Gå til innhold

4 åring som sier at barnehageansatt klyper h*n!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet forklarte meg ganske detaljert hvordan h*n og ett par andre barn ikke hadde hørt etter og at denne ansatte hadde klypt til i armen flere ganger og at den ansatte gjør dette om de ikke hører etter.

Hvordan hadde dere tatt dette videre?

Barnet har aldri fortalt meg noe lignende og har heller ikke til vane for å overdrive.

Merkelig at nettopp denne ansatte blir nevnt da jeg fra før har observert episoder som har fått meg til å stusse over den ansatte sin håndtering med barna.

Anonymkode: e3350...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville trodd barnet mitt i denne situasjonen. Ta dette opp med bhg styrer kanskje? Det er ganske alvorlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkar! Har han merker etter klyp? 

Hadde også trodd han i deres tilfelle.

Anonymkode: 6ab06...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har 4-åringen sagt det samme, om barnet er trøtt og grinete og faren løfter henne opp så roper hun ut at pappaen kløp henne. Jeg har sett på og det er ikke tilfelle😁

Voksne er jo avhengig av å kunne berøre barn i mange situasjoner,som å løfte de opp/bort,uten at det er å klype.

Anonymkode: d57e3...b0e

AnonymBruker
Skrevet
frøkna skrev (4 minutter siden):

Jeg ville trodd barnet mitt i denne situasjonen. Ta dette opp med bhg styrer kanskje? Det er ganske alvorlig.

Ja tenker å ta det opp med ansvarlig.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkar! Har han merker etter klyp? 

Hadde også trodd han i deres tilfelle.

Anonymkode: 6ab06...7e1

Nei ingen merker men beskrev veldig detaljert situasjonen som hadde oppstått og at dette var noe den ansatte pleide å gjøre.

Anonymkode: e3350...389

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her har 4-åringen sagt det samme, om barnet er trøtt og grinete og faren løfter henne opp så roper hun ut at pappaen kløp henne. Jeg har sett på og det er ikke tilfelle😁

Voksne er jo avhengig av å kunne berøre barn i mange situasjoner,som å løfte de opp/bort,uten at det er å klype.

Søstern min var sånn som kunne si at vi slo henne om vi dyttet borti henne ved et uhell eller kom borti henne ved et uhell. 

Men i ts sitt tilfelle er det nok mer alvorlig. 

Anonymkode: 812fc...cf5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hatt flere barn i bhg som har sagt sånt uten at det stemmer, både om foreldre og ansatte i bhg.

vi har ett barn selv som sier det om vi feks tar bort hånden hans, du slo meg kommer det da.

jeg ville nok snakket med ped. Leder på avd og sagt hva barnet forteller 

Anonymkode: 42d0d...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...