AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg er kvinne på 36. Jeg har vært singel i 3 år og hatt en helgepartner hver 14 dag i snart to år. Jeg liker ikke å ligge rundt, så jeg holder meg til min partner, selv om det da innebærer å bare ha sex hver 14. dag. Men jeg blir så seksuelt frustrert over så lite sex! Når det har gått litt over en uke, så starter frustrasjonen og den blir gradvis sterkere jo lengre det går. Kroppen blir rastløs, jeg vandrer rundt som en raring uten evne til å roe meg ned. Blir til slutt amper i stemningen og negativ til ting jeg egentlig ikke ville ha brydd meg om. Prøver å dekke behovene mine selv, men det er desverre bare med på å forsterke dem. Når jeg endelig kan ha sex igjen, så blir jeg rolig og avbalansert. Jeg tror (og håper) at dette ikke er tabubelagt og uvanlig for kvinner å føle. Men det kommer oftere frem at menn kjenner på seksuell frustrasjon. Og til dere menn, jeg forstår dere.. det er ikke gøy å gå lenge uten å få dekket behovene sine. Anonymkode: ce6dd...313 9 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Onanerer stort sett hver kveld, men kunne sikkert hatt sex hver dag om hun var med på det. Nå er det kanskje en gang i måneden max. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre, vi er begge i midten av 40 årene, vi ser begge bra ut til alderen. Hun er bare ikke interessert i mer, og jeg har ingen intensjoner om å bryte forholdet på grunn av det - selv om det er frustrerende med så lite intimitet. Anonymkode: acf75...e57 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har heller ingen kjæreste og holder meg til min fwbs. Hvis det går mer enn en uke uten sex, er jeg så frustrert og fortvilet at jeg nesten ikke klarer å tenke klart. Jeg kan kjenne lysten rive i kroppen og underlivet dunker. Det er virkelig helt grusomt. Jeg skulle gjerne hatt medisiner som dempet sexlysten til et minimum, og jeg misunner de kvinnene som har en responsiv lyst. Jeg hadde en kjæreste før, han syntes det var toppers i begynnelsen, men etter noen måneder syntes han det begynte å bli vanskelig at jeg bokstavelig talt alltid var klar for sex. Høy sexlyst er en forbannelse 😕. Anonymkode: 344fa...cdf 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har det helt likt som kvinne, blir og amper og føler jeg går ut av mitt gode skinn. Hele livet handler om sex i de periodene hvor det er en hel måned siden sist osv Anonymkode: b9069...94a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 TS, du får sex i det minste hver 14 dag. Jeg er lik som deg, liker ikke å ligge rundt, og har utrolig god sex med en fast partner. Men han har altfor mye å gjøre, så han har tid kanskje.... en gang hver 2 måned. For noen år siden, var det hver eneste helg han hadde fri. Som fort kunne være 2-3 helger i måneden. Jeg er ekstremt frustrert, onanerer flere ganger daglig. Men er rett og slett litt lei leketøy nå... Har masse forskjellig, men leketøy kan aldri erstatte en penis... Vil bare ha god og deilig sex med en partner jeg er trygg med. En jeg kan utforske og leke rundt med. En som er like gal som meg! Anonymkode: 18a6a...244 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: TS, du får sex i det minste hver 14 dag. Jeg er lik som deg, liker ikke å ligge rundt, og har utrolig god sex med en fast partner. Men han har altfor mye å gjøre, så han har tid kanskje.... en gang hver 2 måned. For noen år siden, var det hver eneste helg han hadde fri. Som fort kunne være 2-3 helger i måneden. Jeg er ekstremt frustrert, onanerer flere ganger daglig. Men er rett og slett litt lei leketøy nå... Har masse forskjellig, men leketøy kan aldri erstatte en penis... Vil bare ha god og deilig sex med en partner jeg er trygg med. En jeg kan utforske og leke rundt med. En som er like gal som meg! Anonymkode: 18a6a...244 En gang hver 2 måned høres helt ulevelig ut. Jeg har ikke hatt sex på 4 uker nå og nå takler jeg ikke mer, må dessverre bite i det sure eplet og sende melding til «en eller annen» jeg har ligget med før. Rekker ikke bli kjent med en ny først fordi jeg skal jobbe mye fremover så er nå eller aldri Anonymkode: b9069...94a
Trolltunge Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Det er vel få som har en velfungerende seksualitet som ikke forstår seksuell frustrasjon. Det er jo noe både tenåringer og voksne må håndtere i perioder uten sex. Rart å anta at folk ikke forstår seksuell frustrasjon synes jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 7 minutter siden, Trolltunge said: Det er vel få som har en velfungerende seksualitet som ikke forstår seksuell frustrasjon. Det er jo noe både tenåringer og voksne må håndtere i perioder uten sex. Rart å anta at folk ikke forstår seksuell frustrasjon synes jeg. Er jo flere som sier de lever fint uten sex i måneder og år og ikke forstår.. Anonymkode: b9069...94a 5
Geojak Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 Når jeg ser slike innlegg, tenker jeg alltid på hvorfor det er slik at like ikke møter like. Jo er sikkert mange som gjør det, men.. Har selv oppi gjennom kjent på seksuell frustrasjon fordi kona ikke har hatt like hyppig lyst som det jeg har hatt. Nå har jeg klart å venne meg til å leve med det og der går greit selv om frustrasjonen og savnet kommer innimellom. DA vi var yngre og jeg leste slike erfaringer som dette, tenkte jeg alltid på hvorfor møtte ikke jeg ei som hadde lyst like ofte som meg, så k unne kona møtt en av de mennene som heller ikke har lyst så ofte.. Men det var vel andre kvaliteter en hyppig sexlyst som gjorde at jeg valgte å dele livet med kona. Så er vi forskjellige på noen områder og like på andre, og har lært oss å leve med det. Så får jeg heller kjenne på den frustrasjonen av og til, fordi jeg vet at om jeg venter litt så kommer det noe veldig bra 😉 2
Gjest Paramount Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 Jeg tror det er for mange som er ensidig fokusert på det fysiske behovet for sex, selve samleiet og utløsning, befrielsen, det å være kvitt et fysisk behov. Mange knytter savnet opp mot dette. Det fysiske behovet vil alltid ligge under, og være det ultimate. Men det er ikke det største savnet, det virkelige savnet er å ha noen å elske. Du kan være lenge sammen med noen, og ha sex regelmessig, likevel vil ikke det dekke det seksuelle savnet. For seksuelt savn er knyttet til å ha sex med den du elsker, og aller mest, å kunne elske noen, være intim, leve sammen, oppleve sammen, stimulere hverandre, oppleve hverandre, utfordre hverandre, utforske hverandre og gjennom det glede hverandre. Utløsning er deilig og nødvendig av og til. Men, dersom du avslutter uten, legger deg til å sove (det er ikke såå vanskelig, med litt vilje og øvelse, og nok søvnløshet ), så kan jeg love deg at du elsker ikke kjæresten din mindre når du våkner neste morgen... Og akkurat det, å våkne, og leve dagen med noen du virkelig elsker, mangel på det, det skaper et enormt savn, mye større enn mangel på seksuell tilfredsstillelse.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har ikke hatt sex på 23 år. (Jomfru) Fortsatt veldig lite forståelse fra kvinner hva det gjør med en mann. Bra at du er unntaket da. Anonymkode: 254c9...78f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 Trolltunge skrev (26 minutter siden): Det er vel få som har en velfungerende seksualitet som ikke forstår seksuell frustrasjon. Det er jo noe både tenåringer og voksne må håndtere i perioder uten sex. Rart å anta at folk ikke forstår seksuell frustrasjon synes jeg. Er det ikke kvinner som nekter andre sex? Anonymkode: 254c9...78f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Skrevet 22. juni 2023 jeg har samboer men har ikke hatt sex på over et halvt år, nå er det like før jeg går Anonymkode: 93998...953 3 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Skrevet 22. juni 2023 Kvinne på 34 her. Jeg er helt enig med deg. Jeg har faktisk litt sympati for menn som er utro når kona aldri vil ha sex og ikke prøver å gjøre noe for å endre på det, fordi DE lever godt med ingen/lite sex. En orgasme er ikke en orgasme. Uansett om de fysiske forutsetningene er de samme, så er det IKKE det samme å tilfredsstille seg selv alene som å ha sex. Anonymkode: 232ad...4c2 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #15 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne på 36. Jeg har vært singel i 3 år og hatt en helgepartner hver 14 dag i snart to år. Jeg liker ikke å ligge rundt, så jeg holder meg til min partner, selv om det da innebærer å bare ha sex hver 14. dag. Men jeg blir så seksuelt frustrert over så lite sex! Når det har gått litt over en uke, så starter frustrasjonen og den blir gradvis sterkere jo lengre det går. Kroppen blir rastløs, jeg vandrer rundt som en raring uten evne til å roe meg ned. Blir til slutt amper i stemningen og negativ til ting jeg egentlig ikke ville ha brydd meg om. Prøver å dekke behovene mine selv, men det er desverre bare med på å forsterke dem. Når jeg endelig kan ha sex igjen, så blir jeg rolig og avbalansert. Jeg tror (og håper) at dette ikke er tabubelagt og uvanlig for kvinner å føle. Men det kommer oftere frem at menn kjenner på seksuell frustrasjon. Og til dere menn, jeg forstår dere.. det er ikke gøy å gå lenge uten å få dekket behovene sine. Anonymkode: ce6dd...313 Uff. Høres slitsom ut. Opplever aldri frustrasjon bare på grunn av sex heldigvis. Anonymkode: 4654b...142 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #16 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg misunner de kvinnene som har en responsiv lyst. Anonymkode: 344fa...cdf Er veldig glad jeg har utpreget responsiv lyst. Skal veldig lite til før jeg «er med». Om partner ville hatt sex hver dag, så samme for meg. Men har aldri opplevd frustrasjon angående sex på noen måte. Kan lett gå et år uten sex liksom😊. Anonymkode: 4654b...142 5 1
Trolltunge Skrevet 22. juni 2023 #17 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det ikke kvinner som nekter andre sex? Anonymkode: 254c9...78f Kvinner nekter andre sex? Kvinner har selvfølgelig kun sex med dem de ønsker sex med, for å få noe ut av det selv. Det er naturlig, og kvinner kan ikke pålegges å ha sex de ikke ønsker. Det er forøvrig ikke slik at det bestandig er mannen som ønsker mest sex i et forhold. Menn har like ulikt behov for sex som kvinner har det. Jeg har selv vært i forhold med to menn som ønsket mindre sex enn jeg ønsket, og det er heller ikke uvanlig. Jeg beskyldte dem ikke for å nekte meg sex, men erkjente at vi hadde ulikt behov for det. Fint å finne en med omtrent samme behov for sex, men siden mennesker er ulike er også ulikt behov for sex noe man må respektere. Eventuelt gå videre om man ikke takler det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #18 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er jo flere som sier de lever fint uten sex i måneder og år og ikke forstår.. Anonymkode: b9069...94a Selvom jeg lett kan gå i mnd og år uten sex, så kan jeg jo forstå hva en sånn frustrasjon innebærer. Vi mennesker har en god evne til å generalisere og sette seg inn i andre sine følelser og opplevelser. Jeg vil nesten si det er motsatt andre veien. Når jeg sier at jeg godt kunne hatt sex hver dag, men like gjerne kunne hatt sex 1 gang i året uten at det oppleves negativ, så har jeg blitt kalt både «skada» og løgner. Anonymkode: 4654b...142 3
Trolltunge Skrevet 22. juni 2023 #19 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er jo flere som sier de lever fint uten sex i måneder og år og ikke forstår.. Anonymkode: b9069...94a Derfor jeg skrev "med velfungerende seksualitet ". Det finnes jo både kvinner og menn som er aseksuelle, og kvinner og menn befinner seg på hele den seksuelle skalaen fra hyperseksuell til aseksuelle, og alt mellom. Ja det finnes så mangt og mange, men de fleste som har seksuelle behov har da kjent på seksuell frustrasjon, og forstår hva det er, og hvordan det føles, fra vi var tenåringer. Det er ikke noe som er forbeholdt noen få, eller kun menn.
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2023 #20 Skrevet 22. juni 2023 Det som jeg synes er rart, er at ikke onani hjelper. Det hjelper iallefall på meg som singel.. men jeg er jo mann og er avhengig av orgasmer, og ikke er avhengig av en kvinne. Tror enkelte kvinner er litt ulike akkurat der, for noen er avhengig av pikk og ikke orgasmer. Aldri kjent på seksuell frustrasjon, som gjør at jeg går på veggene. Men jeg kan bli amper, hvis jeg ikke har hatt anledning til onani på 3 dager.. Uten sex i mange uker går fint. Jeg tror frustrasjoner er aller størst, når ting blir skrevet med erigert klitt og i eggløsningen😝 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå