Gå til innhold

Damene, hva slags kropp hos en mann tenner dere mest på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære damer,

Lurer bare på hva slags kropp dere synes er mewt attraktiv.

Er det fortsatt å være høy og muskuløs som gjelder eller synes dere at slanke kropper er mest attraktive.

Eller foretrekker dere menn med litt fett?

Takker

Anonymkode: 9c666...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle tre. Hvorvidt jeg tenner på en mann eller ikke, har lite sammenheng med kroppsform, så sant han er sånn høvelig innafor normalen. Fedme er ikke min greie.

Men han må ha hår på brystet, det er min greie, helst rikelig

Anonymkode: 6e58e...cfe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenner ikke på kropp, tenner på hele pakka. Dvs. bla om han kan føre en samtale, humor, er snill og sjarmerende.  Kropp har vel litt å si men vanskelig å sette fingeren på hva jeg liker. Nokså vanlige kropper tror jeg. Og ikke så lav siden jeg er ganske høy.

Anonymkode: 60539...c6b

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenner ikke på kropp, tenner på hele pakka. Dvs. bla om han kan føre en samtale, humor, er snill og sjarmerende.  Kropp har vel litt å si men vanskelig å sette fingeren på hva jeg liker. Nokså vanlige kropper tror jeg. Og ikke så lav siden jeg er ganske høy.

Enig.

Bare jeg liker ofte lave menn 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ideelt sett over 185 cm, bred og ikke super veltrent men heller ikke veldig overvektig.

Det aller viktigste er hva han får meg til å føle.

Anonymkode: e3746...3cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slanke og grasiøse og høye menn. Liker ikke digre muskler, og synes den derre "pappakroppen" er en mannsvennlig omskriving av ukledelig overvekt.

Anonymkode: 40f9e...9ac

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på mannens personlighet, ikke kroppen

Anonymkode: e0746...61e

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar.

Jo selvfølgelig er det pakka som er viktig. Men om du skulle velge kroppen på den perkekte mannen da hadde han fått kroppen du beskriver eller noe annet?

Skrevet

Selvfølgelig er ikke kroppen det viktigste… likevel tror jeg de aller fleste kvinner gjør seg noen tanker om hvilke menn de finner mest attraktiv (altså, uten å kjenne personligheten) når de ser tv, er ute blant folk etc. Det var jo ikke spørsmål om hvilke type menn man vil gifte seg med ei heller innlede et forhold med. 

Jeg finner menn med en litt muskuløs pappakropp mest attraktive. Altså at de ikke er helt dvaske i formen, men at det er muskler under fettet. Elsker en god mannerumpe. Over 180 cm, bredskuldret og helst skjegg, hår på brystet, magen, nedentil og på beina. Minimum i 30-årene (er selv 31). Jeg liker godt å føle meg liten i favnen til mannen. Et sjarmerende smil kommer også langt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kropp har egentlig lite å si, men jeg er ganske "kraftig " bygd selv, så vil heller ha en med noen kg for mye enn en som er veldig tynn. Føler meg litt fort veldig stor og mandig om mannen er veldig slank.

Men personlighet, kjemi og interesser er mye mer viktig enn kropp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slank. Har alltid hatt litt kraftige kjærester, og dårlig sex. Hver slanke mann jeg har vært med har vært bra mtp intimitet. Så nå går jeg ikke tilbake.

Anonymkode: cb6d2...3b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Personligheten er absolutt det viktigste, men drømmemannen er: høy, mørkhåret, gjerne litt kraftig (veltrent er ikke noe must.) Jeg synes brune øyne er råsexy, og store mannehender setter fantasien i sving.. 🥰

Når det er sagt har de fleste av mine partnere vært ganske lave og blåøyde, og jeg syntes jo de var flotte og :)

Edit: og han MÅ ha skjeggstubber eller skjegg i en eller annen form. Glattbarbert er turn off i min bok.

Endret av micromaya
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei kjære damer,

Er det fortsatt å være høy og muskuløs som gjelder eller synes dere at slanke kropper er mest attraktive.

Takker

Foretrekker menn med fett. Jeg tenner ikke ett gram på sixpack og definerte kropper. Slanke menn gjør bare at jeg føler meg som en flodhest (og nei, jeg er ikke feit, men har noen ekstra kilo på kroppen ja)

Så menn med litt fett, ja takk ❤️ 

Sånn utover det, så er det viktig at mannen er oppegående og har en personlighet som matcher min.

Anonymkode: 96ad8...01b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei kjære damer,

Takker

Pappakroppen som Jason Momoa har nå.

Anonymkode: 5d229...10b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slank. Har alltid hatt litt kraftige kjærester, og dårlig sex. Hver slanke mann jeg har vært med har vært bra mtp intimitet. Så nå går jeg ikke tilbake.

Anonymkode: cb6d2...3b1

Samme erfaring her også. 

Anonymkode: a5f02...56e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme erfaring her også. 

Anonymkode: a5f02...56e

Og de har ofte større....utholdenhet.

Anonymkode: 54be7...65d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min idealmann: En stor og kraftig mann som har litt ekstra polstring. Jeg foretrekker faktisk en litt overvektig mann. Sixpack og definerte muskler er overhodet ikke min ting. 

Når det er sagt, så har jeg vært sammen med alt fra små pingler, til høye tynne menn, veltrente og atletiske menn, overvektige bamser og korte, stutte menn. 

Så, ja takk til en skjønn mann. Hvis jeg liker ham, så digger jeg kroppen hans også.

Anonymkode: 7ea09...f97

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En helt vanlig kropp, hverken spesielt tynn eller spesielt kraftig. Har aldri likt veldig muskuløse/kraftige menn. 

Anonymkode: 8c3cc...ac9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenner ikke på kropp alene 

Personlighet 

Humor

Intellekt.

Det eneste jeg ikke finner tiltrekkende er veldig tynne folk. Der jeg ser bein og det er hardt å ta på. 

Liker at mannen er høyere enn meg. Utstråler mann på et vis. Maskuline fakter. Måten han står på, bærer seg selv, eier rommet, selvsikker, uredd, trygg.

Ellers er selve kroppen uvesentlig egentlig, det er alt det andre som teller. Glimt i øyet. Varmt smil. Levende latter. Tilstedeværelse.. 

Anonymkode: ea2cb...36c

Skrevet

Gode og myke. Hater muskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...