Gå til innhold

Skuffet over smaken på bakerikakene på Rema 1000

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bestilte i verdens beste kake som i og for seg hadde god smak. Men marengsen var bort i mot fraværende. Så valgte jeg en sjokoladekake med smørkrem, og valgte spesifikt den til barn med små non stop. Den var så full av kaffesmak at ingen av ungene ville ha den.
Er lei av kaffe generelt i kaker, men denne var ikke god og var langt i fra en smørkrem.

Tidligere har jeg bestilt fra coop og de var gode, men denne gangen valgte jeg altså rema.

Flere som også er lei kaffe i kaker

Anonymkode: aa62e...93c

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke smakt kakene på Rema, men jeg synes ikke det er noe god kvalitet/smak på andre produkter fra Mesterbakeren/Rema. 
Husker jeg syntes Rema hadde flere gode ferdig-brød som jeg ofte kjøpte i studietiden. Alle disse er borte... 

Anonymkode: 45295...8e1

Er det de kakene som du må bestille i butikken du snakker om her så får du de neste dag eller noe sånt?

Akkurat de har jeg liten greie på dessverre. Men, jeg sverger ved Laura Langpanne at disse kakene til Rema er sinnsykt gode. 

Kjøp med deg en langpanne (de litt store firkanta eskene som ligger i frysedisken) enten gulrotkaken eller sjokoladekaken.

De er overraskende gode for å være butikk kaker. Gulrotkaken koster vel 129,- tror jeg og sjokoladekaken koster vel 136,-

Ble helt avhengig av den sjokoladekaken en periode, lol..

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.6.2023 den 18.39):

Det er ikke bakerivarer, det er industrimat laget på fabrikker. Tror du virkelig en som er utdannet baker produserer det rema1000 kaller bakervarer? 

Anonymkode: 14f44...0b4

Dette er kaker du bestiller i butikken og henter ferske dagen etterpå. Er nok ikke fabrikkproduserte. Kakene du får kjøpt liggende i hyllene er en annen sak. Men for å ja sagt det så er den sjokoladekaken og banankaken  fra disk bedre enn det jeg fikk. Ts

Anonymkode: aa62e...93c

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 0.56):

Elsker langpannekaken og kanelbollene fra Rema!

Anonymkode: fccba...cc3

Les hva de innholder...så kanskje du endrer mening.

Anonymkode: f2981...a35

AnonymBruker

Tror de er bakt av Kari som sitter i kassa.. Enig, de er gode ❤️ 

Anonymkode: a348f...0c1

AnonymBruker

Oi, visste ikke at de hadde kanelboller. De må jeg smake, takk for tips😊

Anonymkode: 7d63e...f05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...