AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes spørsmålene på KG blir bare dummere og mer merkelig. Det er ofte helt tullete ting som folk henger seg opp, og ikke bare innen kjærelighet og samliv, men over hele røkla. Det ser ut som folk lager problemer og situasjoner som er helt unødvending. Da tenker jeg at vi egentlig har det så godt her i landet i at vi må lage problemer og diskusjoner. Ikke minst de helt idiot tingene som "har dere sex med partner etter klokken 22", "er selvbetjente kasser på butikken gode" Nei jeg tror man blir dummere av å være på dette forumet. Anonymkode: 80a5f...f40
Gjest Automagisk Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes spørsmålene på KG blir bare dummere og mer merkelig. Det er ofte helt tullete ting som folk henger seg opp, og ikke bare innen kjærelighet og samliv, men over hele røkla. Det ser ut som folk lager problemer og situasjoner som er helt unødvending. Da tenker jeg at vi egentlig har det så godt her i landet i at vi må lage problemer og diskusjoner. Ikke minst de helt idiot tingene som "har dere sex med partner etter klokken 22", "er selvbetjente kasser på butikken gode" Nei jeg tror man blir dummere av å være på dette forumet. Anonymkode: 80a5f...f40 Jeg tror nok dessverre de fleste som er her var dumme fra før..
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 2 minutter siden, Automagisk said: Jeg tror nok dessverre de fleste som er her var dumme fra før.. Anonymkode: 80a5f...f40
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 "Hvor mange fiskeboller spiser dere?" Anonymkode: 17bb7...58b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "Hvor mange fiskeboller spiser dere?" Anonymkode: 17bb7...58b Har dere sex før 22.00? Anonymkode: fdc95...4db
GrønnNellik68 Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 (endret) 😂😂😂helt enig. Folk må ha lite å gjøre. Men skal ha for kreative spørsmål innimellom veldig mye generalisering. hvorfor liker menn bare damer under 70 kg😂 Endret 22. juni 2023 av GrønnNellik68
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Automagisk skrev (33 minutter siden): Jeg tror nok dessverre de fleste som er her var dumme fra før.. Inkludert deg selv? Anonymkode: 64ae7...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå