AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Føler meg trøtt og utmattet og føler jeg må aktivisere ungene for de kjeder seg og krangler med hverandre. Mannen min jobber enda en uke før vi tar ferie sammen. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt, pleier å trene og ha energi når jeg jobber, men når jeg har fri så har jeg bare lyst å sove! Frustrerende. Flere som har det sånn? Anonymkode: 5a643...f46
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Jeg og har det sånn. Er helt sikker på at jeg kunne ha sovet 18-20 timer i døgnet nå hvis jeg fikk muligheten. Og her er fortsatt i barnehagen, neste uke skal de være hjemme med sin trøtte/utmattede mor. Har legetime i morgen da. Mistenker at noe er som det ikke skal, for sånn her har jeg ikke vært før. Anonymkode: 8a5b7...53e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Tja, jeg ble alltid syk de første dagene av ferier. Tror det er et vanlig fenomen. Tror det kan ha sammenheng med at man i tiden før ferien ofte kan ha det ekstra hektisk og stressende på jobb, så når man endelig kan slappe av får kroppen en motreaksjon. Anonymkode: 19cdd...a32 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Jeg får alltid en skikkelig utlading de første dagene av ferien. Flere innbokser som skal ryddes, saker som må håndteres, sammen med pakking og ordning. Går som regel over når hjernen får landet litt! Anonymkode: 3e922...443 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå