Gå til innhold

Etter sex - hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet og hatt kontakt med en fyr over lengre tid og vi hadde endelig sex. Sexen var bra og endorfinene raser i kroppen.

Jeg vil ha mer. Mer kontakt, mer action, mer, mer, mer.

Men, hva skjer på innsiden av mannen etter sex? Er han da tilfredstilt og fornøyd for en stund? (Spørsmålet er rettet til menn generelt)

Føler at det akselererer inni meg, noe latent som er vekket til live. Han har gitt masse fine komplimenter i etterkant, men likevel ikke like på som meg. 

Anonymkode: e25b4...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en god start, for deg i det minste. Men det kan være strategisk å ta det litt med ro. Både for å ikke skremme han vekk ... og for å ikke sette deg selv om for en massiv skuffelse om han ikke føler det samme.

Det kan bare være at han trenger litt mer tid eller ønsker å gå litt mer rolig fram. Men det at han forsetter å ha kontakt med deg -ER- et godt tegn. Hold på det, kos deg med tiden dere er sammen og la det bare spille seg ut.

IKKE STRESS.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg varierer det. Har datet flere kvinner og har hatt sex. Med noen har jeg følt kjemi, men etter sex har jeg mistet interessen. Ikke for at hun nødvendigvis var dårlig i senga. Vet rett å slett ikke hvorfor. Mens noen har jeg fått økt interesse for, å kjenner at jeg vil ha mer av henne. Klarer ikke å sette fingeren på hva det evt er. Skal også være sagt at kropp eller hvordan hun har vært i senga har ikke spilt så stor rolle. 

Anonymkode: b7ec4...d33

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om sexen var bra, om dere passer sammen. Så det ut som han likte det? Kom han raskt? 
Om det var bra, så er nok mannen lysten på mer. 

Anonymkode: f885e...3b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har datet og hatt kontakt med en fyr over lengre tid og vi hadde endelig sex. Sexen var bra og endorfinene raser i kroppen.

Men, hva skjer på innsiden av mannen etter sex? Er han da tilfredstilt og fornøyd for en stund? (Spørsmålet er rettet til menn generelt)

Føler at det akselererer inni meg, noe latent som er vekket til live. Han har gitt masse fine komplimenter i etterkant, men likevel ikke like på som meg. 

Hvor mye er mer? 🤭

Mitt ærlige svar: Hvis sexen er bedre enn hun siste vil jeg ha mer.. og er hun ei kåtsara som vil dyrke sex blir jeg spinnvill av glede🥰Altså, jeg vil ha en kvinne som er like snedig som deg.. nysgjerrig og vil prøve mye.. men også ei som er tålmodig og kan terge meg spinnvill av opphisselse. Det er jo opphisselsen som er deilig, når den blir så stor at jeg kjenner pulsen nedi der. Jeg trenger bare å resettes med litt hjelp, så er jeg klar for mere sprell og ablegøyer. For sex er både spennede, superdeilig og gøy.. Og sexen er så mye bedre på steder utenfor soverommet, så kjappiser er noe jeg liker, men variasjon er best🤗

Men du må jo spørre partneren din TS, det er jo han du skal forme til din beste elsker noensinne. Når du har fått det til, kommer du til å få tidenes beste orgasmer. Det er sånn jeg former mine kvinner🥰😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Hvor mye er mer? 🤭

Mitt ærlige svar: Hvis sexen er bedre enn hun siste vil jeg ha mer.. og er hun ei kåtsara som vil dyrke sex blir jeg spinnvill av glede🥰Altså, jeg vil ha en kvinne som er like snedig som deg.. nysgjerrig og vil prøve mye.. men også ei som er tålmodig og kan terge meg spinnvill av opphisselse. Det er jo opphisselsen som er deilig, når den blir så stor at jeg kjenner pulsen nedi der. Jeg trenger bare å resettes med litt hjelp, så er jeg klar for mere sprell og ablegøyer. For sex er både spennede, superdeilig og gøy.. Og sexen er så mye bedre på steder utenfor soverommet, så kjappiser er noe jeg liker, men variasjon er best🤗

Men du må jo spørre partneren din TS, det er jo han du skal forme til din beste elsker noensinne. Når du har fått det til, kommer du til å få tidenes beste orgasmer. Det er sånn jeg former mine kvinner🥰😉

Hva er mer? Ah, hva er det ikke liksom? Jeg vil ha ALT! 

Jeg er egentlig et veldig sensuelt vesen, men har levd som en isdronning i to år. Det er ikke bare et skall som er tint, det er en demning som har bristet. Jeg tror kanskje at jeg er litt alt-eller-ingenting som person, som muligens hopper rett ut i ting med begge beina.

Den seksuelle kjemien var stor, jeg kom som en foss, og tror aldri jeg har vært så våt før.

Utfordringen ligger vel mest i at vi begge har barn, ingen av oss er flyttbare. Heldigvis barnefri i samme helger. Men så skjer livet, og det skal så lite til før en avtale må flyttes...

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (På 22.6.2023 den 20.09):

Det høres ut som en god start, for deg i det minste. Men det kan være strategisk å ta det litt med ro. Både for å ikke skremme han vekk ... og for å ikke sette deg selv om for en massiv skuffelse om han ikke føler det samme.

Det kan bare være at han trenger litt mer tid eller ønsker å gå litt mer rolig fram. Men det at han forsetter å ha kontakt med deg -ER- et godt tegn. Hold på det, kos deg med tiden dere er sammen og la det bare spille seg ut.

IKKE STRESS.

Takk for en fin påminnelse ❤️

Det er fortsatt kontakt, med hjerter og det hele, så det har i det minste ikke forandret seg.

Bare vanskelig når man kun har mulighet annenhver helg og det er mye som skal skvises inn på to dager.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2023 den 21.16):

Den seksuelle kjemien var stor, jeg kom som en foss, og tror aldri jeg har vært så våt før.

Skjønner i grunn ikke problemet ditt? for du kom jo som en foss😅

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (19 minutter siden):

Skjønner i grunn ikke problemet ditt? for du kom jo som en foss😅

Problemet er vel mer mentalt, at jeg blir skikkelig høy på serotoniner og det er litt skummelt 😅

Spørsmålet er jo hva som skjer på innsiden av mannen etter sex. Er han bare tømt, eller går han også med hodet i rosa sky...?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som virkelig vil mer spiller ikke spill. Da jeg traff mannen min var det rett frem HELE veien.  Det var ingen tvil. Vet jo at ikke alle er sånn, men det var liksom ingenting å lure på om han likte meg ( og jeg han) Trengte ikke analysere noe. 

Anonymkode: d5723...ede

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Problemet er vel mer mentalt, at jeg blir skikkelig høy på serotoniner og det er litt skummelt 😅

Spørsmålet er jo hva som skjer på innsiden av mannen etter sex. Er han bare tømt, eller går han også med hodet i rosa sky...?

Haha, ja det kan være skummelt ja😅

Du skulle ha bundet han fast.. og gitt han en orgasme mere, enn han klarer.. Begynner han å gråte av emosjonelle orgasmer, er han din for alltid❤️ Klok av skade.. Jeg fikk spasmer og fikk sett på hvor fint det var i himmelen😇

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 19.57):

Hadde jeg hat sex med deg og blidt tilfredsstilt med orgasme så ville nok jeg har møtt det flere ganger for sex uten tvil. Men etter en orgasme så må jeg ha lit pause om jeg skal få en ny orgasme som kanskje 20-30 min. men blir kåt igjen. Det finnes noen menn som er på jakt etter flest mulig å feie over men det er nok ytrest få. Så jeg forstår han ikke, men hadde det vert meg så vill jeg at vi kunne kose mer og gi hverandre nytelse.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 19.57):

Det kommer veldig ann på settingen, men om det er som du skriver at det er utviklet en relasjon og sexen er god så går jeg rundt å tenker på å møtes igjen nesten med en gang.

Når det gjelder at du skriver at «ikke like på som meg» så kan jeg kanskje relatere det til ei jeg har truffet i år. Vi har helt magisk fin kjemi og sexen er rett og slett orgasme orgie for oss begge. Hu er ei digg, morsom og deilig dame i sin beste alder. Jeg lever et mye mer hektisk liv og holder ikke helt følge med alt i etterkant, men tar det igjen når vi møtes (håper jeg). Kjenner dog at hun vil mer og raskere, enn det jeg er klar for. Jeg trenger mer tid osv, men vet veldig godt hvor jeg står. Gleder meg til å se henne, selv om det blir bare for et kyss…så kan det være det er noen forskjeller mellom dere som kan spille inn på hvor «på» man er?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er definitivt ikke på. Tar ikke initiativ, samt at han har oppdatert profilen sin på tinder. Gikk litt i kjelleren her.

Gi det litt tid eller bare avslutte? 

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (På 27.6.2023 den 12.04):

Hadde jeg hat sex med deg og blidt tilfredsstilt med orgasme så ville nok jeg har møtt det flere ganger for sex uten tvil. Men etter en orgasme så må jeg ha lit pause om jeg skal få en ny orgasme som kanskje 20-30 min. men blir kåt igjen. Det finnes noen menn som er på jakt etter flest mulig å feie over men det er nok ytrest få. Så jeg forstår han ikke, men hadde det vert meg så vill jeg at vi kunne kose mer og gi hverandre nytelse.

Jeg tenker jo litt som deg, og jeg hopper heller ikke til sengs med noen som jeg ikke liker. Han virket heller ikke som en rundbrenner, ikke gitt tegn til at noe er galt annet enn at han ikke er "på" i kontakten. Og så er det jo ikke videre positivt at han har oppdatert tinder-profilen da.

AnonymBruker
Skrevet

Siden han har oppdatert Tinder profilen sin etter dere har hatt sex så virker det ikke som om han er interessert i å være eksklusive i hvert fall.. er det det du ønsker? 

Anonymkode: 5d34b...d63

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tenker jo litt som deg, og jeg hopper heller ikke til sengs med noen som jeg ikke liker. Han virket heller ikke som en rundbrenner, ikke gitt tegn til at noe er galt annet enn at han ikke er "på" i kontakten. Og så er det jo ikke videre positivt at han har oppdatert tinder-profilen da.

Jeg tror jeg forstår deg. Er ikke alltid like lett å lese andres tanker og ønsker. Ønsker deg masse lykke til med dine valg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...