AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Har sett på Jordmødrene på NRK. Som snart førstegangsfødende lurer jeg på hvor reell denne serien er? Synes spesielt en av jordmødrene i første sesong herset mye med de fødende. Men fikk inntrykk av at "distriktsjordmødrene" i andre sesong hadde mer respekt for pasientens opplevelse. Hvordan kan jeg forvente å bli møtt? Finnes det lignende serier om fødsler å se på? Anonymkode: c2560...0f7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Du er tøff som ser på sånt, jeg blir helt uvel av det😅 Anonymkode: f5e64...a85
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Jeg rundet både jordmødrene og fødeavdelingen før begge fødslene mine😅 føler det var greit å ha sett mye forskjellig og være forberedt på ulike scenarioer😅 Anonymkode: 96979...878
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Jeg så alle sesongene av fødeavdelingen (Dplay) to ganger 😅 Synes det var veldig nyttig for min del. Hos meg gikk ting ganske fort frem til 8 cm åpning. Når jordmor sa det kom jeg på den ene episoden fra fødeavdelingen med en som hadde samme type fødsel, og visste da at det var lite vits med epidural. Det de ikke er noe flinke til å vise er jo hva som skjer når barnet er ute. Det å få ut morkake, eventuelt sying osv. Det hopper de liksom bare glatt over 😅 Anonymkode: cfa06...9c7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Fødeavdelingen var kjempefin 😊 Anonymkode: 06c97...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå