AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Del Skrevet 22. juni 2023 Hei! For noen måneder siden fikk jeg tørre og røde flekker i kinnene, og ruglete hud i pannen. Jeg har holdt meg trofast til min hudpleierutine lenge, og produktene har funket veldig bra. Jeg kjøpte en litt feitere hudkrem, og etterhver forsvant de tørre partiene og den ruglete huden i pannen. Disse flekkene har kommer og gått, og jeg har mistenkt lenge at det kan være på grunn av temperaturforskjeller. Men for noen dager siden blusset det opp igjen etter en lang periode hvor disse tørre flekkene har vært borte. Jeg kjente det begynte å klø og svi etter at jeg var med typen som har en god del skjegg og hår på brystet, og neste dag var flekkene tilbake i kinnene. Kan virkelig ikke skjønne hva det kommer fra, om det er temperaturforskjeller eller skjegget til typen hehe. Noen som har opplevd det samme, og tips om eventuelle produkter som har hjulpet dem? Anonymkode: 5da63...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Del Skrevet 22. juni 2023 Kanskje du skal høre med legen om du har psoriasis eller annet type eksem? Dette er jo autoimmune sykdommer. I så fall er det ikke rart om det blir irritert og blusser opp ved mekanisk skade.. Anonymkode: f5bf0...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 22. juni 2023 #3 Del Skrevet 22. juni 2023 Rosacea? Symptomene høres ut som mine på vinteren. Bruker soolantra på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. juni 2023 #4 Del Skrevet 22. juni 2023 Kan være rosacea. Min rosacea blei oppdaga ved ein tørr flekk som ikkje gjekk bort. Fekk henvisning til hudlege som slo det fast temmeleg kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå