AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Trenger den til skole så den trenger ikke være så dyr og avansert, har ikke peiling på sånt så jeg håper noen vil hjelpe meg 😊 Anonymkode: fd015...d70
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Fint om du kan skrive litt krav og tanker da, "ikke så dyr og avansert" er dessverre litt for uklart.... Bærbar eller stasjonær? Hva slags programmer brukes på skolen? Office-pakken? Lighroom? Hva slags operativsystem er du vandt til å bruke evt foretrekker å bruke? WIndows? MacOS? ChromeOS? Ønskede funksjoner på PC? Stor lagringsplass? Mye minne? om bærbar; Lett å bære med seg? batterikapasitet? Budsjett? Anonymkode: 57a2c...35e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Bærbar, og da er det jo en fordel med et godt batteri. Stor lagringsplass er ikke veldig viktig, jeg har ekstern harddisk osv og et stort minne utover det vanlige koster sikkert mer. Kan man ikke laste ned de programmene uansett? Office pakken er fint, windows. Jeg vil jo at den skal være god, så noe mellom en god pris og et fornuftig valg. ts Anonymkode: fd015...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå