AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Har levert mobilen min for 1 uke siden til Politiet. De sa den skulle sikres over natten. Ikke hørt noe fra de enda. Jeg har anmeldt noe og er offer i denne saken. Noen som vet hvor lang tid dette kan ta? De sa at det ikke tok så lang tid. Skal også reise på ferie om 3-4 uker og da trenger jeg den uansett. Dere som fikk mobil beslaglagt når dere anmeldte og er voldsoffer. Hvor lang tid tok det før dere fikk den tilbake? Anonymkode: 901ec...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Ikke helt det du spør om, men jeg fikk telefon og pc beslaglagt da jeg ble etterforsket og mobilen tok en uke og pc noen uker. Da jeg var voldsoffer så beslagla de ikke, de hacket seg inn på messenger og fikk alt av samtaler mellom oss på den måten. Anonymkode: 7bcfd...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke helt det du spør om, men jeg fikk telefon og pc beslaglagt da jeg ble etterforsket og mobilen tok en uke og pc noen uker. Da jeg var voldsoffer så beslagla de ikke, de hacket seg inn på messenger og fikk alt av samtaler mellom oss på den måten. Anonymkode: 7bcfd...2a4 Fikk dere de tilbake? Da det ble beslaglagt fra meg så fikk jeg det ikke tilbake igjen en gang.. Anonymkode: faff6...195
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Mobilen er beslaglagt, ikke anholdt. Spørs hvem som er på jobb og kapasitet på avdelingen. Er den god så kan det ta en uke, er den dårlig kan det fort ta en mnd. Anonymkode: 6516e...22a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 en jeg kjenner opplevde faktisk at politiet brøt seg inn i helt feil hus. Var ikke en gang korrekt gatenavn. Likevel ble han fratatt både mobiltelefonen og datamaskinen sin, som politiet tok med seg fra hjemmet hans. og så påstod de faktisk at tingene hadde blitt sendt helt til Tyskland, og derfor tok det nærmere ett helt år før han omsider fikk tilbake tingene sine. Selv om politiet innrømmet (noen få måneder etter at ransakelsen fant sted) at de hadde tatt feil av adressen. At ting blir sendt til langt flinkere eksperter i andre land er selvfølgelig piss preik også. Det ville nok bare skjedd hvis det var snakk om for eksempel terrorisme / pedofili eller andre veldig alvorlige etterforskninger også. Sånn søppel fra politiet er man rett og slett nødt til å regne med... Anonymkode: 6a0d6...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå