Gå til innhold

Har du mange søsken? Hvor mange søsken har du egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du mange søsken? 

Jeg møtte nylig en jente som hadde 6 søsken, og hun var den eldste så de var 7 tilsammen. 

Selv har jeg 3 søsken, og er den nest yngste. Syns det er mange nok. 😅

Anonymkode: 55e1e...960

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5 søsken. Er en 34 år gammel kvinne. :) 

Hvorfor skal du synes noe om hvor mange søsken andre mennesker har?🤗

Kjeder du deg? 

Anonymkode: 6d34f...23d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har 3 biologiske søsken (men de har jeg svært skjeldent kontakt med, og det er mer enn helt greit) og så har jeg 2 nydelige fantastiske reservesøsken som jeg har langt mer kontakt med uten at vi er i biologisk slekt, men det er disse to som jeg sier er mine søsken. 

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

Har to biologiske storesøsken, derimot har jeg fem stesøsken men kjenner bare tre av dem. De to andre har jeg aldri møtt, bare så vidt hørt om.

Anonymkode: 33c5f...edc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har 5 søsken. Er en 34 år gammel kvinne. :) 

Hvorfor skal du synes noe om hvor mange søsken andre mennesker har?🤗

Kjeder du deg? 

Syns det er spennende å høre om. 🤓

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (18 minutter siden):

Jeg har 3 biologiske søsken (men de har jeg svært skjeldent kontakt med, og det er mer enn helt greit) og så har jeg 2 nydelige fantastiske reservesøsken som jeg har langt mer kontakt med uten at vi er i biologisk slekt, men det er disse to som jeg sier er mine søsken. 

Hva er reservesøsken? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Syns det er spennende å høre om. 🤓

Hvorfor? :) 

Skrevet

Hadde 2 Stk til 20.09.2011 :( onkel til 2 jenter og 1 gutt ikke sett disse på 12 år :( 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Hadde 2 Stk til 20.09.2011 :( onkel til 2 jenter og 1 gutt ikke sett disse på 12 år :( 

Hva skjedde? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor? :) 

Syns det er spennende å høre om hvor mange søsken folk har og hvor forskjellige vi alle er.

Ingen er lik og alle er unik. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eldst av 6 biologiske søsken. Har elsket å vokse opp i en stor familie! Vi har alle et veldig godt forhold og prates nesten daglig 🫶🏼

Anonymkode: 9906a...f99

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er reservesøsken? 

Reservesøsken er barn min reservemor har... Vi er en god flokk, hvor jeg har vært såpass priviligert at jeg har fått bli en del av deres familie. Har kjent hverandre i noen år og det er på mange måter de som er familien min. Som sagt reservesøsken❤️

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (1 minutt siden):

Reservesøsken er barn min reservemor har... Vi er en god flokk, hvor jeg har vært såpass priviligert at jeg har fått bli en del av deres familie. Har kjent hverandre i noen år og det er på mange måter de som er familien min. Som sagt reservesøsken❤️

Hva er reservemor? Det samme som stemor? 

Skrevet

Hva er reservemor? Det samme som stemor? 

Nei, det er helt noe annet. Reservemoren min er ei som jeg har truffet helt uavhengig av min biologiske familie.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har 4 søsken, 2 søstre og 2 brødre 😊

Anonymkode: 248c1...c6e

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (1 minutt siden):

Nei, det er helt noe annet. Reservemoren min er ei som jeg har truffet helt uavhengig av min biologiske familie.

Så det er noen du har blitt kjent med som har tatt deg under sine vinger? 

Det høres veldig fint ut med reservemor og reservesøsken. Noen man velger selv. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 1 halvsøster og 2 stesøstre.

Anonymkode: 976e4...996

Skrevet

Så det er noen du har blitt kjent med som har tatt deg under sine vinger? 

Det høres veldig fint ut med reservemor og reservesøsken. Noen man velger selv. ❤️

Ja det er veldig herlig. Jeg er yngste og appåklatt i min biologiske søskenflokk, og vi er veldig forskjellige og har lite kontakt, det er ikke noe vondt blod imellom oss vi er bare veldig ulike og hadde aldri hatt noe kontakt om det ikke var for at vi tilfeldigvis ble til av samme foreldre. Og mine biologiske foreldre er døde for mange år siden. Så da jeg traff reservemor og det bare klaffet med lik humor, mangler av rett kjemi, så lett å være sammen med så ble det til at hennes familie ble min familie. Jeg byttet etternavn og vi er som sagt en fin liten familie av en flokk❤️ Det er veldig godt med en familie en både har valgt selv og som har valgt meg, hvor vi er så tett og kan prate om alt. Godt at det finnes slike folk som virkelig mener at der det er hjerterom er det husrom. Så jeg er priviligert❤️ (men for all del, de har jo også fått gleden av meg så det er jo vinn-vinn:nigo:) neida, men joda, vi er en god match..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva skjedde? 

Tja si det ? nei vi ble tatt hjemmefra som små barn disse i fosterhjem og jeg på barnehjem og barnevernet klarte ikke og holde oss samlet til tross for at det av dommeren bestemte at vi skulle vokse opp sammen og aldri miste kontakten med hverandre så klarte ikke barnevernet og gjennomføre dette så vi mistet kontakten  når jeg var 23 år døde våres  mor 58 år gammel og da følte de vel kanskje ikke så mye lengre for meg det var intet som bandt oss sammen limet var borte liksom 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...