AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Jeg ringte Skatteetaten forrige måned for å høre når mine skattepenger kommer 🤪. Det jeg skjønte av samtalen sa at de opererte med utbetalingsdatoer , så vidt jeg forsto skulle det være en utbetaling 22 juni. Jeg har da ikke fått skattepengene i dag.. ei har jeg mottatt noen melding om at jeg må vente til august. Er det virkelig sånn at skattepengene kan komme på alle mulige datoer ? Eller er det et knippe datoer som folk får utbetalt? Anonymkode: 11811...2e0 1
tirben Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 (endret) Lurer på det samme! Har heller ikke fått mine skattepenger enda, selv om jeg sendte inn godkjenning 18.mars! Nå står det at jeg KAN få de før 1.juli, men har lest at dersom man ikke får de før det, blir det ikke utbetalt noe i juli, så da må man vente til august! Endret 22. juni 2023 av tirben 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Kan hende dere må vente til november. Er da siste rest går. Anonymkode: f1956...712
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kan hende dere må vente til november. Er da siste rest går. Anonymkode: f1956...712 Hun jeg snakket med i forrige måned (skal unngå så langt det er mulig å kontakte de igjen..😅) sa at de som fikk utbetalt i august og utover hadde fått beskjed om det (?). Noen som kjenner seg igjen ? Eller var dette bare svada? Anonymkode: 11811...2e0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun jeg snakket med i forrige måned (skal unngå så langt det er mulig å kontakte de igjen..😅) sa at de som fikk utbetalt i august og utover hadde fått beskjed om det (?). Noen som kjenner seg igjen ? Eller var dette bare svada? Anonymkode: 11811...2e0 Fikk i november i fjor. Fikk ikke noe beskjed. Anonymkode: f1956...712
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk i november i fjor. Fikk ikke noe beskjed. Anonymkode: f1956...712 Aha.. men alltids mulig at de har fått såpass mange klager på en slik (dårlig .) praksis at de har endret noe fra i fjor på hvordan de kommuniserer.. er lov å drømme 💭 Anonymkode: 11811...2e0
Celaena Sardothien Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Jeg ble trukket ut til kontroll i fjor og fikk ikke skattepengene før i november. Ikke hørt noe om kontroll i år, men går it i fra at siden jeg ble litt ufin i fjor ( med god grunn ) har de flagget meg til siste runde i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå