AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Har vært hos spesialist og får beskjed om at hørselen min er bra (pipetest i lydtett rom). Han så meg derimot ikke i ørene. Plages av at jeg ofte må si «hæ» til folk, fordi jeg hører dårlig. Det «rasler» i ørene når jeg beveger kjeven eller smiler, men legen har ikke sett at det er noe som tetter igjen. Så jeg går rundt og får vite disse tingene og har plagene likevel. Har noen liknende erfaringer?? har hørt at jeg har trange øreganger. Forsøker å ha i olje innimellom. Anonymkode: 3a247...ca0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #2 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har vært hos spesialist og får beskjed om at hørselen min er bra (pipetest i lydtett rom). Han så meg derimot ikke i ørene. Plages av at jeg ofte må si «hæ» til folk, fordi jeg hører dårlig. Det «rasler» i ørene når jeg beveger kjeven eller smiler, men legen har ikke sett at det er noe som tetter igjen. Så jeg går rundt og får vite disse tingene og har plagene likevel. Har noen liknende erfaringer?? har hørt at jeg har trange øreganger. Forsøker å ha i olje innimellom. Anonymkode: 3a247...ca0 Mullein Leaf Ear Oil skal være bra. Har den selv. Anonymkode: 4cd48...bfb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå