble helt oversett der, helt det motsatte enn hva jeg er vant til her hjemme. Anonymkode: 5ce73...389 Og for norske menn er det ofte motsatt. Og da snakker jeg om andre vestlige land. Har dårlig drag i Norge men opplevde at jeg plutselig hadde draget i Frankrike og Spania. Anonymkode: 5a33f...f58 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 https://untoldathens.com/dating-in-greece/ Anonymkode: 8f29a...010 1
tirben Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nja, tror det er nok lite hun for gjort. De menna der borte har mye å velge mellom som kjenner til. Det hjelper nok ikke hva enn hun gjør. Studerte i England selv og følte på å være usynlig. Det var liksom ikke noe grunn til å printere meg fremfor de Engelske damene de omgikk med. Anonymkode: 75a83...a1e Har helt motsatt erfaring. Bodde i London, og mennene flokket seg rundt meg hele tiden. Uansett hvor jeg var, på jobb, treningsstudio eller på pub. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Skrevet 22. juni 2023 Jeg bodde i England en periode og har aldri hatt så mye draget på menn! Jeg er helt gjennomsnittlig på alle måter, men der kunne jeg nesten velge og vrake. Anonymkode: e3b18...a4d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Bor og studerer i Hellas. Nå fortiden jobber jeg som praksis hos en legesenter som sykepleier. Er 22 år gammel og har prøvd å date i nesten 1 år, fra studiestart og enda. Her hvor jeg jobber er det et lite øy, men Greske menn virker ikke interesserte. Det går liksom ikke Ann å ha en samtale, ikke mange kan engelsk heller. Er det noe galt med meg eller er det like vanskelig? Har en venninne som studerer i Australia som sier det samme. what the fuck?? aldri det problemet hjemme i Norge lol Anonymkode: e70dc...0b7 Veldig rart. Hellas er det landet jeg blir mest sjekka opp i, har bodd både i Athen og Rethymonon på Kreta. Elsker greske menn. Men jeg snakker gresk da, det er en fordel. Anonymkode: d99bc...23f 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #15 Skrevet 22. juni 2023 Tja, norske kvinner er kanskje for lette på tråden? Anonymkode: e6604...6e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #16 Skrevet 22. juni 2023 Jeg er ansett som stygg, og er helt usynlig i Norge for alle andre enn min islandske mann. På Island fikk jeg ikke gå i fred. Du valgte feil land 😁 Anonymkode: ef83c...403 6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #17 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg bodde i England en periode og har aldri hatt så mye draget på menn! Jeg er helt gjennomsnittlig på alle måter, men der kunne jeg nesten velge og vrake. Anonymkode: e3b18...a4d Hahahahahahahahahahaha Anonymkode: 94431...013 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #18 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ansett som stygg, og er helt usynlig i Norge for alle andre enn min islandske mann. På Island fikk jeg ikke gå i fred. Du valgte feil land 😁 Anonymkode: ef83c...403 hahahahahahahahaha Anonymkode: 94431...013 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #19 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjønnsfordelingen i Norge er helt sykt i disfavør menn... Anonymkode: 68c80...c20 Du mener Oslo. Anonymkode: c554f...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #20 Skrevet 22. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: hahahahahahahahaha Anonymkode: 94431...013 Godt skrevet! Tror TS og andre som spør og lurer på noe, vil gjerne ha en nær faglig svar og ikke selv hevelse på nettforum. La all det tullballet til side hvor ei Norsk kvinne har hele Island etter seg eller i England og hvor det måtte være: hahaha ja. Grunnen til at du har problemer i Hellas er nok fordi du er rett og slett ny. De mennene der må kunne bruke tid og energi på å forstå deg og det er ikke sikkert du kan kommunisere godt nok på gresk og engelsk kan være en barriere i tillegg til alt det nye ved deg. Hvordan du er? hvordan du kommer til å reagere? hva du synes om dem og alt det bagasje som kommer med. For dem er det da lettere å forholde seg til kvinene de har kjennskap til. Akkurat som her i Norge. Mange Utenlandske menn har du sikkert forbigått bare fordi de er utenlandske. Det er nytt å ukjent og du vil helst ikke bruke energi og tid på dem, hvorfor skulle du? når du har et hav med mannf lokk allerede rundt deg som du forstår deg på. Det er det som er grunnen og aldri personlig. Du må nok innse hvor hen du vil med dette forholdet. Skal du være i Hellas kortsiktig. kan du faktisk bare ha det morro enn så lenge før du kommer hjem. Anonymkode: ef8dd...d23 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå