Gå til innhold

Menn som skvetter på og rundt toalettet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De mennene jeg har datet og de få jeg har vært sammen med, har alle svettet rundt og på toalettet. Er dette helt vanlig blant menn, og noe man bare må venne seg til? Jeg syns det er så ekkelt😝 Og det er styrete, for jeg må igang med jif-flaska hver gang jeg skal på do, for å vaske bort alle dråpene som har havnet både her og der. Nesten så det er best å være singel for å slippe dette😔

Anonymkode: fa6a8...455

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje vanlig, men om man skvetter så tørker man da opp etter seg.

I min familie så sitter både jeg, min bror og min far.

Anonymkode: 35f6e...9fa

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Her i hus er det aldri skvetter på toalettet, så det er absolutt ikke noe du skal trenge å finne deg i😅 mannen burde isåfall dra frem jif-flasken selv

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sjekker du opp "menn" på barneskoler?

Anonymkode: 828ef...2fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min kone spruter overalt når hun tisser (rett frem når hun sitter og blir dam på gulvet om hun glemmer seg ut så er ikke bare et mannlig fenomen.

Anonymkode: b7055...467

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang i blant skjer den beste, men regelmessig er noe de fleste av oss slutter med i 3-4 årsalderen. 

Anonymkode: 6da30...5b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Voksne folk tørker jo opp etter seg! Det er uakseptabelt.

Anonymkode: 50c6a...2eb

• Liker 1
Skrevet

Står alltid når jeg pisser.

Tørker alltid opp etter meg dersom nødvendig. Nå er jeg rimelig treffsikker da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er kanskje vanlig, men om man skvetter så tørker man da opp etter seg.

I min familie så sitter både jeg, min bror og min far.

Anonymkode: 35f6e...9fa

Newgirll skrev (19 minutter siden):

Her i hus er det aldri skvetter på toalettet, så det er absolutt ikke noe du skal trenge å finne deg i😅 mannen burde isåfall dra frem jif-flasken selv

Jeg tror ikke disse mennene jeg har vært borti legger merke til det en gang, for de er oppegående menn ellers, og jeg vil tro de hadde vasket opp etter seg dersom de la merke til det selv. Jeg får meg ikke til å si noe🙈 Dessuten, å tørke overfladisk opp med papir er jo også ekkelt, det må jo litt jif til? Sist jeg hadde en mann her hjemme, var hele doen våt, ikke bare noen dråper her og der, men det så ut som doen hadde tatt en dusj.. æsj, da var det bare å sette igang med storrengjøring😕

Anonymkode: fa6a8...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dannede menn sitter når de tisser. Det er lydløst og renslig.

Anonymkode: 82deb...ae2

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Menn  som ikke kan stå å pisse bør heller sitte og pisse stod det på en plakat på dassen i kommune der jeg jobbet før (Parkvesenet) 

Endret av Maskinfører
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man drar forhuden tilbake når man tisser, er det lettere å få en rett stråle. Om forhuden legger seg over utgangen risikerer man at det spruter overalt 😉

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man drar forhuden tilbake når man tisser, er det lettere å få en rett stråle. Om forhuden legger seg over utgangen risikerer man at det spruter overalt 😉

Tror ikke det finnes en eneste voksen mann som ikke vet dette.

Her er det nok snakk om ren latskap, egoisme og en generell hang til å gi faen. Ikke spesielt attråverdige kvaliteter, altså. Det finnes også sikkert de menn som finner det avmaskuliniserende å sitte når de tisser, men disse er jo så utrygge på sin egen maskulinitet at de sånn sett oppfyller sin egen stereotypi.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke det finnes en eneste voksen mann som ikke vet dette.

Her er det nok snakk om ren latskap, egoisme og en generell hang til å gi faen. Ikke spesielt attråverdige kvaliteter, altså. Det finnes også sikkert de menn som finner det avmaskuliniserende å sitte når de tisser, men disse er jo så utrygge på sin egen maskulinitet at de sånn sett oppfyller sin egen stereotypi.

ÅH, du skulle tatt deg en tur på et pissuar. fy faen så mange menn som ikke har peiling på hvordan man skal pisse. 

Anonymkode: fd760...087

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset sitter alle mann. Men mannen min blir smårertet av vennegjengen sin av det siden det tydeligvis er lite mandig🙄 veldig vanlig at menn skvetter overalt dessverre, tror jeg. 

Anonymkode: 43577...08b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her i huset sitter alle mann. Men mannen min blir smårertet av vennegjengen sin av det siden det tydeligvis er lite mandig🙄 veldig vanlig at menn skvetter overalt dessverre, tror jeg. 

Anonymkode: 43577...08b

Jepp. De hevder hardnakket at de ikke søler men jeg vet jo hvem som har vært her når toalettet må vaskes ekstra.

Jeg kan tenke meg veldig mange andre ting som definerer mandig bedre enn at de står og tisser. Heldigvis sitter kjæresten.

Anonymkode: e5b78...d53

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ÅH, du skulle tatt deg en tur på et pissuar. fy faen så mange menn som ikke har peiling på hvordan man skal pisse. 

Anonymkode: fd760...087

Som sagt så er det ikke snakk om å ikke vite – et hvert barn lærer dette, om ikke av foreldrene, så av seg selv –, det er snakk om  å gi blanke.

Skrevet

Jeg tror det er best at man sier at her i huset sitter man på do. Ellers er det lett for å søle på kanten og utenfor. Dessuten er det best for menn å sitte når de tisser, for da tømmer de lettest alt, og det er det beste for prostata. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er så ekkelt. Greit nok at dem søler, men tørk nå til hælvete opp etter deg da😅 Har heldigvis vært heldig med de mennene som har vært her i hus, men ser det ofte på fellesdoene vi har på jobb. Ofte møkk opp etter doskåla også.

For ikke å snakke om menn som ikke tørker seg etter de har tisset🙈

Dårlig holdninger når dem etterlater seg doen sånn. Tenker dem at det er helt greit at vi enten skal sitte i tipset dems eller at det er helt greit at det er vi som skal stå for rengjøring?

Nei gutter. Skjerpings😉

PS. Dette gjelder ikke alle. Føler du deg støtt av dette innlegget, gjelder det deg😜

Anonymkode: fbd51...ce6

Skrevet

Det er ikke bare greit å tørke opp med tørt papir. Det må vaskes med såpe og vann.

Det er grunnen til at jeg noen ganger ikke orker å ha besøk av mange. For jeg føler alltid for at da må jeg vaske godt etterpå. Selv om det s e r rent ut.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...