Mrs Robinson Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Kjøpte min første menskopp for noen år siden, og den ble ikke mye brukt da den ikke satt skikkelig på plass. Jeg kunne kjenne den hele tiden mens den satt i, selv om den tok imot mensblod. Dette var en belladot Prøvde igjen i dag med en OrganiCup i annen størrelse, med samme resultat. Blodet kommer i koppen, men jeg kjenner den hele tiden. Og får den ikke lengre inn. Hva gjør jeg feeeeil?!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Den er for stor for deg tror jeg Anonymkode: 50c1c...1d4
Mrs Robinson Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er for stor for deg tror jeg Anonymkode: 50c1c...1d4 Nå har jeg prøvd både small og large. Kan neppe gå lavere enn small, da jeg har født 2 barn :/
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Mrs Robinson skrev (Akkurat nå): Nå har jeg prøvd både small og large. Kan neppe gå lavere enn small, da jeg har født 2 barn 😕 Men får du den ikke lengere opp så er det ikke mer plass. Derfor du kjenner den, akkurat som med en tampong. Kanskje livmorhalsen din ligger veldig lavt? Anonymkode: 50c1c...1d4
Mrs Robinson Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men får du den ikke lengere opp så er det ikke mer plass. Derfor du kjenner den, akkurat som med en tampong. Kanskje livmorhalsen din ligger veldig lavt? Anonymkode: 50c1c...1d4 Det er meget godt mulig. Er det noen kopper som er laget for slike som meg? 🤪
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Jeg hadde samme problem, så måtte gå ned i størrelse, noe som hjalp mye, men sleit med at den holdt lite blod. Prøvde deretter den som heter Saalt Soft Cup, som er i et mykere silikon og den kjenner jeg ikke i det hele tatt, og den er mye enklere å bruke på alle måter. Anonymkode: a7b3f...b8a
Gjest Petrinella Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 (endret) . Endret 22. juni 2023 av Petrinella
Banjo Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 10 minutter siden, Mrs Robinson said: Det er meget godt mulig. Er det noen kopper som er laget for slike som meg? 🤪 Ja MeLuna finnes i mange ulike varianter, blant annet en som heter "Shorty" for kort oss med kort livmorhals. Det er den eneste koppen jeg kan bruke uten å kjenne den. I tillegg bruker jeg den vrengt med innsiden ut sånn at den er helt glatt mot skjedeveggen. Litt mer fiklete å ta den ut kanskje, men siden den sitter så lavt får jeg tak i den uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 Mrs Robinson skrev (22 minutter siden): Kjøpte min første menskopp for noen år siden, og den ble ikke mye brukt da den ikke satt skikkelig på plass. Jeg kunne kjenne den hele tiden mens den satt i, selv om den tok imot mensblod. Dette var en belladot Prøvde igjen i dag med en OrganiCup i annen størrelse, med samme resultat. Blodet kommer i koppen, men jeg kjenner den hele tiden. Og får den ikke lengre inn. Hva gjør jeg feeeeil?! Ikke sikkert du gjør noe feil. Menskopp passer ikke for alle. Jeg kjøpte tre forskjellige, og de som var de mykeste på markedet. Likevel føltes de harde og ubehagelige. Jeg kunne tydelig kjenne at den var der, og stilken gnagde noe sinnssykt. Det gjorde også grusomt vondt å bryte vakuumet når den skulle dras ut og den lekket voldsomt. Da jeg senere ble gravid kom det frem at jeg hadde et myom utenfor livmoren på ene siden. Derfor fikk menskoppen aldri plassert seg som den skulle. Myomer er vanlige, så ville kanskje tatt opp problemet hos en gynekolog og fått henne til å ta ultralyd. Men husk at en menskopp skal sitte mye lengre nede enn en tampong. Uansett så passer det ikke for alle. Anonymkode: 4ff8e...368
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #10 Skrevet 23. juni 2023 En menskopp skal ikke langt inn. Den skal være rett innenfor skjedeåpningen. Ulike kopper passer til ulike kropper og ulike livsstiler. Prøvd denne? https://putacupinit.com/quiz/ Anonymkode: 82d78...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå