AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Barnet forklarte meg ganske detaljert hvordan h*n og ett par andre barn ikke hadde hørt etter og at denne ansatte hadde klypt til i armen flere ganger og at den ansatte gjør dette om de ikke hører etter. Hvordan hadde dere tatt dette videre? Barnet har aldri fortalt meg noe lignende og har heller ikke til vane for å overdrive. Merkelig at nettopp denne ansatte blir nevnt da jeg fra før har observert episoder som har fått meg til å stusse over den ansatte sin håndtering med barna. Anonymkode: e3350...389
frøkna Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Jeg ville trodd barnet mitt i denne situasjonen. Ta dette opp med bhg styrer kanskje? Det er ganske alvorlig. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Stakkar! Har han merker etter klyp? Hadde også trodd han i deres tilfelle. Anonymkode: 6ab06...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Her har 4-åringen sagt det samme, om barnet er trøtt og grinete og faren løfter henne opp så roper hun ut at pappaen kløp henne. Jeg har sett på og det er ikke tilfelle😁 Voksne er jo avhengig av å kunne berøre barn i mange situasjoner,som å løfte de opp/bort,uten at det er å klype. Anonymkode: d57e3...b0e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 frøkna skrev (4 minutter siden): Jeg ville trodd barnet mitt i denne situasjonen. Ta dette opp med bhg styrer kanskje? Det er ganske alvorlig. Ja tenker å ta det opp med ansvarlig. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkar! Har han merker etter klyp? Hadde også trodd han i deres tilfelle. Anonymkode: 6ab06...7e1 Nei ingen merker men beskrev veldig detaljert situasjonen som hadde oppstått og at dette var noe den ansatte pleide å gjøre. Anonymkode: e3350...389
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her har 4-åringen sagt det samme, om barnet er trøtt og grinete og faren løfter henne opp så roper hun ut at pappaen kløp henne. Jeg har sett på og det er ikke tilfelle😁 Voksne er jo avhengig av å kunne berøre barn i mange situasjoner,som å løfte de opp/bort,uten at det er å klype. Anonymkode: d57e3...b0e Søstern min var sånn som kunne si at vi slo henne om vi dyttet borti henne ved et uhell eller kom borti henne ved et uhell. Men i ts sitt tilfelle er det nok mer alvorlig. Anonymkode: 812fc...cf5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her har 4-åringen sagt det samme, om barnet er trøtt og grinete og faren løfter henne opp så roper hun ut at pappaen kløp henne. Jeg har sett på og det er ikke tilfelle😁 Voksne er jo avhengig av å kunne berøre barn i mange situasjoner,som å løfte de opp/bort,uten at det er å klype. Anonymkode: d57e3...b0e Hatt flere barn i bhg som har sagt sånt uten at det stemmer, både om foreldre og ansatte i bhg. vi har ett barn selv som sier det om vi feks tar bort hånden hans, du slo meg kommer det da. jeg ville nok snakket med ped. Leder på avd og sagt hva barnet forteller Anonymkode: 42d0d...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå