AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Hei, vi skal ha visning i dag og det er utrolig varmt 🥵 Så jeg lurte på, noen tips til forfriskninger eller fristelser i varmen? Som eks vann med sitron og lime, Vannmelon....... 🙏 Anonymkode: fa898...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Du har jo allerede nok idéer. Anonymkode: 91924...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har jo allerede nok idéer. Anonymkode: 91924...1e7 Vi har mye uteplass og stort hus. Så tenkte kanskje noen hadde noen andre ideer så det blir litt variasjon. Ts Anonymkode: fa898...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Har du varmepumpe? Hvis du har, slå på cool og 18 grader inne. Servere Frus med isbiter. Nydelig og forfriskende. Anonymkode: 9c817...71c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du varmepumpe? Hvis du har, slå på cool og 18 grader inne. Servere Frus med isbiter. Nydelig og forfriskende. Anonymkode: 9c817...71c Vi har air-conditioned på for fult 😅 Takk 🙏 Ts Anonymkode: fa898...130 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Ypperlig sjanse til å selge inn uteområdet da, lag en forfriskningsstasjon ute ved det peneste området slik at folk blir stående der. Lemonade, iskaffe, såpebobler (om det kommer barn), vannmelon og annen kald frukt. Vi kjøpte hus på den måten, var -15 ute og selgerne serverte kakao foran den koselige peisen. Solgt!😆 Anonymkode: a392d...0a9 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har air-conditioned på for fult 😅 Takk 🙏 Ts Anonymkode: fa898...130 Ikke sett den på 18, jeg hadde snudd i døra da.. comfort temperatur er vel rundt 21 grader, jeg haaaaater å fryse 😉
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ypperlig sjanse til å selge inn uteområdet da, lag en forfriskningsstasjon ute ved det peneste området slik at folk blir stående der. Lemonade, iskaffe, såpebobler (om det kommer barn), vannmelon og annen kald frukt. Vi kjøpte hus på den måten, var -15 ute og selgerne serverte kakao foran den koselige peisen. Solgt!😆 Anonymkode: a392d...0a9 Man skulle ikke tro at folk gikk på sånt når de skal bruke millioner på hus. Skulle tro tekniske detaljer, planløsning, utsikt, solforhold osv var det som solgte inn, men det var altså kakaoen? Neida, skjønte det var prikken over i-en. Noe forfriskende som nevnt her, eller noe saftis? Har aldri fått servert noe på visning, høres koselig ut det. Såpass koselig at jeg hadde blitt litt mistenksom og tenkt, hva er det selgerne skjuler? Prøver de å kjøpe meg med godsaker? Litt som visningsannonser der de viser "kreative" bilder av en bolle med frukt eller skjærebrettet som henger til pynt. For å distrahere vekk fra resten. Anonymkode: adb25...de6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man skulle ikke tro at folk gikk på sånt når de skal bruke millioner på hus. Skulle tro tekniske detaljer, planløsning, utsikt, solforhold osv var det som solgte inn, men det var altså kakaoen? Neida, skjønte det var prikken over i-en. Noe forfriskende som nevnt her, eller noe saftis? Har aldri fått servert noe på visning, høres koselig ut det. Såpass koselig at jeg hadde blitt litt mistenksom og tenkt, hva er det selgerne skjuler? Prøver de å kjøpe meg med godsaker? Litt som visningsannonser der de viser "kreative" bilder av en bolle med frukt eller skjærebrettet som henger til pynt. For å distrahere vekk fra resten. Anonymkode: adb25...de6 Det er for å selge en "livsstil" og aktivere visse sanser. Man skal kunne se for seg å bo der, selge et hjem ikke bare en bygning. Stemningsbilder hjelper. Selv om det ikke appellerer til deg, gjør det det for de fleste. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ypperlig sjanse til å selge inn uteområdet da, lag en forfriskningsstasjon ute ved det peneste området slik at folk blir stående der. Lemonade, iskaffe, såpebobler (om det kommer barn), vannmelon og annen kald frukt. Vi kjøpte hus på den måten, var -15 ute og selgerne serverte kakao foran den koselige peisen. Solgt!😆 Anonymkode: a392d...0a9 Åh, så koselig 😍 Tusen takk for tips 😃 Ts Anonymkode: fa898...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 IneT skrev (52 minutter siden): Ikke sett den på 18, jeg hadde snudd i døra da.. comfort temperatur er vel rundt 21 grader, jeg haaaaater å fryse 😉 Så kaldt klarer vi ikke å få det 🤣 Ts Anonymkode: fa898...130
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ypperlig sjanse til å selge inn uteområdet da, lag en forfriskningsstasjon ute ved det peneste området slik at folk blir stående der. Lemonade, iskaffe, såpebobler (om det kommer barn), vannmelon og annen kald frukt. Vi kjøpte hus på den måten, var -15 ute og selgerne serverte kakao foran den koselige peisen. Solgt!😆 Helt enig. Vi mennesker kjøper hjem veldig ofte basert på følelser. Det er derfor stemnings-settende dekor er så viktig. Pent uteområdet med en smakfull oppdekning høres helt PERFEKT ut, og kanskje det får potensielle kjøpere til å stå litt stille i hagen/uteplassen, nyte litt servering og KJENNE på hvor fint de kan få det her? Ett rolig perfekt minutt er ofte det som skal til. Ting som alltid ser fint ut er sitroner, isbiter, glassmugger med så kald drikke at det dugger på utsiden, blomster, vann med eks agurk og isbiter, meloner, frosne druer er digg, etc etc. Friskt, sommerlig, avslappende, naturlig og rent er stikkord som vil sette gode følelser i folk. Anonymkode: 77c2e...98a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 Jeg var på visning en varm dag. Det var ikke ordnet noe annen enn mugger med kaldt vann og isbiter på kjøkkenet. Anonymkode: 96215...37c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #13 Skrevet 23. juni 2023 Jeg hadde vising en varm sommerdag uten at jeg hadde ordnet med noen forfriskninger. Og min leilighet ble solgt etter 1 visning faktisk. Anonymkode: 89291...300
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #14 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ypperlig sjanse til å selge inn uteområdet da, lag en forfriskningsstasjon ute ved det peneste området slik at folk blir stående der. Lemonade, iskaffe, såpebobler (om det kommer barn), vannmelon og annen kald frukt. Vi kjøpte hus på den måten, var -15 ute og selgerne serverte kakao foran den koselige peisen. Solgt!😆 Anonymkode: a392d...0a9 Jøss. Går folk virkelig på det eldste trikset i selgerboka fortsatt? Anonymkode: 1215f...811 2
lillevill Skrevet 23. juni 2023 #15 Skrevet 23. juni 2023 Ja få dem til å føle at dem er på ferietur. Deilige smakfulle kalde drinker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå