AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg bor på Lilleby på Lade i Trondheim i 1 etasje. Er det ok å ha utekatt her? Er jo en litt trafikert vei i nærheten så blir veldig usikker. Men har jo sett utekatter her Anonymkode: df6e3...64f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Skjønner ikke hvordan folk tør å ha utekatter i sånne områder. Anonymkode: ef297...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Du kan ikke forvente at katten får leve lenge. Hvis du avsolutt vil slippe den ut hadde jeg investert i gps Anonymkode: 7d486...9ed
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #4 Skrevet 23. juni 2023 Nå er ikke jeg kjent i ditt område. Men vi bor i by, og har nettet inn den lille hageflekken vi har så kattene kan være ute der. Om du har balkong el.l så hadde jeg heller søkt borettslaget/sameiet om å få nettet inn den. Anonymkode: 9e54a...3fd 1
Millinea Skrevet 23. juni 2023 #5 Skrevet 23. juni 2023 Håper du lander på at det ikke er ok Joda den kan sikkert få et fint liv den tiden den lever, men hvorfor utsette den for det? Sett altfor mange katter lide etter påkjørsel (bilene kjører saktere så dreper sjeldnere) og ikke minst mishandling fra fulle folk eller gjenger. Gå tur med den i bånd hvis du skaffer deg katt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå