Gå til innhold

Å kalle en mann søtt kallenavb bab

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev til ham: god morgen baby. Er det rart? Ikke møttes før. Vi har chattet i noen dager og sextextet litt. Men å kalle ham baby.  Føler meg veldig frempå nå😂

Anonymkode: e9906...5c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: f2c9c...a56

• Liker 2
Skrevet

nå datet jeg en engelskmann. det gikk mye i babe. ikke baby. 😅

Skrevet

Ville ikke kalt en mann "baby", nei. Det er noe litt tullete ved det, også hvis en NORSK mann sier det til en kvinne. Liksom, "slenger på noe engelsk her så vi blir kule asså!"

Man kan kanskje slenge på et "babe" (med e, ikke y) på tull en gang, men ikke som vanlig hilsen. Med mindre fyren er amerikaner eller fra Stor-Britannia, da.

Min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn med tanke på overskriften tenkte jeg kanskje du hadde møtt en pakistaner og kalte ham bab. Det hadde muligens virket litt smårasistisk.

Anonymkode: a0ad2...4a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn med tanke på overskriften tenkte jeg kanskje du hadde møtt en pakistaner og kalte ham bab. Det hadde muligens virket litt smårasistisk.

Anonymkode: a0ad2...4a5

😂😂

-

Forøvrig datet en australsk mann som kalte meg baby, det var drithot. Men rart når det kommer fra en som snakker norsk. Ville nok droppet det 

Anonymkode: 9f148...623

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen kaller meg babe eller baby er det iaf umiddelbar turnoff for min del. Det føles unaturlig, umodent, seksualisert og gir en litt nedlatende vibe. 

Anonymkode: c288f...ba6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oh... Veldig usikker på om en mann setter pris på å bli kalt baby... Får håpe han tok det som en spøk.

Jeg syns det er kleint å bli kalt det som kvinne også. Tankene går til oppdolla ungjenter hvor det meste er kunstig når jeg hører det. Nei, æsj.

Anonymkode: 4b2ed...b3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...