AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #21 Del Skrevet 23. juni 2023 Noen kjøleskap har glasshyller som må vippes helt opp, og noen glasshyller har en liten plastkant som må passe inn for at de skal "smette" på plass. Ha glasshylla ca stående vannrett, og "vipp" den inn. ovenfra og ned. da skal den gå forbi døra. Anonymkode: f8d44...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #22 Del Skrevet 23. juni 2023 Pleier å være en you tube for alt mulig. Anonymkode: b108e...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #23 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen kjøleskap har glasshyller som må vippes helt opp, og noen glasshyller har en liten plastkant som må passe inn for at de skal "smette" på plass. Ha glasshylla ca stående vannrett, og "vipp" den inn. ovenfra og ned. da skal den gå forbi døra. Anonymkode: f8d44...a0c Det vet jeg, men problemet er at døren butter imot, se bilde under. Får bare åpnet døra ca 90 grader og ta er det vanskelig å få disse glassplatene ut/inn, selv om jeg klarte å lirke ut 2 av de. Venter på svar fra Samsung sin kundeservice, de hadde ikke vært borti dette før Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #24 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vet jeg, men problemet er at døren butter imot, se bilde under. Får bare åpnet døra ca 90 grader og ta er det vanskelig å få disse glassplatene ut/inn, selv om jeg klarte å lirke ut 2 av de. Venter på svar fra Samsung sin kundeservice, de hadde ikke vært borti dette før Anonymkode: 5e0b9...6ec Du får vel åpnet døra mer enn det om kjøleskapet ikke står inntil noe? Anonymkode: b0b17...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #25 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du får vel åpnet døra mer enn det om kjøleskapet ikke står inntil noe? Anonymkode: b0b17...a7f Det er akkurat det jeg ikke får til å gjøre. Det butter mot. Hvis jeg drar noe mer i kjøleskapsdøra er jeg redd den løsner. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #26 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det jeg ikke får til å gjøre. Det butter mot. Hvis jeg drar noe mer i kjøleskapsdøra er jeg redd den løsner. Anonymkode: 5e0b9...6ec Du får heller ikke lirket opp hyllene på den ene siden, så du kan ta de ut skrått etter at du har tatt ut boksene på døra? Anonymkode: b0b17...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #27 Del Skrevet 24. juni 2023 Det er en illustrasjon på Power sin side om at døra kan åpnes mer enn 90° - til 105°. Da burde det være mulig å få hyllene inn. Anonymkode: afed3...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #28 Del Skrevet 24. juni 2023 Du må ta vekk boksene i døra, dra hylla ut til den kommer utenfor hakket på hylla over, vippe helt loddrett og så dra ut. Anonymkode: 6cee2...53f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #29 Del Skrevet 24. juni 2023 Det er noe galt med kjøleskapet. Ring selger. Anonymkode: c5add...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 24. juni 2023 #30 Del Skrevet 24. juni 2023 Ta av døra, sett inn hyllene, sett på igjen døra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #31 Del Skrevet 24. juni 2023 Dra i butikken og be de vise deg hvordan du får platene inn og ut. Anonymkode: 78304...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #32 Del Skrevet 24. juni 2023 Sånne har vi også. Ta ut skuffene og bytt om på hyllene. Du tar feil hylle på feil plass. Du må rett og slett bytte om på plassene på hyllene. Anonymkode: a9f18...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #33 Del Skrevet 25. juni 2023 TS her, jeg var innom Power i går og det viser seg at Samsung Bespoke er naturlig sånn, skal kun åpnes 90 grader for å være mest mulig strømlinjeformet. Teit og lite praktisk men. Han viste meg hvordan jeg må lirke inn disse platene. Snakket også med en venninne som har samme og hun sa det var plundrete. Jeg kan bytte til et annet merke, men må da betale frakt etc så får se om jeg får det til på egen hånd. Har tross alt betalt 13.000 for dette kjøleskapet 😮 Så da vet dere det, om det er noen som er på utkikk etter nytt kjøleskap framover Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå