AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Ei på jobben har blokkert meg i det jeg valgte å følge henne på SoMe. Vi har aldri pratet, Kun blikk kontakt. Noen formeninger hva det kan skyldes? Mann 29 Anonymkode: f30b0...3e7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Ei på jobben har blokkert meg i det jeg valgte å følge henne på SoMe. Vi har aldri pratet, Kun blikk kontakt. Noen formeninger hva det kan skyldes? Mann 29 Anonymkode: f30b0...3e7 Mente du kanskje "Arabisk Mann 28" hvis ikke, må det være rart ja! Anonymkode: 95be3...be0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mente du kanskje "Arabisk Mann 28" hvis ikke, må det være rart ja! Anonymkode: 95be3...be0 Det verste er at dette ikke er tull. Jeg vet om Norske menn som har blitt blokkert, men de som har blitt blokka uten å sagt et ord var nok mest Arabere og Muslimer. Anonymkode: 9471d...e5b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 Blokkert uten videre? dette er grunnene - Hun er mye yngre - Du skiller deg ut negativt - En creep - En normal med et annet etnisk opphav som blir stigmatisert - Hørt rykter om deg - Uviten plagsom oppførsel Lista er lenger. Du er nødt å spørre hun for eksakt grunn eller kanskje best å la være og gå videre? Anonymkode: 47011...e39 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Man blir jo som regel blokkert for en grunn, men vet også om at folk blir blokkert fordi de ser ut som de gjør. Så han kan være noe som stråler negativt energi eller så er det kanskje et rykte som er spredd utover jobben? Anonymkode: 2e4cd...cff
Million Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Det er jo mange som ikke ønsker å blande jobb og privatliv, slik at de ikke vil ha kolleger som følgere på sine private, sosiale medier. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at mange skiller på de to delene av sine liv? 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Å bli blokkert uten videre skjer hver dag. Startsett er mest fordi motparten er mye eldre eller fra et land som ikke har positivt gjenspeiling. Som for eksempel en Amerikaner hadde nok fått lov å følge, mens en fra Pakistan hadde blitt blokkert En på samme alder eller noen få eldre hadde fått lov å følge mens en 25 år eldre hadde blitt blokkert. Slikt skjer hver dag. Anonymkode: 4ee26...851
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Million skrev (Akkurat nå): Det er jo mange som ikke ønsker å blande jobb og privatliv, slik at de ikke vil ha kolleger som følgere på sine private, sosiale medier. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at mange skiller på de to delene av sine liv? Nei tvert om. Jeg vet ikke et eneste menneske som ikke har medstudenter eller jobb venner på lista si. Anonymkode: 4ee26...851
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ei på jobben har blokkert meg i det jeg valgte å følge henne på SoMe. Vi har aldri pratet, Kun blikk kontakt. Noen formeninger hva det kan skyldes? Mann 29 Anonymkode: f30b0...3e7 Hun vil nok ikke ha kolleger på SoMe. Ikke noe rart i det 😊 Anonymkode: b6c6a...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei tvert om. Jeg vet ikke et eneste menneske som ikke har medstudenter eller jobb venner på lista si. Anonymkode: 4ee26...851 Ja enig der, Det med at man ikke har medansatte på lista si på SoME er bare dall. Det er nok folk som enten kommer fra et muslimsk land eller eldre mennesker som blir blokkert. På jobben eller ei Anonymkode: af8d3...ed6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei tvert om. Jeg vet ikke et eneste menneske som ikke har medstudenter eller jobb venner på lista si. Anonymkode: 4ee26...851 Jeg har kun kolleger på SoMe jeg har et nært, personlig forhold til. Anonymkode: b6c6a...fc9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 TS er enten mye eldre eller så er han Iraner/marokkaner eller Pakistaner Anonymkode: 78ca3...7d3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Skrevet 22. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: TS er enten mye eldre eller så er han Iraner/marokkaner eller Pakistaner Anonymkode: 78ca3...7d3 Hun er ett år yngre og jeg er Kurder fra Iran Anonymkode: f30b0...3e7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Skrevet 22. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: jeg er Kurder fra Iran Her har du svaret hvorfor du ble blokkert Anonymkode: af8d3...ed6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #15 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ei på jobben har blokkert meg i det jeg valgte å følge henne på SoMe. Vi har aldri pratet, Kun blikk kontakt. Noen formeninger hva det kan skyldes? Mann 29 Anonymkode: f30b0...3e7 Det skyldes kanskje at dere aldri har pratet? Anonymkode: 6da02...bc2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #16 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er ett år yngre og jeg er Kurder fra Iran Anonymkode: f30b0...3e7 Du er da ikke mye eldre, og hun da?. Er hun Norsk? Anonymkode: 78ca3...7d3
Million Skrevet 22. juni 2023 #17 Skrevet 22. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei tvert om. Jeg vet ikke et eneste menneske som ikke har medstudenter eller jobb venner på lista si. Anonymkode: 4ee26...851 Det er mange som ikke vil det, faktisk. Som skiller sterkt på jobb og privatliv. Ikke vil at kolleger og sjefen eller andre ledere skal se vinkveldene og fnisete bilder med venninnene eller kyssebilder med nyeste flammen fra helgen, for eksempel. Det blir nok litt annerledes med de få av kollegene man får et privat vennskap med. De er jo venner, ikke bare kolleger, og kan derfor være på SOME. Jeg, for eksempel, har fremdeles en privat venninne som jeg startet som kollega med i 1995. Endret 22. juni 2023 av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #18 Skrevet 22. juni 2023 Hun vet ikke hvem du er. Det er ikke sikkert at hun ser at det er en kollega, eller det kan være at hun skiller mellom jobb og privatliv. Det kan være profilen din ser ut som en svindelkonto. Det er mange grunner til å blokkere. Anonymkode: b45cc...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #19 Skrevet 22. juni 2023 Kjenner dere hverandre såpass at det er innenfor å følge henne på SoMe uten å spørre? Har du en profil som ser normal ut eller ser profilen din ut som en ceeep som for eks bare følger instamodeller / er låst eller ikke har noe å dele selv osv Anonymkode: a8b23...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #20 Skrevet 22. juni 2023 Million skrev (7 minutter siden): Det er mange som ikke vil det, faktisk. Som skiller sterkt på jobb og privatliv. Ikke vil at kolleger og sjefen eller andre ledere skal se vinkveldene og fnisete bilder med venninnene eller kyssebilder med nyeste flammen fra helgen, for eksempel. Det blir nok litt annerledes med de få av kollegene man får et privat vennskap med. De er jo venner, ikke bare kolleger, og kan derfor være på SOME. Jeg, for eksempel, har fremdeles en privat venninne som jeg startet som kollega med i 1995. De bildene man har på sin egen profiler, velger man selv å ha det og de er som regel godt studert før de legges ut. Profiler er for show off og man er som regel på jakt etter mest mulige brukere som man kan følge eller følges. Nå forteller han at han er Kurder fra Iran og det er en stor hinder etter min erfaring og de andre her at folk fra slike land samt folk som er mye eldre vil man gjerne ikke ha på lista. Anonymkode: 78ca3...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå