AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #1 Skrevet 22. juni 2023 Har vært gift med mannen min i over ti år. Vi kjenner hverandre godt og har det i bunn og grunn fint sammen. Men det er noen ting jeg synes er trist. Blant annet at han er så dårlig til å kysse og kose. Han gir bare vanlige smasker, aldri lidenskapelige kyss. Når han koser med meg er det som når han klør på bikkja vår. Forstår ikke at han ikke kan være litt øm og god? Alle tidligere kjærester har vært sååååå mye bedre på å vise nærhet. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 8a38f...484 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #2 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært gift med mannen min i over ti år. Vi kjenner hverandre godt og har det i bunn og grunn fint sammen. Men det er noen ting jeg synes er trist. Blant annet at han er så dårlig til å kysse og kose. Han gir bare vanlige smasker, aldri lidenskapelige kyss. Når han koser med meg er det som når han klør på bikkja vår. Forstår ikke at han ikke kan være litt øm og god? Alle tidligere kjærester har vært sååååå mye bedre på å vise nærhet. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 8a38f...484 Hva gjør du? Hva slags nærhet og kos gir du? Anonymkode: 3a15e...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva gjør du? Hva slags nærhet og kos gir du? Anonymkode: 3a15e...4ce Det er da ikke gitt at mannens kjærlighetsspråk er å få kos? Anonymkode: d88d4...329 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er da ikke gitt at mannens kjærlighetsspråk er å få kos? Anonymkode: d88d4...329 Hvis ts aldri gir lidenskapelige kyss selv, hvordan skal de ha lidenskapelige kyss da? Lett å klage på den andre parten, men hva gjør man selv. Anonymkode: 3a15e...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Visste ikke du dette før du valgte å gifte deg med han? Du kan ikke forandre andre sitt kjærlighetsspråk, du må velge en partner som matcher deg og dine behov. Anonymkode: aa274...47a 2 2
lillevill Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Visste ikke du dette før du valgte å gifte deg med han? Du kan ikke forandre andre sitt kjærlighetsspråk, du må velge en partner som matcher deg og dine behov. Anonymkode: aa274...47a Er ikke dette litt tullete egentlig? Kanskje det er bare litt kommunikasjon som skal til. "jeg liker å bli stryke litt sånn her. - viser - Kan du prøve det på meg ? feks. Tenk om vi som mennesker kan lære noe nytt? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Visste ikke du dette før du valgte å gifte deg med han? Du kan ikke forandre andre sitt kjærlighetsspråk, du må velge en partner som matcher deg og dine behov. Anonymkode: aa274...47a Du kan ikke snu tiden heller. Anonymkode: 15309...b47 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Jeg skjønner hva du mener. Mannen min var veldig kosete og nær de første to årene. Men nå er det stort sett i forbindelse med sex. Jeg savner det! Såpass mye at jeg reviderer hele forholdet, siden nærhet er svært viktig for meg. Anonymkode: fe189...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 Har du tydelig kommunisert dine behov? Og gir du han kos og nærhet tilbake? Hvis ikke han får noe lidenskap selv, så blir det fort at han tenker det er slik du vil ha det Anonymkode: 4b049...41b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 Jeg har også en sånn mann. Vi har hatt uendelig mange samtaler om dette og jeg har gitt eksempler på hva jeg ønsker meg. Små ting i hver dagen, en klem, et kyss (ikke nuss), kysse meg på halsen, stryke meg på rumpa osv. Han får til dette i en eller maks to dager. For han så må han gå å huske på det hele tiden, det faller han så unaturlig å gjøre det. Det beste som har fungert er at han speiler meg. Ikke nødvendigvis akkurat der og da (som han trodde først), men lær av hva jeg gjør og gjør det samme tilbake. Det har hjulpet litt her. Mitt kjærlighetsspråk er fysisk berøring, kos og nærhet. Mannens har praktiske ting, han gjør ting for meg fordi han er glad i meg. Det hjalp også en del at vi ble oppmerksomme på kjærlighetsspråket vårt. Anonymkode: 1e066...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå