flusa Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 (endret) Hei! Har fått en soppinfeksjon med forferdelig svie,kløe,veldig hoven og er veldig sår nedentil,og det svir når jeg tisser bruker canesten,og har tatt vivag kapsel. har også denne, med kapsler som skal føres en inn i skjeden i 6 dager. noen gode råd å gi,for raskest mulig virkning mot kløe,svie,smerter? Har ikke hatt soppinfeksjon så mange ganger i mitt liv,så har ikke så mye erfaring med behandling for dette. (har fått på resept fra lege.) Og hvor mange ganger daglig, kan man smøre canesten?? Det står 2-3 ggr daglig,men er det 'farlig' å smøre oftere, feks.etter hvert dobesøk eller ved behov? Føler for å smøre hele tiden,for å lindre.. Er veldig takknemlig om noen har gode råd,og svar til meg❤️ Endret 22. juni 2023 av flusa
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Hvis jeg har det såpass ille pleier jeg å kjøpe diflucan kapsel på apoteket, det er reseptfritt, fungerer bedre og raskere synes jeg. Smør nok også oftere enn det som står på salven ja🙈 Anonymkode: 7093f...d19 1
flusa Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg har det såpass ille pleier jeg å kjøpe diflucan kapsel på apoteket, det er reseptfritt, fungerer bedre og raskere synes jeg. Smør nok også oftere enn det som står på salven ja🙈 Anonymkode: 7093f...d19 Åå,tusen takk for raskt og behjelpelig svar🥹 Da skal jeg ta en tur på apoteket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå