Gå til innhold

Jeg føler at jeg må stirre på blomsterpotte hele tiden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er helt fanget nå.... Får det ikke ut av hodet. Jeg må stirre på blomsterpotten hele tiden og hver gang jeg greier å bryte stirringen etter 15 - 20 sekunder får jeg tankene igjen.. har prøvd å flytte laptopen unna eller flytte potta, men da går det over til den hvite veggen fremfor meg. Tenker at jeg skal ha disse tankene resten av livet og får panikk.. Hva skal jeg gjøre? har holdt på slik siden 15 april. Det er ingen av mine venninner som forstår hva jeg mener når jeg prøver å fortelle dem det, de bare foreslår at jeg skal bytte rom. Men da er det noe annet jeg må stirre på . stirrer jeg ikke der kan det være et ord på skjermen som jeg stirrer på, det er alltid noe som ødelegger konsentrasjonen min..

Anonymkode: a9612...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tvangstanker? Da bør du koble på fastlegen og få en henvisning.

Lykke til. 

Anonymkode: 736bf...a62

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kast planta? 

Anonymkode: b9f05...f82

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kast planta? 

Anonymkode: b9f05...f82

🤣🤣

Anonymkode: 4eb87...2ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med legen, for det høres veldig slitsomt og unaturlig ut. Har ingen andre tips dessverre, tenker at du har behov for mer hjelp enn bare å "kaste planta"...

Håper du finner ut av det ❤️

Anonymkode: d5345...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må flytte plantene dine på et annet rom? Så du får avstand? 

Anonymkode: cc0ab...a5c

Skrevet

Si til deg selv at det går helt bra å stirre på blomsterpotten eller veggen. Du kan begynne å premiere deg selv om du husker det nok ganger i løpet av dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...