Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Hvilke band/artister er det dere hører på? List opp!
Gjest Tristessa Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 Madrugada Smashing Pumpkins Paul Simon Tori Amos Audioslave Big Bang Iron Maiden Metallica Var litt av det jeg fant på mp-spilleren just nu.
Tusseline Skrevet 11. januar 2006 #3 Skrevet 11. januar 2006 Det er litt forskjellig, men for det meste: Opeth In Flames Pantera Metallica Killswitch Engage Madrugada Lamb of God Kaizers Susperia osv.
Gjest Embla s Skrevet 11. januar 2006 #4 Skrevet 11. januar 2006 De jeg aldri går lei er i hovedsak: Pixies Blondie Franck Black Cure Kari Bremnes Smiths DeLillos Tindersticks Waterboys Men hører på masse annet og
Søtpotita Skrevet 11. januar 2006 #5 Skrevet 11. januar 2006 Oasis Smashing Pumpkins Kent Madonna Bjørk Bertine Zetlitz Røyksopp Ralph Myerz Red Hot Chili Peppers Blur ++++
Anglofil Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Frank Sinatra Deretter følger Elvis, Nat King Cole, Ray Charles, Carl Perkins, Dean Martin, Sammy Davis Jr., Roy Orbison, Brenda Lee, Jerry Lee Lewis, Louis Prima, Frakie Valens, Eddie Cochran, Little Richard, The Beach Boys, The Beatles, Bobby Darin, The Eagles, Bill Haley & His Comets, Nancy Sinatra, Aretha Franklin, Ricky Nelson, The Everly Brothers, Buddy Holly, Metallica, Michael Jackson, Rammstein, Robbie Williams, Norah Jones, Supremes, Elton John, George Michael, Mamas and the Papas, B.J. Thomas, 3 Doors Down, Keane, Maroon5, Ben E. King, Barbra Streisand, Billy Ray Cyrus, Bing Crosby, Bjørn Eidsvåg, Lisa Nilsson, Postgirobygget, Bare Egil Band, U2, R.E.M, Bob Dylan, Travis, Bobby Day, Bonnie Rait, Connie Francis, Bonnie Tylor, Bruce Sprinsteen, Cheezy Keys, Trang Fødsel, Don McLean, Gary Jules, Doris Day, Elvis Costello, Tim Christensen, Eric Clapton, Five For Fighting, Faith Hill, Jewel, Fountains of Wayne, Gabrille, Mary J. Blidge, Gloria Gaynor, Gilbert O' Sullivan, Foreigner, Guns n' Roses, Honeyz, Katie Melua, Jamie Cullum, Richard Marx, Jeff Buckley, John Waite, Jon Bon Jovi, Joni Micthell, Josh Groban, Lauren Hill, Leann Rimes, Limahl, Lonestar, Louis Armstrong, Macy Gray, Madonna, Mama Cats, Manu Chau, Marc Anthony, Enrique Iglesias, Mario Wynans, Marius Müller, Marvin Gaye, Mary Mary, Matchbox Twenty, Michael Bolton, Santana, Nazareth, The Rolling Stones, Nickleback, Nirvana, Ottis Redding, Patty Smyth, Paul McCarthy, John Lennon, Percy Sledge, Phil Collins, Rosemary Clooney, Peter Cetera, Pink Floys, Bob Marley, Prima Vera, Queen, R. Kelly, Saybia, Rascal Flatts, The Rat Pack, Ritvhie Valens, Patrick Doyle, Roger Miller, Righteous Brothers, Rufus Wainwright, Sarah Brightman, Savage Garden, Scott Stapp, Seal, Smashing Pumpkins, Stevie Wonder, Supergrass, Tal Bachman, Tammy Wynette, Terry Jacks, Van Morrison, Texas, The Archies, The Corrs, The Cardingans, The Four Tops, The Platters, The Shirelles, The Smiths, The Temtations, The Streets, The Who, Thomas Newman, Tim McGraw, Toby Keith, Tokens, Tom Petty & the Heartbreakers, Mariah Carey, Toni Braxton, Trøste og Bære, DeLillos, Wet wet wet, Roxette, ABBA, Whitney Houston, Øystein Sunde, Trang Fødsel, Are og Odin, Gåte, Radiohead Liste sa du? Her har du liste For å nevne noen.. Mvh Yvonne Endret 11. januar 2006 av yvonne
Gjest Spacegirl Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Within Temptation Inkubus Sukkubus Wasp Lacrimosa In Extremo Frank Zappa Rammstein In Flames Type O Negative Children Of Bodom ...bl.a.
nostalgia Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Akkurat nå hører jeg mest på: Ane Brun Beth Orton Van Morrison Damien Rice Elvis Costello Jamie Cullum Nanci Griffith Jeff Buckley K.D. Lang Kasey Chambers Leonard Cohen Antony and the Johnsons Martha Wainwright REM Norah Jones Sade Tracy Chapman og mange flere...
Frida Frosk Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 Jeg hører på mye forskjellig musikk, men noe av det som ligger inne på ipoden min for tida er: Svölk Metallica Manowar Jokke & Valentinerne Frank Zappa Leonard Cohen Cornelis Vreeswijk Beatles Nancy Sinatra Lee Hazelwood Kiss Joni Mitchell Johnny Cash Bonny "Prince" Billy Smog Dolly Parton de lillos Iron Maiden Anthrax Jesus Christ Superstar
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #10 Skrevet 12. januar 2006 Hm dette går det nesten ikke an å svare på. Men her er et lite utvalg favoritter der jeg har stort sett alt de har utgitt: Fire & Ice, Blood Axis, Death in June, Boyd Rice, Current93, Coil, Bathory, Type O Negative, Devendra Banhart, Swans, Falkenbach, Neil Young, Nick Cave, Nick Drake, Tom Waits, leonard Cohen, Johnny Cash, Ivar Medaas, Henning Sommerro, 16 horsepower
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 12. januar 2006 #11 Skrevet 12. januar 2006 For tiden spilles disse mest: Beatles REM Vamp Walkabouts Midnight Choir Beth Gibbons & Rustin' Man Hope Sandoval Nick Cave Johnny Cash Steve Earle Bright Eyes Mange av disse har forsåvidt blitt spilt mest i mange år. Andre fyker inn og ut etter smak, behag og nye utgivelser.
Lealaus Skrevet 12. januar 2006 #12 Skrevet 12. januar 2006 Crossfade, Narnia-soundtracket, diverse klassisk, Lifehouse, Creed, Dixie Chicks osv.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. januar 2006 #13 Skrevet 12. januar 2006 Katatonia, Iced Earth, The Black League, Iron Maiden, Metallica, W.A.S.P., Lacrimas Profundere, Rammstein, The 69 Eyes, Black Sabbath, Sisters of Mercy, Fields of the Nephilim, Led Zeppelin, The Smiths, 16 Horsepower
Polluela Skrevet 12. januar 2006 #14 Skrevet 12. januar 2006 Air Anti-Flag Black Sabbath Dead Kennedys Finntroll Iggy Pop/The Stooges Jimi Hendrix Jokke og Valentinerne Joy Division Led Zeppelin Muse Pantera Pink Floyd Pixies Placebo Portishead Radiohead Sigur Rós Smashing Pumpkins System of a Down The Cure The Doors The Smiths Ulver Et lite utvalg...
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #15 Skrevet 12. januar 2006 Nå for tiden har jeg mike patton.pause, sådet går aller aller mest i At The Drive-In, The Mars Volta og Kaizers!
Nilma Skrevet 12. januar 2006 #16 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er egentlig ikke særlig musikkinteressert, men hører jeg først på musikk er det stor sannsynlighet for at en av disse står i spilleren: Tom Russell Madrugada Pogues Ella Fitzgerald
Gjest Aloha Skrevet 12. januar 2006 #17 Skrevet 12. januar 2006 Her er noen av mine favoritter: Madrugada Katie Melua Live Franz Ferdinand U2 Tha Darkness Midnight Choir Surferosa Counting Crows Aerosmith Ganske variert!
Gjest Aurélie Skrevet 12. januar 2006 #18 Skrevet 12. januar 2006 For tiden hører jeg endel på f.eks. disse: U2 Radiohead Kashmir Death Cab For Cutie Dido Jim Stärk Jimi Hendrix Frou Frou Imogen Heap Keane Rebekka Bakken Silje Nergaard
Donnie Darko Skrevet 12. januar 2006 #19 Skrevet 12. januar 2006 (endret) My dying bride Anathema Nick Cave Swans Ulver Leonard Cohen Pantera gammel Metallica Morbid Angel Mayhem Arcturus ACDC Iron Maiden Danzig Kåre and the cavemen Rammstein Myrkskog mr.Bungle Faith no more Sodom Frans Lizt Mozart Beethoven Verdi Bach Madrugada Frank Zappa Dave weckl Seigmen Limbonic Art Marduk A perfect circle Tool Düreforsög Sepultura Fear Factory Type o Negative Immortal V:28 Dissection Blood red throne Mysticum Koldbrann + masse masse mer... Endret 12. januar 2006 av Donnie Darko
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #20 Skrevet 13. januar 2006 Varierer - men for tiden er det Madrugada. Vokalisten sin sexy stemme er noe av det flotteste jeg hører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå