Gå til innhold

Nytt kjøleskap, men skjønner ikke hvordan jeg skal få inn hyllene. Hva gjør jeg?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen kjøleskap har glasshyller som må vippes helt opp, og noen glasshyller har en liten plastkant som må passe inn for at de skal "smette" på plass. 

Ha glasshylla ca stående vannrett, og "vipp" den inn. ovenfra og ned. da skal den gå forbi døra. 

Anonymkode: f8d44...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pleier å være en you tube for alt mulig.

Anonymkode: b108e...45a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen kjøleskap har glasshyller som må vippes helt opp, og noen glasshyller har en liten plastkant som må passe inn for at de skal "smette" på plass. 

Ha glasshylla ca stående vannrett, og "vipp" den inn. ovenfra og ned. da skal den gå forbi døra. 

Anonymkode: f8d44...a0c

Det vet jeg, men problemet er at døren butter imot, se bilde under. Får bare åpnet døra ca 90 grader og ta er det vanskelig å få disse glassplatene ut/inn, selv om jeg klarte å lirke ut 2 av de. Venter på svar fra Samsung sin kundeservice, de hadde ikke vært borti dette før :P

20230623_191801.jpg

Anonymkode: 5e0b9...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg, men problemet er at døren butter imot, se bilde under. Får bare åpnet døra ca 90 grader og ta er det vanskelig å få disse glassplatene ut/inn, selv om jeg klarte å lirke ut 2 av de. Venter på svar fra Samsung sin kundeservice, de hadde ikke vært borti dette før :P

20230623_191801.jpg

Du får vel åpnet døra mer enn det om kjøleskapet ikke står inntil noe?  

Anonymkode: b0b17...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du får vel åpnet døra mer enn det om kjøleskapet ikke står inntil noe?  

Det er akkurat det jeg ikke får til å gjøre. Det butter mot. Hvis jeg drar noe mer i kjøleskapsdøra er jeg redd den løsner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er akkurat det jeg ikke får til å gjøre. Det butter mot. Hvis jeg drar noe mer i kjøleskapsdøra er jeg redd den løsner. 

Du får heller ikke lirket opp hyllene på den ene siden, så du kan ta de ut skrått etter at du har tatt ut boksene på døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en illustrasjon på Power sin side om at døra kan åpnes mer enn 90° - til 105°. Da burde det være mulig å få hyllene inn. 

Anonymkode: afed3...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må ta vekk boksene i døra, dra hylla ut til den kommer utenfor hakket på hylla over, vippe helt loddrett og så dra ut. 

Anonymkode: 6cee2...53f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noe galt med kjøleskapet. Ring selger. 

Anonymkode: c5add...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dra i butikken og be de vise deg hvordan du får platene inn og ut. 

Anonymkode: 78304...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånne har vi også. Ta ut skuffene og bytt om på hyllene. Du tar feil hylle på feil plass. Du må rett og slett bytte om på plassene på hyllene. 

Anonymkode: a9f18...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her, jeg var innom Power i går og det viser seg at Samsung Bespoke er naturlig sånn, skal kun åpnes 90 grader for å være mest mulig strømlinjeformet. Teit og lite praktisk men.  Han viste meg hvordan jeg må lirke inn disse platene. Snakket også med en venninne som har samme og hun sa det var plundrete. Jeg kan bytte til et annet merke, men må da betale frakt etc så får se om jeg får det til på egen hånd. Har tross alt betalt 13.000 for dette kjøleskapet 😮 

Så da vet dere det, om det er noen som er på utkikk etter nytt kjøleskap framover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...