AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Hei! Jeg er 36 år gammel, og singel. Den siste tiden har jeg levd livet, vært på dates og møtt en del mannfolk. I går hadde jeg en morsom date som endte med at vi hadde sex. Det var fint, men klarer ikke å komme over at jeg ikke føler meg vel. Har timeglass figur, men desverre både litt strekkmerker og cellulitter. Nå tenker jeg at han sikkert ikke vil møte meg mer fordi jeg ikke er fin nok. Og at jeg aldri kommer til å møte noen som synes jeg er fin. Har vært i et langt og et kort forhold før, og det gikk jo bra.. men bare.. hva skjedde med selvtilliten.. Noen tips? 😔 Anonymkode: 88e7a...b14 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Menn generelt bryr seg mye mindre om strekkmerker og cellulitter enn deg, det kan jeg garantere. Om han dropper ny date fordi han forstyrres av noen små, ubetydelige normale "skavanker" på kroppen så er han ikke verdt å bruke tid på uansett ❤️ Var han så perfekt da? Ikke noe hår noe steder? Perfekt klippede tånegler? Ingen hard hud? Sprettrumpe og sixpack? (Ikke at jeg synes det er perfekt altså, jeg liker normale menn 😄) Anonymkode: 683df...880 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 strekkmerker er jo bare sexy. Ser ut som tigerstriper. Anonymkode: 170a3...c15 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Ingen tips annet en om han syns du er fin, så tro på det. Er på samme alder som deg, og singel etter ett langt forhold med graviditeter og det som følger med. Det å skulle begynne å date igjen var skummelt!! For en god stund siden var jeg på date og hadde sex. Han hadde ikke barn, og hadde heller ikke hatt sex med en mor før. Jeg var mildt sagt veldig nervøs, har både strekkmerker, løshud og hengepupper. Jeg utstrålte også dårlig selvtillit.. Etter vi hadde hatt sex tenkte jeg at det var takk og farvel pga kroppen min. Men han elsker kroppen min, og viser med hele seg at han liker den. Så nå etter noen mndr har jeg så smått begynt å bli mer trygg rundt han også.. Jeg er jo selv at jeg egentlig ikke bryr meg som veldig om kropp, så lenge kjemien er der ellers.. Anonymkode: 1f2e3...800
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Strekkmerker og cellulitter betyr ingenting. Det som kan bety noe, er om du på grunn av sånne ting blir unnvikende, unnskyldende, ikke vil bli sett naken med lyset på, etc. Holder du på sånn kan det fort være han blir så oppgitt at han ikke gidder mer. Anonymkode: 6f2f8...e8e 1
aksase Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Hvis du er bekymret for at det ikke skal bli noen date nummer to fordi du ikke er pen nok naken, da ville jeg valgt en annen strategi enn å ha sex på første date. Hvis du ønsker deg et varig forhold, bør du finne en mann som ønsker å ha flere, gjerne mange dater med deg uten at det blir sex. Når dere har datet noen uker, kanskje måneder, uten sex og dere fortsatt trives sammen, da er det en kjemi mellom dere som er et godt grunnlag for et langt og godt forhold. Har han holdt ut med deg så lenge uten sex, da er det DEG som person han vil ha, og ikke bare kroppen din. Når det da kommer til kropp og sex, er det ikke lenger så viktig for mannen hvordan du ser ut, nettopp fordi det er personligheten din han har blitt glad i, og ikke kroppen din. 4 1
ClausSaus Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Jeg er 36 år gammel, og singel. Den siste tiden har jeg levd livet, vært på dates og møtt en del mannfolk. I går hadde jeg en morsom date som endte med at vi hadde sex. Det var fint, men klarer ikke å komme over at jeg ikke føler meg vel. Har timeglass figur, men desverre både litt strekkmerker og cellulitter. Nå tenker jeg at han sikkert ikke vil møte meg mer fordi jeg ikke er fin nok. Og at jeg aldri kommer til å møte noen som synes jeg er fin. Har vært i et langt og et kort forhold før, og det gikk jo bra.. men bare.. hva skjedde med selvtilliten.. Noen tips? 😔 Anonymkode: 88e7a...b14 De aller fleste menn bryr seg langt mindre om strekkmerker og cellulitter enn det du gjør. Ikke at dette nødvendigvis hjelper så mye å bli gjort oppmerksom på, siden følelser sjelden er rasjonelle. For greia er egentlig at det er du som tenker for mye på det. Menn har viktigere ting å bry seg om. Men du kan nå ihvertfall være klar over det. 1
Bombasi Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen tips? 😔 Anonymkode: 88e7a...b14 Legg ifra deg tankene om strekkmerker og cellulitter. Nesten alle menn bryr seg ikke om det. Så fremt det ikke går an å stikke pikken i cellulittene da... 😆
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 ClausSaus skrev (44 minutter siden): De aller fleste menn bryr seg langt mindre om strekkmerker og cellulitter enn det du gjør. Ikke at dette nødvendigvis hjelper så mye å bli gjort oppmerksom på, siden følelser sjelden er rasjonelle. For greia er egentlig at det er du som tenker for mye på det. Menn har viktigere ting å bry seg om. Men du kan nå ihvertfall være klar over det. Hva med arr? Anonymkode: 0a4ed...9b9
ClausSaus Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva med arr? Anonymkode: 0a4ed...9b9 Kommer helt an på hva du mener med "arr". Stor forskjell på Leatherface fra Texas Chain Saw Massacre og å ha tatt blindtarmen. Endret 23. juni 2023 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 Det beste med å være i 30-åra er at ALLE (nesten) ser sånn ut! Jeg har mye bedre selvtillit naken nå enn for 10 år sida, fordi de fleste jeg vet har lagt på seg litt og har cellulitter osv. Jeg får også mye mer komplimenter av menn nå om kroppen min, selv om jeg veier 10kg mer enn for 10 år siden. Jeg har ikke spesielt fin kropp. Men menn i 30åra er vant til at man ikke ser perfekt ut! Jeg tipper du er superfin❤️ Anonymkode: d76cd...e84
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #12 Skrevet 23. juni 2023 TS her. Tusen takk for fine svar, det beroliger meg litt Og helt enig med det og ligge med noen på første date, det blir jo heller hvis man kjenner det er noen man ikke har noen fremtid med, men at man bare vil ha det litt gøy. Og jeg har jo hatt kjærester tidligere, og har jo roet meg med dette etterhvert. Men tror vel bare at man vil føle seg fri, og bare nyte - og si "her er jeg!" Og ikke ha disse tankene i bakhodet hele tiden... Anonymkode: 88e7a...b14
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 Alle har cellulitter og strekkmerker. Ikke tenk på det Anonymkode: 88fba...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå