Gå til innhold

Avhengig av hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å være avhengig av hund? 

Helt siden jeg barneårene (5-6 år) begynte jeg å mase om hund, den første boken jeg fikk og leste ferdig fra perm til perm var et hundeleksikon (dette har jeg fortsatt og det har hedersplass i bokhyllen). Jeg har lest så mye om hund, kjøper hver hundebok jeg kommer over, hører på alle podkaster om hund, ser på alle tv serier og dokumentarer om hund, og hver YouTube video om hundetrening blir slukt. Jeg snakker om hund veldig ofte, kaster lange blikk på hunder jeg ser på gaten og ofte må jeg bort å spørre om å få hilse på. 

Drømmen min er å jobbe med hund (jeg er 30 år, så et karrierebytte må på plass først), jeg elsker å trene hund, og jeg var den som i barneårene stod for oppdragelsen av familiehunden, men i voksen alder har jeg ikke eid egen hund, men elsker å være sammen med, og å snike til hundene til familiemedlemmer litt trening. :P 

Etter sommeren får vi valp, og jeg gleder meg så ekstremt! Alt jeg tenker på er hunden, hvordan det skal bli, hva vi skal trene på, ser på de samme bildene av kullet om og om igjen. Jeg leser hundebøkene mine for 4 gang og klarer nesten ikke konsentrerer meg om annet enn denne valpen som skal bli vår.

Så mitt spørsmål, er jeg gal? 

Anonymkode: 93cd0...6cf

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at du får deg hund. 

Du er nok hverken gal eller avhengig av hund, men du er ganske ensporet og andre som ikke er like interessert i hund synes at det blir for mye. 

Jeg har hund, og er veldig glad i den, men det du snakker om er alt for mye for meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke gal🤣 i såfall er jeg også gal🤭 

Jeg har hund, og har hatt det siden jeg var barn, men blir aldri lei, mye av livet dreier seg om hund. 

Se bare på hestefolket, de er enda "galere"😎

Anonymkode: 8ca00...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...