AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Skrev til ham: god morgen baby. Er det rart? Ikke møttes før. Vi har chattet i noen dager og sextextet litt. Men å kalle ham baby. Føler meg veldig frempå nå😂 Anonymkode: e9906...5c5
laviniabcn79 Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 nå datet jeg en engelskmann. det gikk mye i babe. ikke baby. 😅
Million Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Ville ikke kalt en mann "baby", nei. Det er noe litt tullete ved det, også hvis en NORSK mann sier det til en kvinne. Liksom, "slenger på noe engelsk her så vi blir kule asså!" Man kan kanskje slenge på et "babe" (med e, ikke y) på tull en gang, men ikke som vanlig hilsen. Med mindre fyren er amerikaner eller fra Stor-Britannia, da. Min mening.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Sånn med tanke på overskriften tenkte jeg kanskje du hadde møtt en pakistaner og kalte ham bab. Det hadde muligens virket litt smårasistisk. Anonymkode: a0ad2...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Sånn med tanke på overskriften tenkte jeg kanskje du hadde møtt en pakistaner og kalte ham bab. Det hadde muligens virket litt smårasistisk. Anonymkode: a0ad2...4a5 😂😂 - Forøvrig datet en australsk mann som kalte meg baby, det var drithot. Men rart når det kommer fra en som snakker norsk. Ville nok droppet det Anonymkode: 9f148...623
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Hvis noen kaller meg babe eller baby er det iaf umiddelbar turnoff for min del. Det føles unaturlig, umodent, seksualisert og gir en litt nedlatende vibe. Anonymkode: c288f...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #8 Skrevet 23. juni 2023 Oh... Veldig usikker på om en mann setter pris på å bli kalt baby... Får håpe han tok det som en spøk. Jeg syns det er kleint å bli kalt det som kvinne også. Tankene går til oppdolla ungjenter hvor det meste er kunstig når jeg hører det. Nei, æsj. Anonymkode: 4b2ed...b3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå