AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg er helt fjern når det gjelder tekniske ting. Har nettopp fått levert et nytt kombiskap men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ut/inn glasshyllene? Har allerede klart å skrape den opp Får ikke opp dørene helt, er det riktig at det skal være sånn? Og ja jeg har lest bruksanvisning men det står ingenting om dette der. Det er dette jeg har: SAMSUNG BESPOKE RB38A7B4DB1/EF KOMBISKAP, METAL BLACK - Power.no Eller må jeg ansette noen til å fikse det? Hvor gjør jeg det isåfall? Kjenner ingen jeg kan spørre. Lager jeg en jobbannonse på finn lissom? Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Del Skrevet 22. juni 2023 På skrå inn? Anonymkode: e5acc...3ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Del Skrevet 22. juni 2023 Du må kjøleskapet såpass langt ut fra veggen (hvis det er benker ved siden av) slik at døren kan bøyes helt ut ved siden av kjøleskapet. Anonymkode: 86c72...cd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På skrå inn? Anonymkode: e5acc...3ca Jeg prøvde men det er for trangt. Ble bare masse riper. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må kjøleskapet såpass langt ut fra veggen (hvis det er benker ved siden av) slik at døren kan bøyes helt ut ved siden av kjøleskapet. Anonymkode: 86c72...cd8 Jeg har den faktisk i gangen siden jeg skal pusse opp kjøkkenet. Er masse plass så skjønner ikke hvorfor det ikke går an å åpne kjøleskapsdørene mer. Det andre jeg har kan jeg åpne helt uten problem. Må jeg skru av dørene da? Dette er så mye styr. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Del Skrevet 22. juni 2023 Åpne døren helt opp,kan være du må dra det ganske langt ut, slik at du kan få inn hyllene. Prøv å sette så hyllene på skrå inn, enten ovenfra eller underfra. Anonymkode: de04f...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åpne døren helt opp,kan være du må dra det ganske langt ut, slik at du kan få inn hyllene. Prøv å sette så hyllene på skrå inn, enten ovenfra eller underfra. Anonymkode: de04f...536 Funker ikke, den butter imot. Har prøvd å se etter noen skruer/knapper eller noe men jeg skjønner ikke sånne tekniske ting. Ser ut som dørene kanskje må skrus av og på, og sånt skjønner ikke jeg. Det andre kjøleskapet er gitt bort og blir snart hentet, så dette er litt krise 😮 Finnes det noe firma i Oslo som fikser sånt? Hva koster det? Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Del Skrevet 22. juni 2023 Det skal ikke være behov for å skru av døren. Har du sjekket om det er noe ekstra plast/isopor rundt platene? Så de ikke er tykkere enn nødvendig? Anonymkode: 86c72...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Del Skrevet 22. juni 2023 Du må skru av døren også sette de inn der du vil. Det klarer alle, så det fikser du! Men hvis det er riper på glassene må du jo reklamere på det. Nytt kjøleskap og glasshyller med riper? Nei, det går ikke! Anonymkode: d0e76...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skal ikke være behov for å skru av døren. Har du sjekket om det er noe ekstra plast/isopor rundt platene? Så de ikke er tykkere enn nødvendig? Anonymkode: 86c72...cd8 Alt av plast og isopor har jeg tatt av. Det er ikke noe emballasje på den. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må skru av døren også sette de inn der du vil. Det klarer alle, så det fikser du! Men hvis det er riper på glassene må du jo reklamere på det. Nytt kjøleskap og glasshyller med riper? Nei, det går ikke! Anonymkode: d0e76...329 Det er ikke glassene som er ripete, er jeg som har ripet opp sidene på kjøleskapet når jeg har tatt ut platene og prøvd å sette de inn igjen.. sånn er det å være blond. Men finnes det noe firma som ordner sånt? Eller så må jeg bare kaste platene, kjedelig å ikke få brukt de. Jeg fikk ut 2 glasshyller men får de ikke inn igjen. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Del Skrevet 22. juni 2023 Gå på YouTube og søk opp kjøleskapet. Du finner garantert en som viser deg hva og hvordan. Anonymkode: c230c...e5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Del Skrevet 22. juni 2023 Bruksanvisning? https://www.samsung.com/no/support/model/RB38A7B4DB1/EF/#downloads Anonymkode: ab3b0...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruksanvisning? https://www.samsung.com/no/support/model/RB38A7B4DB1/EF/#downloads Anonymkode: ab3b0...08e Har sett på den men står ingenting om hvordan jeg kan åpne døra helt. Blir veldig styrete om jeg må skru av dørene hver gang jeg f.eks. skal skylle av glasshyllene i vasken. Er dette virkelig vanlig? Har aldri vært sånn på andre kjøleskap jeg har hatt, dørene var vidåpne og jeg kunne lett sette inn/ut glasshyllene. Anonymkode: 5e0b9...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #15 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke glassene som er ripete, er jeg som har ripet opp sidene på kjøleskapet når jeg har tatt ut platene og prøvd å sette de inn igjen.. sånn er det å være blond. Men finnes det noe firma som ordner sånt? Eller så må jeg bare kaste platene, kjedelig å ikke få brukt de. Jeg fikk ut 2 glasshyller men får de ikke inn igjen. Anonymkode: 5e0b9...6ec Å, skjønner! Kan du poste bilde av ripene? Kanskje det kan bli en reklamasjonssak likevel. Anonymkode: d0e76...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 22. juni 2023 #16 Del Skrevet 22. juni 2023 På skrå. Løft hylla opp i framkant og dra den mot deg. Når den kommer tilstrekkelig langt ut så kan du vippe den helt opp og den er fri. Kanskje har rekkefølgen noe å si hvis du har satt hyllene veldig nær hverandre i høyden. Ta den som har mest rom over seg først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 22. juni 2023 #17 Del Skrevet 22. juni 2023 ella morax skrev (1 minutt siden): På skrå. Løft hylla opp i framkant og dra den mot deg. Når den kommer tilstrekkelig langt ut så kan du vippe den helt opp og den er fri. Kanskje har rekkefølgen noe å si hvis du har satt hyllene veldig nær hverandre i høyden. Ta den som har mest rom over seg først. Det er langsiden som skal vippes på skrå, ikke kortsiden. Kanskje må du dra hylla bittelitt ut før du kan vippe den opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #18 Del Skrevet 22. juni 2023 ella morax skrev (3 timer siden): Det er langsiden som skal vippes på skrå, ikke kortsiden. Kanskje må du dra hylla bittelitt ut før du kan vippe den opp. Det vet jeg, prøvde det også Men problemet er at det blir for trangt for jeg får ikke åpnet døren så mye som trengs for å få ut hyllene. Tenker jeg bare kontakter Power i morgen jeg, og forklarer problemet. Kan hende det er noe feil med den jeg fikk. Jeg sjekket på youtube men det stod bare hvordan man får døren av. Syns det virker fryktelig tungvint om jeg må skru dørene av hver gang jeg f.eks skal vaske glassplatene altså. Jaja, takk for svar uansett alle sammen! God natt! Anonymkode: 5e0b9...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Del Skrevet 23. juni 2023 Døren kan bare åpnes 90 grader, det står flere ganger. Litt rart at du ikke kan bruke samme metode for å få hyllene ut som du brukte for å få dem inn. Går det ikke an å vippe opp og trekke den ut på skrå/loddrett ? Anonymkode: 6cee2...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #20 Del Skrevet 23. juni 2023 Er det er nytt kjøleskap? Da hadde jeg ringt selger. Anonymkode: a5806...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå