Gå til innhold

Min mann driver og redder snegler på veien...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi går tur, driver min mann og plukker snegler forsiktig opp og plasserer dem ute av veibanen. han sier de ligger sånn til at de kommer garantert til å bli overkjørt på den trafikkerte veien... Hallo i luken sier nå jeg, det er SNEGLER. da jeg konfronterer ham, sier han at et liv er et liv og at vi mennesker som kan forhindre død hos "mindre" dyr bør gjøre nettopp dette. jeg og mannen blir ikke enige her, han mener alle dyr er vertd noe men vi er Mennesket og bestemmer på jorda. Det neste blir veil at han skal gå ut i skogen og lete etter ekorn som ikke finner veien hjem eller noe 😄 Han er forresten 38 år og er han ikke litt gammel til å være så "emo" over noen små insekter?

Anonymkode: 7be40...018

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig av ham :) Høres ut som god og empatisk fyr.

Anonymkode: da532...ae5

• Liker 29
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Så herlig av din mann 😊 

Anonymkode: 1344a...5f4

• Liker 14
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Kunne vært min mann, men i motsetning til deg så setter jeg pris på denne siden av han🥰

Anonymkode: 7dfd7...be0

• Liker 17
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

På en måte vitner det jo om en ekstrem godhet.

Samtidig skjønner jeg deg. Blir jo enormt tidkrevende? Støter dere på et område proppfullt av snegler i livsfare så kommer han vel ikke hjem før sola står opp neste morgen?

Anonymkode: 6050b...87f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er mordersnegler, så ser jeg ikke noe galt i det.

Anonymkode: 68ccd...748

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet med dette... Hvis han ønsket å gjøre dette, så skal han selvfølgelig gjøre det. Hvis dette er det du klager over, så virker det som at du har et fint liv, og et enda bedre liv hvis du lærer deg å respektere dette.

Anonymkode: 49951...cf5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Går han i trange bukser også?

Anonymkode: 7eeb5...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt søtt på en måte men skjønner at det er irriterende. For min del hadde jeg fått noia for at noen skulle feste seg til han når han driver og håndterer de, som da blir med dere hjem 😨 (har fobi)

Anonymkode: 8a78c...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet? Det er snilt gjort. 

Anonymkode: aea1f...267

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det samme som mannen din når jeg ser snegler med sneglehus midt i veien. 

Anonymkode: f1b44...b60

• Liker 9
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en mann jeg var på date med gjort dette så ville jeg smeltet 🥰😂

Gjør det samme selv, også med meitemark om det er sol og de ligger midt på veien og tørker ut, men med en pinne da 🤪

Anonymkode: 45f18...8fd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så sykt at voksne mennesker ikke evner mer empati enn ts.

Mannen din er en mye bedre person enn deg :) 

mennesker bestemmer på jorda?

eh, nei, mennesker er det verste skadedyret og burde vært utryddet.

Anonymkode: c0df3...ea3

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han er forresten 38 år og er han ikke litt gammel til å være så "emo" over noen små insekter?

Anonymkode: 7be40...018

Snegler er ikke insekter. De er bløtdyr.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plukker vekk snegler jeg også 😄

Og meitemarker. Vipper dem bort med en pinne. 
Kan jeg få mannen din? Jeg skal ta meg godt av ham, og om han finner ut at han vil være redningsmann for bortkomne  ekorn kan jeg sikkert være med på det også. 

Anonymkode: b05ed...00e

• Liker 7
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Herregud, dette høres ut som min ex som ble sur for at jeg drepte små maur på rommet hans, og at jeg tok livet på den for ingen grunn osv og at den er like mye verdt og lever 🙄

Anonymkode: b3d00...7d5

Eks-venninnen min også. Kunne bli rasende over at jeg drepte klegg. Hun spiste kjøtt, drakk flere glass melk daglig og hadde fiske som sin store hobby…

Skal sies at jeg synes mannen til ts er søt, da. 

Anonymkode: 958b7...a6f

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han er forresten 38 år og er han ikke litt gammel til å være så "emo" over noen små insekter?

Later til å være en allright type, og med karaktÆr. Du burde be han finne seg en partner med "likestilte" kvaliteter :opplyser: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så sykt at voksne mennesker ikke evner mer empati enn ts.

Mannen din er en mye bedre person enn deg :) 

mennesker bestemmer på jorda?

eh, nei, mennesker er det verste skadedyret og burde vært utryddet.

nonymkode: c0df3...ea3

Det burde vel kanskje Kim Jong Un vært også, men det er allikevel han som bestemmer i Nord-Korea. Vi mennesker er nå engang utstyrt med en bevissthet som er helt suveren alle andre dyr, og da er det jo sånn at det er vi som "bestemmer" på denne planeten. Å være sjef betyr ikke at man gjør alt riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg redder edderkopper 😅.. på jobben min står det på oppgaven, tørke vekk spindelvev og edderkopper. Akkurat den der nekter jeg plent å gjøre 😅😅😅... De er nyttedyr på et vis og betyr lykke ❤️

Anonymkode: dc1a9...702

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Du, akkurat det er vi mange som gjør. Snegler er forøvrig ikke insekter. Hva er problemet egentlig? 

Anonymkode: a7dbf...eea

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...