AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 "Dødblod" under neglene uten kjent årsak. Spesielt vanlig på tærne. Forekomst av en ny, uregelmessig føflekk (bemerk at utvikling av nye føflekker er normalt hos barn og unge helt frem til 40 års alderen, så lenge de har en jevn farge og en skarp kant)." Er det sant? stod her: https://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/hudkreftmaligntmelanom.php Jeg har en føflekk på brystet jeg vil sjekke og har dødblod under neglen jeg har fått vekk ved å klippe neglen. Men er det sant at det er tegn på kreft? Får ikke sjekket føflekken før i august og nå er jeg veldig urolig. Anonymkode: be070...795
anon01 Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Alt kan være ett tegn på kreft. Alt kan også være tegn på ingenting farlig. Pust. Ingen her på kvinneguiden kan gi deg noe fasitsvar på om du har kreft eller ikke. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Får man ikke flere nye (friske) føflekker etter at man har fylt 40? Jeg har nylig fått en ny føflekk i pannen, og nærmer meg 50. Den ser helt fin ut da. Anonymkode: a38c2...075
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får man ikke flere nye (friske) føflekker etter at man har fylt 40? Jeg har nylig fått en ny føflekk i pannen, og nærmer meg 50. Den ser helt fin ut da. Anonymkode: a38c2...075 Pigmentflekk? Det er vanlig å få med alderen. Anonymkode: 5fee6...1e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Pigmentflekk? Det er vanlig å få med alderen. Anonymkode: 5fee6...1e0 Det har jeg mye av, nei, det er en helt vanlig. brun føflekk. Anonymkode: a38c2...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå